Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No. Wał , skrzynia biegów, układ kierowniczy podnośnik. A poważnie to jak wspomniałem do wymiany będą prawdopodobnie komplety naprawcze cylindrów, panewki korbowodowe bo wypada, korbowody do sprawdzenia i nabicia nowych tulejek, głowice do sprawdzenia a to pokarze co z nimi i oczywiście komplety uszczelek. Jeśli wał będzie kręcił się luźno w głównych to powinno być tyle.

Opublikowano

Dobra nowina! Otóż sprawdziłem jeszcze raz i nie jednak nie zablokowało silnika, a winowajcą był rozrusznik - bendix, za pomocą klucza odpaliłem go. Ale sądzę, że jak wypluł olej to też uszkodził silnik. Pewnie pierścienie. Muszę zmierzyć ciśnienie. W obecnej chwili chodzi on na niskich obrotach bo jest zimny, ale czy powinien on lekko kopcić na niebiesko? Chcę się upewnić czy nic poważnego...

Opublikowano

Pawle jestem zdzwiony że robiłeś prace polowe a sie nie zagrzał i bez termostatu to nie robota.Twoja 60-tka na płynie czy na wodzie?.Ja też jedziłem zepsutym termostatem tylko że u mnie było to na wiosce a termostat był cały czas otwarty wiec mało co się nagrzewał

Opublikowano

Wszystko jest wyjaśnione w poprzednich potach. Tzn.cały czas jest on na płynie, a termostatu nie ma jak tylko C-360 kupiliśmy (2 lata minimum).

No i przede wszystkim winowajcą był karton i kierowca. Wczoraj go odpaliłem, zapalił bez problemu po naładowaniu akumulatorów ;)

Opublikowano

Co ma grzanie się ciągnika do braku termostatu? :blink: Jeśli termostatu niema to woda cały czas przepływa i musiała by być zakamieniona bądź zastawiona chłodnica aby się zagrzał.Gdy termostat się zawiesi lub gdy nie otworzy się na czas wówczas woda w chłodnicy jest zimna a w bloku gorąca i wtedy grozi to przegrzaniem.Ja osobiści jeżdżę na wodzie ponieważ lżej pali gdy zaleję ją ciepłą wodą,a chłodnicę w okresie zimowym mam zamknięte z dołu na około 40-50% i nic się nie dzieje kilka lat,przychodzą roztopy karton wyjmuję i wszystko jest ok:) Pawle przegrzanie to może aczkolwiek nie musiało zmienić nieco strukturę odlewu bloku,i podczas ciężkiej pracy może wydmuchiwać uszczelki pod głowicą,ale to jest raczej mało realne.

Opublikowano

Tato mi opowiadał, że jak była C-330M to nalał wody i był przymrozek, skutkiem czego było pęknięcie - na szczęście udało się to zakleić...

Od tego momentu stosuje tylko płyn, a i mnie na uczył, że lepiej wydać więcej pieniędzy, a kupić coś lepszego ;)

Tak samo było z wyborem pompy hydraulicznej ;) Padł wybór na Zetorowską 33,5l/min ;)

 

PS. Do silnika swojej C-360 nie wejdę, ale sądzę, że poprzedni właściciel także lubił jeździć na wodzie...

Opublikowano

ja wyciągałem tuleję jakoś z 2 lata temu i takiego syfu nie było ;), jeśli w bloku był taki syf to chłodnica musiała być wymieniana kilka razy :D bo inaczej nie wiem jak ten silnik mógł mieć chłodzenie :rolleyes: Nasza 355 na wodzie chodzi już przeszło 30 lat,heh jak zapomnisz to wiadomo przy dobrych układach klejenie a przy gorszych wymiana silnika :P

Opublikowano

Siema, czemu mi dmucha powietrze z tego wlewu oleju, myślałem że pierścienie ale wszystkie założone nowe i dalej dmucha, od czego to może być ? Wszystkie uszczelki nowe

Opublikowano

Dzięki za odp, teraz już tylko dmucha wcześniej waliło olejem ale to wina pierścieni bo pęknięte. Czyli że ma dmuchać, jeszcze raz dzięki.

Opublikowano

Ja się podepnę do tematu i zapytam, czy to jest normalne ze przy niższych obrotach silnika dmucha mocniej a przy większych słabiej( chodzi o c-330) ?

Opublikowano

Normalne. Dwa tłoki zmieniają pojemność skrzyni korbowej przez co raz zasysa a raz tłoczy powietrze wyrównując w ten sposób ciśnienie z atmosferycznym. Im wolniej tym bardziej odczuwalne i pełniejsze. Im szybciej tym mniej to odczuwasz dotykiem a i samo powietrze przepływa w mniejszym stopniu ze względu na swoją bezwładność.

Opublikowano

Silnik jest już po kapitalnym remoncie. W trakcie wiosennych prac wypluwał spod korka olej, jak się okazało pierścienie były popękane i jeden zestaw naprawczy był większej średnicy - od zetora, tak więc wydmuchał uszczelkę pod głowicą i pakował ciśnienie do bloku, które przecież musiało gdzieś uciekać...

Opublikowano

ja miałem podobnie że olej leciał ale przez to że ktoś zamiast normalnego oleju do silnika dał nam olej do smażenia itp ludzi którzy brali do większych ciągników chyba miał jeden fendt'a nie chce oszukać ale jakiś z 260km i silnik zatarł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v