Skocz do zawartości
Ursusc385

Wydmuchuje olej

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Olej
Piotrus89    3

Nie znam się na mechanice, nie wiem czy to możliwe jest, może masz tak przetarte tłoki, ze pomiędzy nimi a scianą tulei jest taki luz, ze impet powstały z wybuchu ropy idzie w pewnym stopniu razem ze spalinami do miski olejowej i wydostaje sie tym korkiem :( Ale tak na poważnie , jesli c360 tak kopci z takim śmiesznym obciążeniem jak 6 balotów co widac na FOCIE to remont generalny silnika to koniecznośc, nie ma innej rady :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MarcinC360    6

Diagnoza: po zobaczeniu tej foty i opisaniu objawów stwierdzam ze silnik sie kończy w tej 60.Recepta: remont silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    1

u mnie kiedyś tak kopciło i się zepsuło ale zrobiłem remont silnika i jest dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    515
Nie znam się na mechanice, nie wiem czy to możliwe jest, może masz tak przetarte tłoki, ze pomiędzy nimi a scianą tulei jest taki luz, ze impet powstały z wybuchu ropy idzie w pewnym stopniu razem ze spalinami do miski olejowej i wydostaje sie tym korkiem :) Ale tak na poważnie , jesli c360 tak kopci z takim śmiesznym obciążeniem jak 6 balotów co widac na FOCIE to remont generalny silnika to koniecznośc, nie ma innej rady :(

 

to nie ta z ta jest wszystko w porzadku :) to ta zielona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrus89    3

A to sory :( Ale ta też chyba długo nie pożyje, lepiej za wczasu remoncik lekki wykonać, niż potem z pola go sciągać po poważniejszej awarii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

jeśli ciągnik nie jest słaby woda, olej jest na swoim miejscu no i ciśnienie oleju się nie zapala to się nie przejmuj tylko jeździj dalej. a codo ciągnika na zdjęciu to nie jest tak źle w 360,a że dymi to norma przecież ten silnik to nie euro 2 :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtus    1

@turbina uważasz że jak ciągnik chodzi to jest OK?Ale ja mu długiej przyszłości nie wróże. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Suchy    0

jeśli sie tak dzieje to oznacza remont silnika, a mianowicie wymiana pierścieni a jeżeli zajdzie potrzeba to pierścieni i tulei.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gosc1    2

zgadzam sie z ,, Suchym , mialem ten sam problem jakies 2 tygodnie temu okazalo sie ze siadly 2 pierscienie . a mechanik powiedzial ze gdybym pojezdzil jeszcze troche to pewnie bylaby to powazniejsza awaria, a tak skonczylo sie na wymianie pierscieni za ktore zaplacilem wraz z robota 300 zl,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

ja wychodzę z założenia że trza jeździć dopóki się da,bo wiadomo jak to jest z pieniędzmi na wsi nikt ich niema pod dostatkiem,kiedyś mieliśmy problem z silnikiem w 360 i zawsze coś tam się pogrzebało no i chodził ale krótko bo jak nie głowice puszczały to wtryskiwacze albo pierścienie się wytarły no i pewnego pięknego dnia silnik się zatarł i wtedy znalazła się kasa na konkretny remont a tak to pewnie po dzisiejszy dzień chodził by tak kulawo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtus    1

Wiesz tak myślałem że tak odpiszesz.Tak masz racje ,z kasą jest jak jest nie na wszystko starcza,puki chodzi to niech sobie chodzi.Moja 60-tka też ledwo zipie,musi wytrzymać! to nie zachodni żeby się tak bardzo przejmować.Póki co radzę koledze wymienić pierścienie,pilnować ciśnienia i stanu oleju a traktor jeszcze pochodzi. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

Ja tez tak miałem tylko jak się dobrze nagrzał to szedł dym z tego korka ale jeżdżę do tej pory i jakoś jeszcze chodzi :(:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    431

Witam. Mamy z ojcem taki problem. Olej cieknie w którymś miejscu, cały ciągnik "zarzygany" nie idzie sie niczego dotknąć. Olej wycieka w tym miejscu co się włącza sprężarkę. Rok temu wymienialiśmy tę pokrywe z simeringiem i nic. Sprężarka też była kupiona nowa. Nie wiem, pozostaje chyba tylko kapitalka silnika. Mamy firme co robi przy nas silnik (wszystkie części nowe) za około 3 tys zł. Ktoś z was spotkał się z takim problemem ? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    431

Właśnie nie wiem, chyba u nic, taki remont trwa 3h przy tobie wszystko remontują, wymieniają. Chyba jadą do domu bo znajomego ojciec mówił, że wymontowywali, a czy wieźli do siebie to nie wiem. Ten znajomy robił silnik 3 lata temu i jest zadowolony .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

ja sądzę że olej jest wydmuchiwany przez korek wlewowy oleju z powodu nie szczelnych pierścieni. Trudno mi powiedzieć bo nie widziałem tego ciągnika, ale sądzę ze raczej to będzie to .Dodaj jakieś szczegóły, czy silnik bierze dużo oleju, czy jest silny, jak tam z ciśnieniem oleju i dymem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cosmos    1

No max ma rację, jeżeli brudzi koło sprężarki to może przez wlew oleju, jeśli kompresja ucieka do skrzynu korbowej przez pierścienie to wywala ją przez wlew. A jak silnik chodzi to nic nie widać skąd ten olej idzie (oczywiście po wytarciu wcześniejszym).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Matey pisałeś ze u sąsiada chodzi a ile ma motogodziń? Ja zrobiłem silnik w iławie i remont zajął im tam trzy dni , a ty pisałeś ze ten koleś robi w trzy godziny i odnosnie tych trzech godzin mam kika pytań. Czy ten facet przez TRZY godziny zrobi:przestrzeliwanie bloku, planowanie bloku i głowicy,sprawdzi szczelność głowic i zrobi docieranie zaworów? Na moje to nie zdąży. Zeby silnik dobrze chodził trzeba wykonac te czynności. Wiem po sobie :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez piotrekkkk
      Czy można założyć do świec żarowych jakiś czujnik, czy oznacza że świece są dostatecznie rozgrzane do uruchomienia silnika?
    • Przez UrsusJohnDeereTeam
      Witam.Mam problem z odpaleniem szescdziesiatki.Otoz gdy mialem stary rozrusznik wraz z bendixem odpalał normalnie,lecz gdy rozrusznik sie spalil i zalozylismy nowy rozrusznik i nowy bendix pojawil sie problem.Otoz gdy proboje ja odpalic slychac jakby chodzil tylko sam rozrusznik,szczegolnie tak sie dzieje gdy jest zimno(w lato nie bylo takiego problemu,gorzej jest teraz w zime).Dodam ze zeby na wiencu sa wszystkie w porzadku.
      W czym moze byc problem.Bede bardzo wdzieczny za odpowiedzi.Pozdrawiam
    • Przez mafia5855
      Moja chłodnica strasznie się grzeje przy cięższych pracach polowych. Na dole chłodnicy znajduje się już rdza ok7cm². Czy mam ją wymienić czy może jakieś płyny pomogą bo zależy mi na jak najtańszych kosztach. Z góry dziękuję.
    • Przez abuk14
      Witam
      Gdy uruchomiłem dziś ciągnik po kilku minutach pracy uszłyszałem dziwne stuki dochodzące z dolnej części silnika. Podejrzewam panewki albo pompę olejową.
      Nie mam teraz zbytnio czasu i jezeli możecie, napiszcie co to może być, bo nie chcę się teraz grzebać.
    • Przez Sqowron
      Hejka jaki luz na zaworach ustawić w c 360 ? Z tego co wiem to ssące 0,18 - 0,22  a wydechowe 0,28 - 0,32 ale w praktyce może być chyba trochę luźniej nie? np ssący 0,25 a wydechowy 0,35 ?? Dobrze mówię? A teraz pytanie jak je ustawiać chyba na przemian tylko który z którym 1-4 2-3 ? Czy jak bo nie mam pewności ? 
×