Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie znam się na mechanice, nie wiem czy to możliwe jest, może masz tak przetarte tłoki, ze pomiędzy nimi a scianą tulei jest taki luz, ze impet powstały z wybuchu ropy idzie w pewnym stopniu razem ze spalinami do miski olejowej i wydostaje sie tym korkiem :( Ale tak na poważnie , jesli c360 tak kopci z takim śmiesznym obciążeniem jak 6 balotów co widac na FOCIE to remont generalny silnika to koniecznośc, nie ma innej rady :)

Opublikowano
Nie znam się na mechanice, nie wiem czy to możliwe jest, może masz tak przetarte tłoki, ze pomiędzy nimi a scianą tulei jest taki luz, ze impet powstały z wybuchu ropy idzie w pewnym stopniu razem ze spalinami do miski olejowej i wydostaje sie tym korkiem :) Ale tak na poważnie , jesli c360 tak kopci z takim śmiesznym obciążeniem jak 6 balotów co widac na FOCIE to remont generalny silnika to koniecznośc, nie ma innej rady :(

 

to nie ta z ta jest wszystko w porzadku :) to ta zielona

Opublikowano

jeśli ciągnik nie jest słaby woda, olej jest na swoim miejscu no i ciśnienie oleju się nie zapala to się nie przejmuj tylko jeździj dalej. a codo ciągnika na zdjęciu to nie jest tak źle w 360,a że dymi to norma przecież ten silnik to nie euro 2 :(

Opublikowano

zgadzam sie z ,, Suchym , mialem ten sam problem jakies 2 tygodnie temu okazalo sie ze siadly 2 pierscienie . a mechanik powiedzial ze gdybym pojezdzil jeszcze troche to pewnie bylaby to powazniejsza awaria, a tak skonczylo sie na wymianie pierscieni za ktore zaplacilem wraz z robota 300 zl,

Opublikowano

ja wychodzę z założenia że trza jeździć dopóki się da,bo wiadomo jak to jest z pieniędzmi na wsi nikt ich niema pod dostatkiem,kiedyś mieliśmy problem z silnikiem w 360 i zawsze coś tam się pogrzebało no i chodził ale krótko bo jak nie głowice puszczały to wtryskiwacze albo pierścienie się wytarły no i pewnego pięknego dnia silnik się zatarł i wtedy znalazła się kasa na konkretny remont a tak to pewnie po dzisiejszy dzień chodził by tak kulawo.

Opublikowano

Wiesz tak myślałem że tak odpiszesz.Tak masz racje ,z kasą jest jak jest nie na wszystko starcza,puki chodzi to niech sobie chodzi.Moja 60-tka też ledwo zipie,musi wytrzymać! to nie zachodni żeby się tak bardzo przejmować.Póki co radzę koledze wymienić pierścienie,pilnować ciśnienia i stanu oleju a traktor jeszcze pochodzi. :(

Opublikowano

Witam. Mamy z ojcem taki problem. Olej cieknie w którymś miejscu, cały ciągnik "zarzygany" nie idzie sie niczego dotknąć. Olej wycieka w tym miejscu co się włącza sprężarkę. Rok temu wymienialiśmy tę pokrywe z simeringiem i nic. Sprężarka też była kupiona nowa. Nie wiem, pozostaje chyba tylko kapitalka silnika. Mamy firme co robi przy nas silnik (wszystkie części nowe) za około 3 tys zł. Ktoś z was spotkał się z takim problemem ? Pozdrawiam

Opublikowano

Właśnie nie wiem, chyba u nic, taki remont trwa 3h przy tobie wszystko remontują, wymieniają. Chyba jadą do domu bo znajomego ojciec mówił, że wymontowywali, a czy wieźli do siebie to nie wiem. Ten znajomy robił silnik 3 lata temu i jest zadowolony .

Opublikowano

ja sądzę że olej jest wydmuchiwany przez korek wlewowy oleju z powodu nie szczelnych pierścieni. Trudno mi powiedzieć bo nie widziałem tego ciągnika, ale sądzę ze raczej to będzie to .Dodaj jakieś szczegóły, czy silnik bierze dużo oleju, czy jest silny, jak tam z ciśnieniem oleju i dymem.

Opublikowano

No max ma rację, jeżeli brudzi koło sprężarki to może przez wlew oleju, jeśli kompresja ucieka do skrzynu korbowej przez pierścienie to wywala ją przez wlew. A jak silnik chodzi to nic nie widać skąd ten olej idzie (oczywiście po wytarciu wcześniejszym).

Opublikowano

Matey pisałeś ze u sąsiada chodzi a ile ma motogodziń? Ja zrobiłem silnik w iławie i remont zajął im tam trzy dni , a ty pisałeś ze ten koleś robi w trzy godziny i odnosnie tych trzech godzin mam kika pytań. Czy ten facet przez TRZY godziny zrobi:przestrzeliwanie bloku, planowanie bloku i głowicy,sprawdzi szczelność głowic i zrobi docieranie zaworów? Na moje to nie zdąży. Zeby silnik dobrze chodził trzeba wykonac te czynności. Wiem po sobie :rolleyes:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v