Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie znam się na mechanice, nie wiem czy to możliwe jest, może masz tak przetarte tłoki, ze pomiędzy nimi a scianą tulei jest taki luz, ze impet powstały z wybuchu ropy idzie w pewnym stopniu razem ze spalinami do miski olejowej i wydostaje sie tym korkiem :( Ale tak na poważnie , jesli c360 tak kopci z takim śmiesznym obciążeniem jak 6 balotów co widac na FOCIE to remont generalny silnika to koniecznośc, nie ma innej rady :)

Opublikowano
Nie znam się na mechanice, nie wiem czy to możliwe jest, może masz tak przetarte tłoki, ze pomiędzy nimi a scianą tulei jest taki luz, ze impet powstały z wybuchu ropy idzie w pewnym stopniu razem ze spalinami do miski olejowej i wydostaje sie tym korkiem :) Ale tak na poważnie , jesli c360 tak kopci z takim śmiesznym obciążeniem jak 6 balotów co widac na FOCIE to remont generalny silnika to koniecznośc, nie ma innej rady :(

to nie ta z ta jest wszystko w porzadku :) to ta zielona

Opublikowano

jeśli ciągnik nie jest słaby woda, olej jest na swoim miejscu no i ciśnienie oleju się nie zapala to się nie przejmuj tylko jeździj dalej. a codo ciągnika na zdjęciu to nie jest tak źle w 360,a że dymi to norma przecież ten silnik to nie euro 2 :(

Opublikowano

zgadzam sie z ,, Suchym , mialem ten sam problem jakies 2 tygodnie temu okazalo sie ze siadly 2 pierscienie . a mechanik powiedzial ze gdybym pojezdzil jeszcze troche to pewnie bylaby to powazniejsza awaria, a tak skonczylo sie na wymianie pierscieni za ktore zaplacilem wraz z robota 300 zl,

Opublikowano