wicek

Jaki prostownik ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wicek    9

Muszę kupić prostownik  ,a jest tego tyle że można zwariować .Przeznaczenie do samochodu i ciągnika  , samochód poj. około 60 ah , ciągnik do 200ah.

Napiszcie jakie posiadacie i się sprawdzają.

Edytowano przez wicek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2471

ja mam 2 czy 3 sezon cos takiego jak z linku ponizej jestem zadowolony ma zabezpieczenie https://allegro.pl/oferta/prostownik-z-rozruchem-rozruch-630-12v-24v-600a-ge-9846872936?utm_medium=app_share&utm_source=facebook


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    1113

Prostownik to nie taka prosta sprawa jak by się wydawało . Większość akumulatorów jest uszkadzana nieodpowiednim ładowaniem .Prostownik powinien mieć funkcję odsiarczającą a każdy wymuszony rozruch (funkcja rozruchu) zmniejsza żywotność akumulatora. Od lat kupuję bardzo drogie akumulatory OPTIMA zółte   i jest spokój ma lata  najstarsze 17 lat i jeszcze palą zimą więc co z tego że po 1000 zł jak są praktycznie niezniszczalne i nawet klemy nie zaśniedzieją .A rolnicy kupują po 300- 400 zł i co dwa lata wymiana na nowe 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Bierz z automatem, ogólnie poczytaj jak powinno się ładować akumulatory, nie kupuj zwykłych co podają tylko prąd,

proponuje YATO YT-83051

Edytowano przez Mikua

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Za 400zl mam,i piąty rok suchy,nie ładowany.

Nie ma to jak ruski prostownik, 30lat i dalej działa.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2133
29 minut temu, Mikua napisał:

Bierz z automatem, ogólnie poczytaj jak powinno się ładować akumulatory, nie kupuj zwykłych co podają tylko prąd,

proponuje YATO YT-83051

DObrze ze ten daje niezwykła prad xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

ja bym olał mikroprocesorowe i inne wszelkiej maści inwertorowe/przetwornicowe , 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurek321    129

Mam podobnego już 7 lat i działa, poprzednio miałem cccp z rozruchem, dwadzieścia parę  lat wytrzymał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas02
      Witam po wymianie szczotek z regulatorem w mojej Proximie 85 wróciło ładowanie i po czasie mam teraz problem. Licznik przestal działać kontrolka ładowania ledwo świeci ciagnik nie ładuje, dodatkowo zauważyłem gdy wyciągałem alternator i montowałem spowrotem gdy dotykał mocowania to jakby iskrzył na obudowie 
    • Przez emtecc
      Witam Mam w kombajnie zamontowany (Kiedyś była prądnica) alternator A124n. Alternator z fiata 125 Z tego co mi się wydaje to 9cio diodowy. Jest przy nim dokręcony regulator. Nie wiem jakie ma oznaczenie bo symbole wytarte. Dla pewności dodam zdjęcie czy połączenie do alternatora jest poprawne. Włożyłem nowy akumulator i postanowiłem spr czy z ładowaniem wszystko w porządku. Okazało się, że napięcie ładowania rośnie powyżej 14.4 V na niskich obrotach. Gdy zwiększę obroty przelatuje 17V. Stanowczo za dużo. Czy przy zmianie z prądnicy na alternator należy wprowadzić jakieś modyfikacje w instalacji auta?
    • Przez pele19
      Witam!
      Mam taki mały problem w swoim malczyku a dokładnie padł mi alternator który juz nie nadaje sie do regeneracji.
      Był w ciągniku od nowości i już wszystko się powycierało, wymiana szczotek, regulatora nic juz nie pomaga więc pora kupic nowy!
      A teraz pytanie jaki ?
    • Przez Adamo90
      Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej w ursusie 5714. W internecie nie mogę znaleźć. Może ktoś ma? Był bym wdzięczny. 
    • Przez Johnderre
      Witam, po zapaleniu ciągnika świeci się kontrolka ładowania, gaśnie dopiero po solidnym przegazowaniu i wtedy zapala się kontrolka stop. Podczas jazdy kontrolka STOP czasami gaśnie, chwilę później znów się zapala albo miga. Czy to jest normalne że kontrolka gaśnie dopiero po solidnym przygazowaniu? Gdy ładowanie się świeci stop się nie świeci, czy to problem Alternatorem?  Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj