pelepele22

Sprzęgło luk renault 103.54 po regeneracji nie rozłącza

Polecane posty

pelepele22    0

Nie raczej nic nie wyszło wymiary takie same jak po pierwszym rozkręceniu . Tarcze również dobrze założone . Posiadasz na sprzedaż instrukcje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3grosze    76
23 godziny temu, pelepele22 napisał:

Rozumiem gdyby  coś zgrzytał czy ciężko wchodziły ale one w ogóle nie wchodzą bez  zaciągnięcia drugiego stopnia...

Czyli nie mogłeś wbić biegu jak silnik chodził, czy przy zgaszonym silniku było to samo? Teraz jak jest rozpołowiony sprawdzałeś? A rewers, zakresy, półbiegi? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pelepele22    0

Witam. Sprzęgło puściło. Po przejechaniu 10 km  mogę wysprzeglić. Biegi ciężko wchodzą i coś jeszcze jarmoli możliwe że łożysko miedzy wałami. Będę go rozpoławiał po niedzieli i sprawdzał . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    145

Odświeżam temat. Kolega ma renowke model 90-34, sprzęgło się odezwało, rozpołowił ciągnik, wykrecil sprzeglo i rozebrał, siedzą tam tarcze ceramiczne. I teraz pytanie, da się zregenerował sprzeglo czy trzeba nowe całe kompletne zakupic ?

inbound1987051564720717850.jpg


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja swoje też rozebrałem. Tarcz od jazdy wyjechana do nitów i płyta pośrednia od strony jazdy wytarta.  Zamówiłem nowe dziś  - holenderskie Kawe zamiennik LUKa.

Co do regeneracji to da się ale jak dużo będzie zbierane to wymiary pogubi i ciężko później to ustawić tak jak należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poodzio    0

Panowie, mam pytanie: czy przy wymianie tarczy na nową i lekkim zebraniu koła zamachowego (tylko w części roboczej styku z tarczą) rzeczywiście istnieje możliwość złej pracy sprzęgła? Załóżmy, że zbierze się 1mm koła zamachowego - czy wtedy wystarczy ten 1mm regulacji na łapkach od jazdy w kierunku łożyska oporowego? Tak to działa? Ma ktoś skan/opis jak to regulować? Tarczę sprzęgła (jazdy) mam już zużytą, muszę zakupić nową i wyrównać powierzchnię na kole zamachowym. Docisk wydaje się w porządku, ale na wszelki wypadek też zawiozę go do specjalisty - niech oceni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kaxper    0
Dnia 2.12.2020 o 15:03, pelepele22 napisał:

Tak właśnie wymiaruje . U mnie w spoczynku są jak na zdjęciach drugi stopień jest za pierwszym tak miałem po pierwszym rozpołowienia ciągnika. Robiłem zdjęcia i tym się sugerowałem . 

3AC2B4AB-8596-4709-8562-7A2733EED1C3.jpeg

275FF915-676D-4AB2-83D3-688B4C0916D4.jpeg

A97CA571-6E48-4E23-83F4-B45470141EB3.jpeg

Wie kto może jak wyjąć te zabezpieczenia z dźwigienek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kaxper    0

*wie ktoś może jak wyciągnąć te zabezpieczenia dźwigienek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniekc360    122
Dnia 30.11.2020 o 09:15, 3grosze napisał:

Jazda 103 mm

WOM 127 mm

Moment dokręcania:

Koło zamachowe 130 Nm

Mechanizm sprzęgła 25 Nm

 

Masz może ustawienia do 133.54?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3grosze    76

Jak nie znajdziesz to możesz tych spróbować. Podane wymiary były dla 103. ale sprawdziły się w 80.14 ze sprzęgłem 280mm. W modelu 103 jest 330mm.

Edytowano przez 3grosze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Domek96
      Witam rozleciało mi się łożysko zwrotnicy renault75.14 nie mam numerów jakie łożysko tam powinno być może ktoś wie
    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj