pawel2593

3130 nie działa wspomaganie i podnośnik

Polecane posty

waldi20    0

i jak został rozwiązany problem u Igorals15 bo u mnie jest tak że kręce kierownicą a koła nie skręcają w czym szukać przyczyny????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
viansa2003    0

witam ile chcial by pan za sprzeglo kpl.z kolem zamachowym???

jak ktoś by potrzebował części od john deere 3130 pisać do mnie bo mam jd na części lub w całości !!!

 

jak ktoś by potrzebował części od john deere 3130 pisać do mnie bo mam jd na części lub w całości !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ArekJD1177    11

Najlepiej jakbyś wrzucił fotkę, bo tak to ci nikt nie pomorze. Przy tej pompce i sygnale jest filtr oleju, może też być sprężarka, alternator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam, mam problem z nowo zakupionym JD 3640.
wymieniłem olej przekładniowo-hydrauliczny na shell donax 10w30, filtr hydrauliczny. Mój problem polega na szarpaniu podnośnika i czasem przycinaniu się kierownicy na wolnych obrotach, (szarpanie na każdych obrotach aby zmienia się częstotliwość)półbiegi, przedni napęd, hamulce wom, działają bez zastrzeżeń, jedynie rzęzi coś w pompie, nawet po wciśnięciu pedału hamulcowego zwiekrza się głośność rzęzienia, mechanik stwierdził że z pompą wszystko ok, olej w zbiorniczku na pompą znajduje się. jaka może być przyczyna tych dolegliwości?????
Bardzo proszę o podpowieź.

Tematy połączone

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deere2140    21

Na rozgrzanym tak jest ? U mnie w 2140 też słychać pompę , bo jest mróz i olej jest gęsty .


Moja potęga : John Deere 2140 i Zetor 7211
John Deere...Niezawodność jest naszą Siłą
Nothing Runs Like a Deere and Zetor ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak, na rozgrzanym nawet bardziej, czasem tylko ma nalot że wszystko jest ok, może jakiś zawór znajduje się któru utrzymuje całe ciśnienie i wydatek przepływającego oleju????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deere2140    21

Też to jest możliwe , ale hydraulka w tych starszych JD to jest masakra , ciężko ją rozgryźć . Dam Ci radę napisz do użytkownika sapacz , On jest w tym dobry :D


Moja potęga : John Deere 2140 i Zetor 7211
John Deere...Niezawodność jest naszą Siłą
Nothing Runs Like a Deere and Zetor ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinkjd    0

i jak kolego dowiedziałeś się coś na temat twojego problemu? bo ja mam identyczny problem w john deere 3350

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na razie nici.... wsystko było rozebrane, uszczelniacze na półbiegach, wom i napędzie wymienione, pompa w skrzyni w stanie idealnym

cholere wie co go boli.... jesli chodził by na wolnych obrotach na 1200 to jest wszystko ok, a na 700 za mało oleju ma pompa tłoczkowa i wariuje wszystko. rozbieramy go jeszcze raz , może coś przeoczyłem albo jakiegoś śruta w dzielniku brakuje

jeśli by kotoś miał jakiś pomysł to będę wdzieczny za udzielenie mądrej rady....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik11111    0

Witam. Od niedawna stałem posiadaczem John Deere 3140. Podnośnik w moim traktorku nie chce się sie podnosić, jedynie podczaś jazdy sam z siebie sie podnosi, dodam, ze moge go opuszczać kiedy chce, podobny problem mam z wspomaganiem. Załacza się ono dopiero na wysokich obrotach. Jeśli możecie napisać w czym tkwi problem byłbym bardzo wdzięczny.

Tematy połączone

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adampro    0

Podłacz manometr i sprawdź cisnienie, mozliwe ze masz zaniki ciśnienia a to juz nie ciekawy temat, bo trudny do zdiagnozowania i nei stety dośc kosztpwny jeżeli chodzi o naprawe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sajowac    0

Witam. Od niedawna stałem posiadaczem John Deere 3140. Podnośnik w moim traktorku nie chce się sie podnosić, jedynie podczaś jazdy sam z siebie sie podnosi, dodam, ze moge go opuszczać kiedy chce, podobny problem mam z wspomaganiem. Załacza się ono dopiero na wysokich obrotach. Jeśli możecie napisać w czym tkwi problem byłbym bardzo wdzięczny.

 

Witam,Podaj więcej infirmacji lub zadzwoń na 297613496 to pogadamy Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

witam też jestem posiadaczem jaśka z seri 40 problem z szarpaniem podnośnika występuje tylko przy podnoszrniu na pusto z obciązeniem jest ok jest jeszcze jeden motyw jak skręcam to nie podnosi a jak podnosi to szarpie kierownica przyczyną tych problemów jest starość kolego bo samochód kobieta i traktor powinny być młode a stare są dobre skrzypce ja nic nie robię przy swoim do puki trzyma się kupy za duże koszty chyba że coś naprawialnego pier....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danie181    0

jest jeszcze zawor który trzyma ciśnienie znajduje sie za rozdzielaczem jest jego wina sprezyna trzyma /puszcza i z tad te drgania . a powiedz ile dales za niego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kocio1986    0

Witam kolegów, mam problem z Jaśkiem 3030LS przestało działać wspomaganie i trząsł podnośnik, w zbiorniczku nad pompą nie było oleju, rozpołowiłem dziada, wymieniłem pompę zębatą, wszystkie uszczelnienia, i pierścienie na WOM, żółw-zając, tarczki, i oringi w kazdym miejscu co idzie jakaś rurka, po remoncie olej w zbiorniczku nad pompą przelewa się w ciągu dwóch sekund, WOM i wzmacniacz momentu działa bez problemu, ale kierownica się troszkę przycina, tak jakby brakowało jej oleju, wymieniłem jej uszczelnienia w kolumnie na oryginalne, bez zmian, mało tego gdy ustawie dzwignie na podnoszenie kierownica blokuje się tak jakby brakowało jej oleju, gdy wpiąłem zegar z wyjście hydrauliczne pokazuje 250 bar, gdy ruszę kierownicą to tak 210 bar, a gdy włącze podnośnik na podnoszenie to ciśnienie spada do zera, jak skończy podnosić trzaśnie zawór który jest pod kabiną z prawej strony obok filtra to ciśnienie wraca s powrotem na 250 bar.Proszę pomóżcie, a może ktoś jest z łódzkiego, kto potrafi to naprawić, a zapomniałem dodać że podnośnik szarpie przy podnoszeniu i bez znaczenia czy jest włączony WOM czy żółw i zając zawsze jest tak samo. Pomocy!!

Tematy połączone

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzony1640    0

witaj

Niestety mama dla Ciebie złą wiadomość bo prawdopodobnie siadła ci pompa tłoczkow - ta z przodu

Piszę tak bo właśnie wczoraj skończyłem składać swojego 1640 który miał te objawy co u ciebie tzn szarpał podnośnik a przy skręcaniu kirownicą nie podnosił w ogóle, a ostatnio padło wszystko i kierowanie i podnoszenie

W tej pompie jest tak że będzie ciśnienie a nie będzie wydajności i dlatego nie biuerzesz jej pod uwagę

 

Dodam jeszcze że zakupiłem nową pompę w GRENE i po kłopocie

podnoszenie następuje bez chwili zastanowienia nie jak wcześnie po namyśle

Umnie po kilku minutach pracy pompa była gorąca bo rozsypało się łożysko igiełkowe

Edytowano przez dzony1640

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kocio1986    0

U mnie kolego też robi się gorąca ta pompa, lepiej jest kupić nową czy można pobawić się w regenerację tej starej ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzony1640    0

Musisz koniecznie do niej zajrzeć i ocenisz sam czywarto regenerować czy kupić nową oczywiście zamiennik

koszty zależą od jej wielkości -pojemności

ja za 23cm3 zapłaciłem 2350 a zakup części do starej to co najmniej 2000 + regulacja zaworu

z tego co patrzyłem w katalogu to możesz mieć taką samą jak u mnie

a tak na marginesie 250bar na wyjściu to zdecydowanie za dużo - prawdopodobnie poprzedni właściciel podkręcił ciśnienie na zaworze i to ją mogło zabić

O ile znalazłem dobre informacje to powinno być 144 bar

Edytowano przez dzony1640

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kocio1986    0

u mnie jest ta 40 cm ponieważ jest przedni napęd z hydromotorami, więc ta 23 byłaby za mała, jutro zajrzę do niej ale co najlepsze, była w zakładzie Parkera w łodzi który specjalizuje się w naprawie pomp, trzymali ją chyba z 3,5 miesiąca bo pierwszy raz widzieli taką, wymienili jakąś sprężynkę, i stwierdzili że niby jest ok daje ciśnienie tylko że gwarancji nie dadzą bo nie są pewni, i pamiętam że mówili coś o wydatku że po kilku minutach znacząco spadł, ale twierdzili że tak powinno być skoro nie ma żadnych odbiorników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzony1640    0

Po kilku minutach???

W ciągniku przestaje pompować zaraz po wykonaniu zadania

Jeje budowa i zasada działania jest prosta jak budowa cepa więc nie wiem co oni robili tyle czasu

Teraz gdy założyłem nową pompę to po kilku minutach pracy nie czućżadnego wzrostu temperatury

Dzisiaj ruszę w pole izobaczymy jak będzie po dłuższym czasie

Twoja niestety kosztuje nowa 4500 pln w grene więc może opłaciło by się i naprawiać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kocio1986    0

dzwoniłem do poznania, do firmy hydro moto technika i mówili że podejmą się tej naprawy, i dają gwarancję że po ich regeneracji wytrzyma dłużej niż nowa, ponieważ stwierdzili że jest luz na tłoczkach w gniazdach, oni je powiększają i dorabiają wszystko pod wymiar, później dają do honowania że jest to niby trwalsze na temperaturę i ciśnienie, niż oryginał, i się nie wyrabia. Tani nie są ale podobno skuteczni. jest jeszcze kwestia, że później po założeniu, trzeba sobie doregulować ewentualnie ciśnienie, tak mówili. Nie orientujesz się kolego gdzie najlepiej si,ę wpiąć w układ i ustawić prawidłowe ciśnienie, i jaka powinna być jego wartość??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Mam taki problem w John Deere 3140 że nie mogę zmienić biegów na dźwigni od rewersu czyli żółw zająć i wsteczny .albo muszę wrzucić na luz 1.2.3.4 i dopiero tam wbić albo je jestem wstanie ruszyć bo albo zblokuje biegi albo wg nie mogę zmienić biegu chodzi o żółw zająć i wsteczny .jak odkręciłem to cięgno od lewarka które idzie do tego walka wodzika od skrzyni to cały ten wałek kręci się w koło .czy to będzie uszkodzony ten wałek w środku ?? Podobno bardzo często w tych jelonkach się to dzieje 
    • Przez Paweł20
      Szukam całej tylniej lampy z obudową do john deere 2040
    • Przez RafaHordyj
      Witam czy jest możliwość  zrobienia szybkiej skrzyni biegów w John deere 3040, 
    • Przez Paweł20
      Witam jak odpowietrzyć wysprzeglik 
    • Przez AgroKamil03
      Witam. mam do kupna jh 3130 z przednim napędem hydraulicznym. Napęd przy podłączeniu na krótko cewek działa. Ale brak instalacja elektrycznej i czy ktoś ma schemat instalacji albo wie jak to podłączyć. I może ktoś ma zdjęcie styków czy jakiś czujników przy dźwigniach zmiany biegów bo są wyrzucone i nie wiem nawet jak to ma wyglądać. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj