krzysiek11

Problem z lakierem w Zetorze

Polecane posty

krzysiek11    4

Witam, posiadam Zetora Forterre 11441 od 2003r, i sprawuje się bez zarzutu. Zetor stoi prawie cały czas pod chmurką. I pojawił się problem z lakierem: na dachu i na górze maski zaczął robić się blady i teraz jest koloru malinowego :/ . Widziałem już parę takich Zetorków i nie wygląda to ciekawie. I tu moje pytanie do was, czy macie podobny problem, jeśli tak to jak sobie z nim radzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 Zgadza się w zetorze jeśli sie nie myle to maszmaske i  dachkabiny plastiowy . A ta pasta to  bodajże z K2  tak jak kolega napisał TEMPO  tylko to jest na krótką mete bo i tak będzie trzeba malować . nic nie jest wieczne . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Antek21    1

Tak bendzie sie robic bo poprostu na słońcu wyblaka lakier. w rodzinie mam zetora 7341 ktory stoi na dworze i też jest prawie koloru malinowego.... nie ma jak to pod dachem:)


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt070    0

My mamy taki sam problem. Pasta jest na krótką metę , a malować i tak trzeba będzie. Tylko nie ma kiedy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

To, że Ty masz szare życie to nie znaczy, że wszyscy muszą mieć ;)

 

Proponuję tym, którzy dopiero co kupili Zetory żeby zabezpieczyli powłoką ochronną lakier, najlepiej zgłosić się do jakiegoś profesjonalnego zakładu lakierniczego.


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek11    4

Siwy też stoi, no i faktycznie niema z nim problemów ;) A z tą pastą spróbuje, powinno pomóc, wielkie dzięki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    54

W galeri widać że blakną ;) ale chociaż nie rdzewieją coś za coś :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7341Zetor    0

malowanie wam nic nie da gdyż plastik ten się utlenia pod wpływem słońca jedynie to może to spolerować albo trzeba trymać pod dachem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Da i to dużo,wytrzyma tyle co na metalu.

Przecież w samochodach są plastikowe zderzaki i lakier się doskonale trzyma.

Takie są uroki czerwonych i zielonych fabrycznych lakierów.

Jak pomalujesz sam akrylem to już będziesz mieć spokój.

 

Jeśli lakier jest w dobrym stanie tylko matowy

możesz spróbować wypolerować papierem wodnym P2500 i pomalować bezbarwnym akrylem.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pala92    69

ja mam 3320 i stoi w garażu tez jest 2003/04. mimo garazowania maska juz sie robi wyblakła... jedyne co to "tempo" znajomy robil i dobrze jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Najlepszym wyjściem jest pasta koloryzująca, kupisz ja w każdym sklepie motoryzacyjnym. Przetrzec maske,dach pastą potem wypolerowac, raz ze nabłyszcza, dwa tworzy warstwę ochronna na lakierze i słonce nie utlenia lakieru. Ale nic tak nie da jak garażowanie, po prostu dotknij w pełnym słońcu maski....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil9607    9

Nie ma to jak garażowanie. Moja forterra z 2006r stoi prawie zawsze w stodole i kolorek ma jak nowy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomal89    0

moje 6441 też ma różowy dach i tylne błotniki -wiadomo chmurka, maska zato ciągle czerwona zamierzam zdemontować dach i błotniki i spróbuje machnąć polerkę a jak nie pomorze to papierek 1000 potem zmywacz do hamulców później podkład, ładny czerwony kolorek i z tego co z kilkoma znajomymi gadałem to chyba był by dobry czerwony z astry 2(akryl) i lakierek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

papierek do polerki jeżeli chodzi o wyblaknięcie lakieru to 2000 i dla lepszego efektu 2500 drobniejszego niż 2000 nie polecam..

pasta może być tempo później warto użyć wosku;]


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj