vw141998

Problem podnośnik Zetor Proxima 110 Plus

Polecane posty

vw141998    17

Witam. Mam problem z podnośnikiem dokładnie z opuszczaniem bez obciążenia w Proximie 110 Plus .posiada oczywiście ehr . Z maszyną opuszcza się bez problemu w zależności jak się ustawi prędkość opuszczania. A bez maszyny jak się podniesie to później ciężko go opuścić trzeba na siłę je ręcznie lub wejść na lagi i ciężarem ciała opuszczać w dół . Jak go kupiłem nie było tego problemu. Filtry oleje zmieniane regularnie. Co może być przyczyną.? Może ktoś coś podobnego miał ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

kolego tam jest regulacja od szybkości opuszczania być może masz przykręcone żeby wolniej opuszczała. traktor nowy czy używany ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vw141998    17
no mam ustawiony pół na pół . próbowałem na maxa z szybkością ale bez różnicy.ciagnik posiadam od nowości
no mam ustawiony pół na pół . próbowałem na maxa z szybkością ale bez różnicy.ciagnik posiadam od nowości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

a czujesz wogole ze coś ta regulacja działa jakiś opór jak tym kręcisz czy coś ??? jest roznica jak skrecisz albo popuścisz przy jakiejs maszynie uniesionej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vw141998    17
oporu to nie czuć bo jest pokrętłem w ehrze więc, a poza Tym działa oczywiście ustawi się na zająca max to szybko reaguję w jedną i drugą .a jak na żółwia to mega wolno działa podnośnik więc prawidłowo
oporu to nie czuć bo jest pokrętłem w ehrze więc, a poza Tym działa oczywiście ustawi się na zająca max to szybko reaguję w jedną i drugą .a jak na żółwia to mega wolno działa podnośnik więc prawidłowo
oporu to nie czuć bo jest pokrętłem w ehrze więc, a poza Tym działa oczywiście ustawi się na zająca max to szybko reaguję w jedną i drugą .a jak na żółwia to mega wolno działa podnośnik więc prawidłowo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

mega wolno to co to znaczy ??? mega wolno opuszcza czy mega wolno reaguje (opuszcza i podnosi) nie wiem czy do konca wiesz o co chodzi ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vw141998    17
no wiadomo, że chodzi o reakcje na podnoszenie i opuszczanie podnośnika podczas regulacji żółw zająć..
no wiadomo, że chodzi o reakcje na podnoszenie i opuszczanie podnośnika podczas regulacji żółw zająć..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proxima100    73

W zwykłej Proximie 100 wystarczyło wymienić górne uszczelniacze na siłownikach i po problemie 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Mam problem z nabiciem ciśnienia powietrza  w zetorze 8540. Czasami dobije po jakimś dłuższym czasie i jest ok. Stawiam na zawór zwrotny w sprężarce. Czy czyszczenie i smarowanie ma sens czy odrazu wymieniać na nowy?
    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj