Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam mam problem w mfie seria 62, otóż przy zmianie kierunku jazdy na rozgrzanym oleju ciągnik szarpie do przodu słychać uderzenie i rusza. Dzieje się tak od pewnego czasu mam wrażenie że pojawiło się to po kalibracji przekładni olej był wymieniony filtry również a kalibracja była przeprowadzona przy temperaturze 40 °C. Czyżby to nie za mało ? Dodam że po przekręceniu kluczyka na zapłon wyświetla się stały błąd 86 ( włącznik ciśnienia przekładni PowerShift zablokowany w położeniu dolnym). I teraz moje pytanie czy ktoś kiedyś miał taki problem? Co byście na to poradzili? Słyszałem wersje żeby przeczyscic elektrozawór od jazdy w przod. Waszym zdaniem olej do kalibracji był w odpowiedniej temperaturze czy może zbyt za zimny ? 🤔 Pozdrawiam 

Opublikowano

Conditions for calibration:
- from 35 to 39°C: calibration authorised
- from 39 to 44°C: optimum calibration
- from 44 to 45°C: calibration authorised

miałeś dobrą temperaturę.

Opublikowano

Jak go zakupiłem nie wyświetlało się raz wyświetlił się ten błąd i znikły polbiegi został na D ale kabel od czujnika ciśnienia się wypioł 

Opublikowano

W landini legend błąd al 86 to zanik napięcia lub zwarcie w obwodzie cewki jazdy do przodu.

85 jazda w tył. Po wyświetlaniu ciągnik przestawał jechać. Winna była uszkodzona cewka elektrozaworu.

 

Opublikowano
12 godzin temu, Agrest napisał:

W landini legend błąd al 86 to zanik napięcia lub zwarcie w obwodzie cewki jazdy do przodu.

85 jazda w tył. Po wyświetlaniu ciągnik przestawał jechać. Winna była uszkodzona cewka elektrozaworu.

 

Raczej cewka nie jest uszkodzona bo ciągnik jeździ. Problem jest w tym że czasem szarpnie na rozgrzanym oleju czasem nie. Dziwi mnie też to że serwis był na przeglądzie i nic na to nie poradził 

Opublikowano
Dnia 14.02.2020 o 08:49, Mikruss napisał:
Dnia 1.02.2020 o 09:29, PiotrMF napisał:

Witam mam problem w mfie seria 62, otóż przy zmianie kierunku jazdy na rozgrzanym oleju ciągnik szarpie do przodu słychać uderzenie i rusza. Dzieje się tak od pewnego czasu mam wrażenie że pojawiło się to po kalibracji przekładni olej był wymieniony filtry również a kalibracja była przeprowadzona przy temperaturze 40 °C. Czyżby to nie za mało ? Dodam że po przekręceniu kluczyka na zapłon wyświetla się stały błąd 86 ( włącznik ciśnienia przekładni PowerShift zablokowany w położeniu dolnym). I teraz moje pytanie czy ktoś kiedyś miał taki problem? Co byście na to poradzili? Słyszałem wersje żeby przeczyscic elektrozawór od jazdy w przod. Waszym zdaniem olej do kalibracji był w odpowiedniej temperaturze czy może zbyt za zimny ? 🤔 Pozdrawiam 

Witam czy rozwiązał pan problem z błędem 86 ?

 

Opublikowano
W dniu 2.02.2020 o 08:21, PiotrMF napisał(a):

Raczej cewka nie jest uszkodzona bo ciągnik jeździ. Problem jest w tym że czasem szarpnie na rozgrzanym oleju czasem nie. Dziwi mnie też to że serwis był na przeglądzie i nic na to nie poradził 

Też jestem ciekaw co udalo się ustalić??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Cassius
      Witam. Po odpalniu z rury wydechowej wydobywaja sie ogromne ilosci bialego dymu, gdy silnik troche sie nagrzeje to na wolnych obrotach dym znika jednak gdy dodam gazu to znowu bialy dym leci cala rura jak z parowozu. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny? Dodam ze płynu chlodniczego nie ubywa i oleju nie bierze. Ciagnik to MF 8270 z silnikiem Valmet 280km. Dodaje link do filmiku z pracy silnika. 
       
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez włodek
      Witam Państwa
      Chciałbym zasięgnąć od Was opinii na temat wspomnianych w tytule modeli ciągnika Massey ferguson. Nie mam to jakichś konkretnych predyspozycji że musi być to model 6120 albo 6130. Oba te modele będą w pełni wystarczające mocowo dla mnie a o decyzji czy będzie to 6120 czy 6130, zadecyduje stan konkretnego egzemplarza. Czy są na forum użytkownicy któregoś z tych modeli i mogą wypowiedzieć się w kilku słowach na ich temat? O silnik się nie obawiam bo to raczej dobre jednostki jak się o nie odpowiednio dba. Bardziej martwię się skrzynią i mostem. Jak to z Waszej perspektywy wygląda? Na co warto zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tego ciągnika? A może któryś z tych modeli będzie mniej awaryjny? Z tego co patrzyłem to 6130 ma 4 półbiegi na każdym biegu a 6120 ma ich 2. Chyba najbezpieczniej jakby ich nie było w ogóle tak jak np w starszych modelach 3050/3060 gdzie były dostępne skrzynie 16/16 w pełni mechaniczne. No niestety w nowszych modelach chyba już takiej opcji nie ma. Czy te półbiegi pod obciążeniem sprawiają dużo kłopotu? Ciągnik nie będzie pracował na wielkim areale. Około 20ha i zastąpi wysłużonego już ursusa 912. Oczywiście MF będzie miał napęd na przód czego w 912 nie mam. Tu bardziej chodzi o poprawę komfortu na stare lata. Czekam zatem na Wasze komentarze i zapraszam do dyskusji. 
    • Przez tomaho
      Witam? warto kupić ten model za około 70 tys. Przebieg na zegarze około 5 tys. Trzyma się kupy. Revers i półbiwg nie szarpie.
    • Przez szymi4512
      Witam, mam problem z MF 5435 ze skrzynią Dynashift, otóż coś trzyma(wyhamowuje) ciągnik. Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło czy też ustawie rewers w pozycji neutralnej ciągnik zwalnia i czuć, że coś go trzyma po zatrzymaniu się. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi. W czym może być problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v