Skocz do zawartości

Szarpanie rewersu Massey Ferguson seria 62xx


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem w mfie seria 62, otóż przy zmianie kierunku jazdy na rozgrzanym oleju ciągnik szarpie do przodu słychać uderzenie i rusza. Dzieje się tak od pewnego czasu mam wrażenie że pojawiło się to po kalibracji przekładni olej był wymieniony filtry również a kalibracja była przeprowadzona przy temperaturze 40 °C. Czyżby to nie za mało ? Dodam że po przekręceniu kluczyka na zapłon wyświetla się stały błąd 86 ( włącznik ciśnienia przekładni PowerShift zablokowany w położeniu dolnym). I teraz moje pytanie czy ktoś kiedyś miał taki problem? Co byście na to poradzili? Słyszałem wersje żeby przeczyscic elektrozawór od jazdy w przod. Waszym zdaniem olej do kalibracji był w odpowiedniej temperaturze czy może zbyt za zimny ? 🤔 Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Agrest napisał:

W landini legend błąd al 86 to zanik napięcia lub zwarcie w obwodzie cewki jazdy do przodu.

85 jazda w tył. Po wyświetlaniu ciągnik przestawał jechać. Winna była uszkodzona cewka elektrozaworu.

 

Raczej cewka nie jest uszkodzona bo ciągnik jeździ. Problem jest w tym że czasem szarpnie na rozgrzanym oleju czasem nie. Dziwi mnie też to że serwis był na przeglądzie i nic na to nie poradził 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.02.2020 o 08:49, Mikruss napisał:
Dnia 1.02.2020 o 09:29, PiotrMF napisał:

Witam mam problem w mfie seria 62, otóż przy zmianie kierunku jazdy na rozgrzanym oleju ciągnik szarpie do przodu słychać uderzenie i rusza. Dzieje się tak od pewnego czasu mam wrażenie że pojawiło się to po kalibracji przekładni olej był wymieniony filtry również a kalibracja była przeprowadzona przy temperaturze 40 °C. Czyżby to nie za mało ? Dodam że po przekręceniu kluczyka na zapłon wyświetla się stały błąd 86 ( włącznik ciśnienia przekładni PowerShift zablokowany w położeniu dolnym). I teraz moje pytanie czy ktoś kiedyś miał taki problem? Co byście na to poradzili? Słyszałem wersje żeby przeczyscic elektrozawór od jazdy w przod. Waszym zdaniem olej do kalibracji był w odpowiedniej temperaturze czy może zbyt za zimny ? 🤔 Pozdrawiam 

Witam czy rozwiązał pan problem z błędem 86 ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez lysonzi1
      Jest tu może jakis fachowiec co wie co może być przyczyną niedziałającego wyświetlacza ? Ewentualnie ktoś kto się z czymś takim spotkał. Znacie kogoś kto takie rzeczy naprawia?

    • Przez Nowak5425
      Witam, jest jakiś sposób żeby naprawić ten wyświetlacz obrotów WOM ? Działa jak widać na załączonym filmiku. Są jakby wypalone części cyfr 
      VID_20230905_190020(0)(0).mp4
    • Przez Mariusz9260
      Witam 
      Potrzebuje pomocy przy fergusonie 6290. Gdy jest zimny rewers pracuje normalnie przód tył , a gdy się rozgrzeje przy przełączeniu przód tył świecą dwie kontrolki czerwona i zielona i piszczy . Po urochomieniu znowu działa 
    • Przez mundekAMC
      witam
      kupiłem ostatnio MF 6470 Dynashift niestety nie posiadam instrukcji obsługi do tego traktora.
      przerosła mnie funkcja wysuwania haka Dromone - potrafię go opuścić i podnieść ale nie wysunąć a wiem że ta maszyna to potrafi.
      czy któryś z bardziej doświadczonych forumowiczów może mi coś podpowiedzieć - pokazać na filmiku, zdjęciu????
      jest dla mnie jasne że muszę wysunąć siłownik tylko nie wiem który zawór / rozdzielacz do tego służy
      z góry dziękuje za wasze odpowiedzi

    • Przez bar_szcz
      Witam, pacjent to MasseyFerguson 6280 silnik PERKINS ENGLAND 1941/2200, problem z odpalaniem na zimnym silniku, po przekręceniu kluczykiem załapie praktycznie od razu, ale długo kręci zanim wskoczy na normalne obroty. Jakie powinny być luzy na zaworach? Dzięki za podpowiedzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v