przemek0099

HYdraulika t25

Polecane posty

przemek0099    0

Witam forumowiczów mam kilka pytań odnośnie hydrauliki w t25

1.w którym miejscu znajduje się korek do wylewu oleju z plecaka?

2.gdzie się sprawdza poziom oleju w plecaku?

3.w ostatnim czasie uszczelniałem układ hydrauliczny (rozdzielacz i siłownik) po tej operacji bardzo słabo podnosi na niskich obrotach(prawie wcale)  na wysokich podnosi ale dużo wolniej niż przed uszczelnianiem jaka może być tego przyczyna czy może być tak że gdzieś zasysa powietrze i przez to tak powoli podnosi ?

4.w którym miejscu na rozdzielaczu ustawia się ciśnienie oleju podawanego na siłownik ?

Edytowano przez przemek0099

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Po prawo poniżej przewodu ssawnego pompy hydraulicznej masz korek, wchodzi 6 litrów oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79
16 godzin temu, przemek0099 napisał:

Witam forumowiczów mam kilka pytań odnośnie hydrauliki w t25

1.w którym miejscu znajduje się korek do wylewu oleju z plecaka?

2.gdzie się sprawdza poziom oleju w plecaku?

3.w ostatnim czasie uszczelniałem układ hydrauliczny (rozdzielacz i siłownik) po tej operacji bardzo słabo podnosi na niskich obrotach(prawie wcale)  na wysokich podnosi ale dużo wolniej niż przed uszczelnianiem jaka może być tego przyczyna czy może być tak że gdzieś zasysa powietrze i przez to tak powoli podnosi ?

4.w którym miejscu na rozdzielaczu ustawia się ciśnienie oleju podawanego na siłownik ?

Na wierzchu plecaka(zbiornika) po prawej stronie jest duży korek, i to jest wlew oleju ,i za tym korkiem kawałek dalej jest śruba na klucz 14mm lub 13mm tam jest bagnet wkręcany,a ilość oleju w układzie hydraulicznym to 7 litrów.Odnośnie słabego podnoszenia to tak może być za niski stan oleju ,zacięty zawór przelewowy, lub żle ustawiony zawór ciśnienia oleju, który jest umieszczony pod rozdzielaczem, zaś zawór przelewowy na wierzchu rozdzielacza taki eliptyczny dekielek przykręcany na dwie śruby m8.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek0099    0

 

3 godziny temu, wieslaw16 napisał:

Na wierzchu plecaka(zbiornika) po prawej stronie jest duży korek, i to jest wlew oleju ,i za tym korkiem kawałek dalej jest śruba na klucz 14mm lub 13mm tam jest bagnet wkręcany,a ilość oleju w układzie hydraulicznym to 7 litrów.Odnośnie słabego podnoszenia to tak może być za niski stan oleju ,zacięty zawór przelewowy, lub żle ustawiony zawór ciśnienia oleju, który jest umieszczony pod rozdzielaczem, zaś zawór przelewowy na wierzchu rozdzielacza taki eliptyczny dekielek przykręcany na dwie śruby m8.

Dzięki za odpowiedż 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek0099    0

Podejrzewam że to może być wina zaworu przelewowego po wyciągnięciu go i przeczyszczeniu wszystko działało tak jak trzeba lecz tylko przez kilka pełnych ruchów siłownika  po tych kilku razach ponownie zaczął strasznie wolno podnosić 

być może też jest zasyfiony olej i przez to ten zawór nie działa poprawnie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Sprawdz dokładnie pierścień gumowy na tłoczku czy nie ma gdzieś jakich ubytków bo nawet niewielki ubytek potrafi być przyczyną zacinania się zaworu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj