Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Ceny z teraz.

Arion 550 cis +przedni tuz + FL140 445 000,00 zł netto

Arion 630 cis +przedni tuz + FL140 420 000,00 zł netto

MF 6718 dyna 6 z przystosowaniem do ładowacza 420 tys netto.

Valtra N 174 Active z pakietami promocyjnymi ful wypas oprócz ledow i radara 354 tys netto z ładowaczem oryginalnym 386 tys netto.

Opublikowano
9 godzin temu, ThePerkins napisał:

Bez ładowacza, ładowacz to zapewne koszt około 40-50 netto ( w sumie nawet o niego nie pytałem). Za 223 był CIS, pompa setka , felgi r38, 3 pary wyjść, te światełka robocze w masce i tak reszta to już raczej standard. Cena za 420 , za model wyżej dopłaty około 8-9 tyś. 420 wersja trend " bida edyszyn" ( 2 pary, pompa 60l, felgi r34 ) za 210. Do tego wszystkiego dopłata za obciążnik 500kg 4tyś netto  Myślę , że jeszcze jakby dłużej potargować zbił by ze 2 tyś ale dla mnie to trochę i tak za duża cena .. Wycena z października 

Wydaje się dobra alternatywa dla T5 ec. Trzeba będzie się przejechać do sobola 

Do końca roku zdało by się coś zamówić

Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, PrzemekFarmer napisał:

Ceny z teraz.

Arion 550 cis +przedni tuz + FL140 445 000,00 zł netto

Arion 630 cis +przedni tuz + FL140 420 000,00 zł netto

MF 6718 dyna 6 z przystosowaniem do ładowacza 420 tys netto.

Valtra N 174 Active z pakietami promocyjnymi ful wypas oprócz ledow i radara 354 tys netto z ładowaczem oryginalnym 386 tys netto.

Nawet nie ma co się zastanawiać tylko brać Valtrę. Tam jest silnik 7.4, który jest taki sam jak w wersji T254, więc bez problemu można podnosić moc i to dużo. NIe wspominając, że bez podnoszenia mocy mamy w Valtrze 175km max vs 155km max w Arionie 630. Dodam jeszcze, że wiem od deleara, że Valtra ma tak ustawiony boost,, że w zakresie C już od ok 8km/h potrafi się załączać (niektóre marki mają ograniczenia np od 20km/h albo tylko na największym biegu; przy pracy na wałku to wszyscy mają). T174 to najmniejszy model w serii i ma mosty, ramę, skrzynię i inne podzespoły takie jak T254 więc jest duży zapas i to wszystko powinno być trwalsze. Rozstaw osi 18 cm większy niż w Claasie 630 więc jest stabilniej (przy jednoczesnym promieniu zawracania 5.25 vs 5.5 Arion). DMC w Valtrze większe o 2.5 tony vs Class 630. MF serii 6 nawet nie porównuje bo to inna klasa ciągnika niż Valtra T174. 

Ten pakiet high hydraulic w Valtrze to super sprawa, bo jest tuz z przednim sterowaniem i wyjście hydrauliczne. Inne pakiety też są fajnie pomyślane. 

 

Edytowane przez odrion
Opublikowano
1 godzinę temu, odrion napisał:

Nawet nie ma co się zastanawiać tylko brać Valtrę. Tam jest silnik 7.4, który jest taki sam jak w wersji T254, więc bez problemu można podnosić moc i to dużo. NIe wspominając, że bez podnoszenia mocy mamy w Valtrze 175km max vs 155km max w Arionie 630. Dodam jeszcze, że wiem od deleara, że Valtra ma tak ustawiony boost,, że w zakresie C już od ok 8km/h potrafi się załączać (niektóre marki mają ograniczenia np od 20km/h albo tylko na największym biegu; przy pracy na wałku to wszyscy mają). T174 to najmniejszy model w serii i ma mosty, ramę, skrzynię i inne podzespoły takie jak T254 więc jest duży zapas i to wszystko powinno być trwalsze. Rozstaw osi 18 cm większy niż w Claasie 630 więc jest stabilniej (przy jednoczesnym promieniu zawracania 5.25 vs 5.5 Arion). DMC w Valtrze większe o 2.5 tony vs Class 630. MF serii 6 nawet nie porównuje bo to inna klasa ciągnika niż Valtra T174. 

Ten pakiet high hydraulic w Valtrze to super sprawa, bo jest tuz z przednim sterowaniem i wyjście hydrauliczne. Inne pakiety też są fajnie pomyślane. 

 

Kolego ja napisałem cenę modelu N 174 z silnikiem 4 cylindrowym o pojemności 4.9 l.

Opublikowano
11 godzin temu, pedro2 napisał:

Wydaje się dobra alternatywa dla T5 ec. Trzeba będzie się przejechać do sobola 

Do końca roku zdało by się coś zamówić

Byłem w Primatorze to na dzień dobry za t5.100 EC 225 netto, i tam trzeba przełączać zakresy ze sprzęgłem, w Claasie już nie. Tylko cena do końca roku potem pewnie około 2-3% w górę.. 

Opublikowano (edytowane)

U mnie w okolicy też ciągniki class nie mają dobrej opinii (nie wiem jak ładowarki).

 Kto kupił to Przeważnie przehandlowal  na coś innego, albo narzeka.

Edytowane przez Primula94
Opublikowano
8 godzin temu, vodz napisał:

Jedni każą claasy omijać szerokim łukiem inni cnh inni jd inni sdf, jeszcze inni agco i kubote też itd...

Tutaj o co nie zapytaj zawsze d*pa z tyłu 😋  

Opublikowano
13 godzin temu, pedro2 napisał:

Dlatego chciałbym się wyrobić do końca roku. Ładowacz miałeś na oddzielnym dżoju, czy na tym w podłokietniku? 

Nie wiesz jak z serwisem w Zambrowie?

śmiało możesz sobie teraz zamówić jeśli jesteś pewien , że akurat ten. Ładowacz tym na podłokietniku, pobawiłem się tym trochę choć nim nic nie robiłem, fajnie to działa tylko mam wrażenie , że chyba aż za lekko ( lecz może jestem przyzwyczajony dżoja na linki :D ). Serwis zapewne jak wszędzie , chodzi Ci o jakiś wybrany aspekt ?

  • Like 1
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Planujecie zakup nowego ciągnika rolniczego w tym roku? Macie jakieś wyceny nowych ciągników? Odwiedziliście jakiegoś dilera?
      jeżeli znacie ceny nowych ciągników lub zamówiliście nowy ciągnik podzielcie się informacją z innymi użytkownikami, na pewno pomożecie podjąć decyzję.
      Kontynuacja tematu: 
       
    • Przez paweł199413
      Stoję przed wyborem przyczepy jednoosiowej coś w okolicy 4t. Co polecacie. Moze ktoś z was ma coś w miarę na sprzedaż 
    • Przez maniek05
      Witam mam do wymiany opony 420/70/r24 czy Turecka firma OZKA zda egzamin moze jakaś opinia ,dużo jeżdżę po asfalcie  jake opony polecicie
       
    • Przez ursus914mirokk
      Witam chce kupić rozrzutnik obornika SIPMA RO 800 Zefir lub PRONAR NV161/2  czy ktoś posiada taki rozrzutnik jaki podałem lub ma tej firmy?? jake sa wady i zalety ? na co zwrucic uwage 
    • Przez yacenty
      Witam!
      prosze w miare mozliwosci o rozne cenniki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v