Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie ma czegoś takiego jak grópa A na pierwszy montarz nie ma to znaczenia, i prabtycznie 80% jak nie wiecej wychodzi wgrópie B osobiście nie trafiły mi sie jeszcze inne niż b w wielu markach silników a mi chodzi o odlaną literę A e pochylonym rąbie taki znak jest odlany.........

Opublikowano
Dnia 2.12.2019 o 09:38, JacekMocny napisał:

Niestety kolego nie masz racji ;)  akurat zestawy naprawcze Oryginał URSUS/ Waryński są produkowane w CAŁOŚCI w POLSCE :)

Tak?? to powiedz gdzie?🙃

 

SŁUCHAMY😯

Opublikowano

No tak jak myślałem że dużo gada a jak się go zapytałem to milczy , gdzie w Polsce robią? Ja wiem na 10000% że Waryńśki to turek , wszystko jest klepane w Turcji, kolega sprzedaje w Agromie to mi to oficjalnie powiedział że Waryński to Turek.

Opublikowano

Sposób działania takich firmy z reguły wygląda następująco: Firma handlowa X kupuje od firmy pośredniczącej Y ( oczywiście Polskiej bo produkt polski ) a producent jest w Azji :)

Pośrednik przeważnie to firma produkcyjno-handlowo-usługowa, więc zawsze można dorobić teorię, że to Polskie części. 

Kilka lat temu rozmawiałem w sklepie firmowym ursusa w Lublinie o producentach części, to starszy Pan powiedział tylko tyle: a kto to wie gdzie to teraz produkują. 

Opublikowano (edytowane)

A niech produkują nawet w stodole, byleby to było dobrej jakości, każdy mówi że chce polskie jakby Polska była  światowym liderem jakości. Kiedyś te części szału też nie robiły.

Edytowane przez Sean
Opublikowano

Jasne że tak, tylko skoro nie przekazują prawdy o pochodzeniu to jak mamy zaufać w sprawie jakości? Obróbka mechaniczna może być na najwyższym poziomie, tylko co z tego jak słabe materiały lub obróbka cieplna niewłaściwa lub jej brak.

Opublikowano
Dnia 3.12.2019 o 20:41, KULAWA_KOZA napisał:

Tak?? to powiedz gdzie?🙃

 

SŁUCHAMY😯

 

Dnia 4.12.2019 o 21:00, KULAWA_KOZA napisał:

No tak jak myślałem że dużo gada a jak się go zapytałem to milczy , gdzie w Polsce robią? Ja wiem na 10000% że Waryńśki to turek , wszystko jest klepane w Turcji, kolega sprzedaje w Agromie to mi to oficjalnie powiedział że Waryński to Turek.

Z wiadomych względów nie możemy powiedzieć dokładnie gdzie i przez kogo są wykonywane zestawy naprawcze o których mowa. :) 
Jedno co możemy jeszcze raz podkreślić to to, że są wykonywane W CAŁOŚCI od A do Z na terenie Rzeczypospolitej Polskiej ;) 

Zauważcie, że nigdy nie uciekamy od dyskusji, co do pochodzenia części... Można to łatwo sprawdzić w poprzednich postach na AF.
Podsumowując pozdrowienia dla kolegi, tym niemniej żaden z naszych zestawów naprawczych nigdy nie przebywał na terenie Republiki Turcji, nawet w celach rekreacyjno-wakacyjnych :D 

 

Ocenę jakości jak zwykle pozostawiam Wam.

Opublikowano
22 minuty temu, Adi96 napisał:

Jak to nie możecie powiedzieć,czemu chełmno czy Skropol ma wyraźnie napisane gdzie produkowane

Być może mają. Nie negujemy tego.

Jak już wielokrotnie mówiłem strona i profil Jacek Mocny została stworzona w zgoła innym celu, niż dywagacje o miastach Polski, czy świata.

Skupialiśmy się, i będziemy się skupiać na merytorycznych dyskusjach o produktach, o jakości, czy pomocy oraz poradach skierowanych dla polskich rolników. Kolejnym celem było to, abyście mieli niemal bezpośredni kontakt z producentem, co staramy się umożliwiać na każdym kroku.

Wracając do tematu. Zestawy o których mowa są produkowane w Polsce. Natomiast miasto w którym są produkowane zestawy ma drugorzędne znaczenie.

Jedno jest pewne. Fabryka, która zajmuje się produkcją przeszła długi, skrupulatny audyt, abyśmy mogli zapewnić należytą jakość i niezawodność wykonania.

J.M

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, JacekMocny napisał:

Być może mają. Nie negujemy tego.

Jak już wielokrotnie mówiłem strona i profil Jacek Mocny została stworzona w zgoła innym celu, niż dywagacje o miastach Polski, czy świata.

Skupialiśmy się, i będziemy się skupiać na merytorycznych dyskusjach o produktach, o jakości, czy pomocy oraz poradach skierowanych dla polskich rolników. Kolejnym celem było to, abyście mieli niemal bezpośredni kontakt z producentem, co staramy się umożliwiać na każdym kroku.

Wracając do tematu. Zestawy o których mowa są produkowane w Polsce. Natomiast miasto w którym są produkowane zestawy ma drugorzędne znaczenie.

Jedno jest pewne. Fabryka, która zajmuje się produkcją przeszła długi, skrupulatny audyt, abyśmy mogli zapewnić należytą jakość i niezawodność wykonania.

J.M

Czemu chłopie nie masz na tyle odwagi by powiedzieć że ciągniecie części z Turcji.Boisz się ze spadnie sprzedaż?Nie masz odwagi się przyznać ......szkoda.Ci........z ciebie nie chłop!!!Chełmno wiemy gdzie produkują , Mahle też Złotecki i reszta ..........a tu jakieś zatajenia.Nie masz odwagi się przyznać bo to Turek .Tyle w temacie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!U mnie 60mth po remoncie , mam zestawy Chełmno i deka oleju nie wyrzuci , a ciągnik jak na 30km ma naprawde ciężko, orka 3 pługi grudziądzkie , agregat 2.1 .2200-2400 obrotów i nie ma zmiłuj się.

Edytowane przez KULAWA_KOZA
Opublikowano

KULAWA_KOZA napisał: 9 godzin temu, JacekMocny napisał: Być może mają. Nie negujemy tego. Jak już wielokrotnie mówiłem strona i profil Jacek Mocny została stworzona w zgoła innym celu, niż dywagacje o miastach Polski, czy świata. Skupialiśmy się, i będziemy się skupiać na merytorycznych dyskusjach o produktach, o jakości, czy pomocy oraz poradach skierowanych dla polskich rolników. Kolejnym celem było to, abyście mieli niemal bezpośredni kontakt z producentem, co staramy się umożliwiać na każdym kroku. Wracając do tematu. Zestawy o których mowa są produkowane w Polsce. Natomiast miasto w którym są produkowane zestawy ma drugorzędne znaczenie. Jedno jest pewne. Fabryka, która zajmuje się produkcją przeszła długi, skrupulatny audyt, abyśmy mogli zapewnić należytą jakość i niezawodność wykonania. J.M Czemu chłopie nie masz na tyle odwagi by powiedzieć że ciągniecie części z Turcji.Boisz się ze spadnie sprzedaż?Nie masz odwagi się przyznać ......szkoda.Ci........z ciebie nie chłop!!!Chełmno wiemy gdzie produkują , Mahle też Złotecki i reszta ..........a tu jakieś zatajenia.Nie masz odwagi się przyznać bo to Turek .Tyle w temacie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!U mnie 60mth po remoncie , mam zestawy Chełmno i deka oleju nie wyrzuci , a ciągnik jak na 30km ma naprawde ciężko, orka 3 pługi grudziądzkie , agregat 2.1 .2200-2400 obrotów i nie ma zmiłuj się. Ciężko nam dyskutować z niepodpartymi zupełnie niczym, żadnym racjonalnym argumentem z Twojej strony, jeśli chodzi o rzekome tureckie pochodzenie naszych zestawów naprawczych. Może zatem kilka liczb dla szerszego nakreslenia tematu. W ciągu ostatnich miesięcy polscy i zagraniczni rolnicy nabyli ponad 4 mln części Waryński, przy poziomie reklamacji ok. 0,08%. Wydaje nam się, że o czymś to świadczy. Co do pochodzenia, z tych ponad 4 milionów: -84% to produkty wyprodukowane w Polsce -6% to produkty pochodzenia europejskiego, mowa tutaj o takich krajach jak Hiszpania, czy Włochy... -10% to kraje azjatyckie. Takie są FAKTY. Wracając po raz kolejny i ostatni do tematu pochodzenia zestawów naprawczych na temat których toczy się cała dyskusja - są one wyprodukowane na terenie RP. Tyle. Dalsza dyskusja na temat geografii świata wydaje się być bezcelowa.

Opublikowano

Pewnie wóz konny się rozdupcyl kulawej kozie i części z Turcji nie dotarły.... 😁😁😁😁

Kartofli narosło to nasypal z czubem i masz tera babo placek..... 

Zestawy naprawcze od Turka ciągnie.. 😁😁😁

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, KULAWA_KOZA napisał:

Czemu chłopie nie masz na tyle odwagi by powiedzieć że ciągniecie części z Turcji.Boisz się ze spadnie sprzedaż?Nie masz odwagi się przyznać ......szkoda.Ci........z ciebie nie chłop!!!Chełmno wiemy gdzie produkują , Mahle też Złotecki i reszta ..........a tu jakieś zatajenia.Nie masz odwagi się przyznać bo to Turek .Tyle w temacie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!U mnie 60mth po remoncie , mam zestawy Chełmno i deka oleju nie wyrzuci , a ciągnik jak na 30km ma naprawde ciężko, orka 3 pługi grudziądzkie , agregat 2.1 .2200-2400 obrotów i nie ma zmiłuj się.

Skąd wiesz że ciągną z Turcji, chłopie konkrety, bo zaczynasz się motać. Już ci napisałem że wcale nie cieszył bym się że na dotarciu grama oleju nie bierze, a tak w nawiasie ci powiem że koledze w zestawach Chełmna w ciągu kilku lat, dwa razy pierscienie były do wymiany.   :)

30km czego? trójka pług i agregat 2,10 to szału nie robi, nie przesadzaj.

Edytowane przez Sean
Opublikowano

Koza i Jacek piszą o dwóch tematach.

Jacek napisał że "ZESTAWY O KTÓRYCH MOWA" nie są z Turcji, i jest to prawda, bo tuleje, pierścienie, i powiedzmy tłoki są z PL. tzn biorą od polskiego zakładu, a są zakład bierze? 

Koza za to pisze ogólnikowo, że wszystkie ? większość ?  części z Turcji, może tak, może nie, warto nadmienić że to Ursus/Waryński bierze odpowiedzialność na siebie, oni swoja marka oberwą jak przepuszcza słaby towar, 

Ursus też nie robisz wszystkiego sam, za to miał bdb kontrole jakości i przez to przybili łatkę dobrych części  

Opublikowano

Skad by nie były w dzisiejszej globalenej rzeczywistosći nie ma to większego znaczenia. PRL sie skonczył a wy dale w nim tkwicie. Nawet częsci turecjie są dobrej jakości , ale są tańsze czytaj tanie siła robocza. A my zadufani w siebie (Polacy) chcemy, żeby było nasze a naszego nie kupujemy, widać to po tym co stoi na (polskich) podwórkach....... patryjoci w d.....e kopani.......

  • Like 1
Opublikowano

Mariusz z ostatnim stwierdzeniem  masz racje ale jak tu nie kupowac zachodniego sprzetu jak nasz z plasteliny robiony. Przyklad talerzowka 3m za 36 tys zl, okazalo sie dopiero w polu ze ma krzywo zespawaną ramę bo nierowno szly talerze a po zrobieniu 70 ha w otworze na sworzen łącznika centralnego jajo wybite.... no nie wk@rwil bys się....

Nie mowie ze kazdy sprzet jest beee bo sam jestem za polskim sprzetem do uprawy ale kurde róbmy  maszyny z głową i w miare solidne. Mozemy spokojnie z zachodem konkurowac bo nasi tez mają  łeb na karku jeśli  chodzi o pomysły ale najprostrze rzeczy zawsze spier@olą albo sam montaż.

  • Like 1
Opublikowano
47 minut temu, mariusz(ZDUN) napisał:

Skad by nie były w dzisiejszej globalenej rzeczywistosći nie ma to większego znaczenia. PRL sie skonczył a wy dale w nim tkwicie. Nawet częsci turecjie są dobrej jakości , ale są tańsze czytaj tanie siła robocza. A my zadufani w siebie (Polacy) chcemy, żeby było nasze a naszego nie kupujemy, widać to po tym co stoi na (polskich) podwórkach....... patryjoci w d.....e kopani.......

Panie, ursus i Waryński to się cieszą że jeszcze remontujemy te nasze stare ciapki,i trochę nas w du...e kopa...ych patriotów jest.

Opublikowano

Ja tam powiem Wam, że na jakość części od Waryńskiego nie narzekam, według mnie są naprawdę dobre. Szkoda, że jedynie do skrzyń biegów w 385 jest słabo z ich dostępnością.

Opublikowano

Kupiłem satelity i koronki do mechanizmu różnicowego z Waryńskiego to jak szybko założyłem tak szybko oddawałem.Dopiero po założeniu z Skropolu było LUX.Zestawy zakładałem Waryńskiego to ciągnik nie pracował tak jak na Primie czy Złoteckim.

Dnia 7.12.2019 o 00:21, Mikua napisał:

Koza i Jacek piszą o dwóch tematach.

Jacek napisał że "ZESTAWY O KTÓRYCH MOWA" nie są z Turcji, i jest to prawda, bo tuleje, pierścienie, i powiedzmy tłoki są z PL. tzn biorą od polskiego zakładu, a są zakład bierze? 

Koza za to pisze ogólnikowo, że wszystkie ? większość ?  części z Turcji, może tak, może nie, warto nadmienić że to Ursus/Waryński bierze odpowiedzialność na siebie, oni swoja marka oberwą jak przepuszcza słaby towar, 

Ursus też nie robisz wszystkiego sam, za to miał bdb kontrole jakości i przez to przybili łatkę dobrych części  

Kumpel pracuje w Agromie Kraków-Batowice i mi powiedział otwarcie że Waryński ciągnie swoje części z Turcji , tam są produkowane , a jak ludzie przychodza i mówią że chcą URSUSA oryginalne to się smieje z tego :) wie skąd przychodzą części Waryńskiego bo je zamawia.Waryński to pakowacz tylko a części Turcja.Tyle w temacie.

  • Sad 1
Opublikowano

Koza z czym masz chłopie problem? skąd pochodzą części, czy z jakością? bo to są dwie różne rzeczy, zdecyduj się w końcu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v