elamir

Zawór przeciw cofaniu się paliwa

Polecane posty

elamir    1

W renowce 103.54 cofa mi się paliwo przez to bardzo ciężko odpala. W którym miejscu najlepiej zamontować zaworek przeciw cofaniu się tego paliwa? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

na przewodzie  do pompki zasilającej


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mezik0    64

Pamiętaj tylko aby dać za filtrem można dać przed ale gdy cokolwiek złapie brudu przytnie się i nie będzie się domykal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawin698    7

Przyczyna najczęściej jest jedna- kończąca się głowica pompy. Zaworek na jakiś czas pomaga ale i tak czeka regeneracja pompy wtryskowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Zaworek mało da, bo paliwo i tak wróci powrotem, przerabiałem to w kombajnie Claas z silnikiem Perkinsa. Jedynie można założyć zaworki ręczne na dolocie i powrocie i po robocie zamykać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elamir    1

Mieliście rację, zaworek nic nie pomógł. Ciągnik długo kręci i dopiero po dluzszej  chwili załapuje. Potem tego samego dnia odpala od razu. Co byście jeszcze polecali sprawdzić/zrobić? Czy od razu brać pompę na regenerację? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Witam, mam probelm. Pare dni temu zapowietrzyła mi się renówka 103.54, jako, że na dworze była ujemna temperatura, do 50l ON dolałem 10l benzyny, ciągnik znowu zgasł, zmieniłem filtr paliwa, ciągnik znowu zgasł, zmieniłem pompkę zasilającą i znowu zgasł, wkońcu podpiołem pompkę zasilającą bezpośrtednio do baku, pomijająw dodatkowy filterek przed pompką zasilającą, oraz jakąś kostkę z kabelkami. Lecz pojawił sie problem, silnik twardo pracuje.90% paliwa zostało wypompowane oraz zalane nowe paliwo bez benzyny. W trakcie odpowietrzania odkręciłem również kruciec zasilający na pompie wtryskowej i o dziwo znajdowała się w nim sprężynka.

Pytanie, od czego jest ta sprężynka? Jakie zadanie ma kostka z kabelkami którą wypiołem, w kostce znajdował się nieruchomy trzpień, nie wygląda mi to na zawór bo paliwo swobodnie przepływa w każdą stronę, to jest jakiś czujnik czy może podgrzewacz paliwa? Czy możliwe że pompa wtryskowa "zatrzymała się na rozruchu" i przez to jest przyspieszony kąt wtrysku? I czy 1-2% benzyny w ON może powodować twardą pracę ciągnika? Wiem że raz zdarzyło się, że ursus c330 pracował na mieszance 50% benzyny i ON i nie było problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj