elamir

Zawór przeciw cofaniu się paliwa

Polecane posty

elamir    1

W renowce 103.54 cofa mi się paliwo przez to bardzo ciężko odpala. W którym miejscu najlepiej zamontować zaworek przeciw cofaniu się tego paliwa? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

na przewodzie  do pompki zasilającej


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mezik0    64

Pamiętaj tylko aby dać za filtrem można dać przed ale gdy cokolwiek złapie brudu przytnie się i nie będzie się domykal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawin698    7

Przyczyna najczęściej jest jedna- kończąca się głowica pompy. Zaworek na jakiś czas pomaga ale i tak czeka regeneracja pompy wtryskowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Zaworek mało da, bo paliwo i tak wróci powrotem, przerabiałem to w kombajnie Claas z silnikiem Perkinsa. Jedynie można założyć zaworki ręczne na dolocie i powrocie i po robocie zamykać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elamir    1

Mieliście rację, zaworek nic nie pomógł. Ciągnik długo kręci i dopiero po dluzszej  chwili załapuje. Potem tego samego dnia odpala od razu. Co byście jeszcze polecali sprawdzić/zrobić? Czy od razu brać pompę na regenerację? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Witam, mam probelm. Pare dni temu zapowietrzyła mi się renówka 103.54, jako, że na dworze była ujemna temperatura, do 50l ON dolałem 10l benzyny, ciągnik znowu zgasł, zmieniłem filtr paliwa, ciągnik znowu zgasł, zmieniłem pompkę zasilającą i znowu zgasł, wkońcu podpiołem pompkę zasilającą bezpośrtednio do baku, pomijająw dodatkowy filterek przed pompką zasilającą, oraz jakąś kostkę z kabelkami. Lecz pojawił sie problem, silnik twardo pracuje.90% paliwa zostało wypompowane oraz zalane nowe paliwo bez benzyny. W trakcie odpowietrzania odkręciłem również kruciec zasilający na pompie wtryskowej i o dziwo znajdowała się w nim sprężynka.

Pytanie, od czego jest ta sprężynka? Jakie zadanie ma kostka z kabelkami którą wypiołem, w kostce znajdował się nieruchomy trzpień, nie wygląda mi to na zawór bo paliwo swobodnie przepływa w każdą stronę, to jest jakiś czujnik czy może podgrzewacz paliwa? Czy możliwe że pompa wtryskowa "zatrzymała się na rozruchu" i przez to jest przyspieszony kąt wtrysku? I czy 1-2% benzyny w ON może powodować twardą pracę ciągnika? Wiem że raz zdarzyło się, że ursus c330 pracował na mieszance 50% benzyny i ON i nie było problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj