pudło

Zetor 9540-Regulacja szybkości opadania TUZ

Polecane posty

pudło    54

Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2471

mozna przestawic na dzwigienkach pod kabina na tych dzwigienkach sa frezy a moze masz ustawione wolne opadanie tam jest taka 4 dzwigienka od szybkosci reakcji podnosnika i moze tym poruszaj


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pudło    54
1 godzinę temu, DarekD napisał:

masz ehr czy mechaniczny ?

 

Jest przełącznik na prawym słupku który działa ( po ustawieniu głębokości pracy podnosi i opuszcza na ustawioną na dźwigni mechanicznej głębokość)

 

1 godzinę temu, wojtal24 napisał:

mozna przestawic na dzwigienkach pod kabina na tych dzwigienkach sa frezy a moze masz ustawione wolne opadanie tam jest taka 4 dzwigienka od szybkosci reakcji podnosnika i moze tym poruszaj

jak się dostać do tych dźwigienek i gdzie jest ta 4-ta ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2471

od kabiny sciagasz te dywaniki gumowe odkrecasz plastik boczny pozniej masz taka blache za 4srobki fi 6 kluczyk 10 i tam masz takie dzwigienki a ta 4dzwignia od regulacji szybkosci podnosnika zboku pod siedzeniem przy dzwigni zmiany biegow

  • Thanks 1

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pudło    54
2 godziny temu, wojtal24 napisał:

od kabiny sciagasz te dywaniki gumowe odkrecasz plastik boczny pozniej masz taka blache za 4srobki fi 6 kluczyk 10 i tam masz takie dzwigienki a ta 4dzwignia od regulacji szybkosci podnosnika zboku pod siedzeniem przy dzwigni zmiany biegow

Ok , dzięki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

no i jak znalazłeś ?  U mnie 4-ta  jest tylko dźwignia od szybkości reakcji ,ale ona nie odpowiada za szybkość opadania .

Gdzie dokładnie szukać tej "blachy "  ??


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pudło    54
1 godzinę temu, DarekD napisał:

no i jak znalazłeś ?

Jeszcze nie , jutro spróbuję porozkręcać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pudło    54
Dnia 31.08.2019 o 08:24, DarekD napisał:

zrobiłeś ? Napisz bo jestem ciekawy ...........

Nie było czasu się za to zabrać (praca na etacie i jeszcze"fucha" po godzinach) . Napiszę jak tylko znajdę czas na rozkręcanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stasiek_1    6

Udało się rozwiązać problem? Zakupiłem taki ciągnik i też wolno opuszcza. A przy podnoszeniu są delikatne szrpnięcia

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj