News
zetor6211

Renault 110.54 kilka pytań

Polecane posty

zetor6211    0

Witam mam takie pytanie odnośnie tej części jak ona się nazywa bo leci z niej płyn hamulcowy, można ją jakoś naprawić czy nowa? 

 

Do czego służy to gniazdo? Chciałbym sobie założyć gniazdo pod zapalbiczke aby wiatrak zamontować. 

 

 

Czy to jest szyberdach?? Jak tak to jak się go otwiera, bo za Chiny nie idzie do góry 🤔

IMG_20190701_155852.jpg

IMG_20190701_155938.jpg

IMG_20190701_155951.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    45

Pierwsze zdjecie troche malo wyraziste, wyglada to jak zacisk hamulcowy, pewnie podlega regeneracji, zalezy skad ten plyn wycieka. Na drugim zdjeciu masz gniazdo pradowe, niektore wtyczki od wiatraka maja dzielona wtyczke, jak zdejmiesz przednia czesc to bedzie ci pasowac do tego gniazda. Jesli chcesz miec typowe to wymien lub doloz sobie drugie, zasilanie mozesz pociagnac z tego to bedzie na wspolnym bezpieczniku. Na trzecim zdjeciu to chyba jakies uchwyty do trzymania, na szyber to nie wyglada. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    1093

Są dwie wersje. Jedna jest otwierana. Po prostu pchniesz i otwierasz lub stała, przykręcana którą prawdopodobnie posiadasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

panczo1922    87

pierwsze zdjęcie, uszczelniacze hamulców....

bez problemu dostaniesz i wymienisz te gumowe osłony. Trzeba spuścić olej ze skrzyni poniżej tego poziomu aby wymienić.

Co do szybera - tak jak wyżej kolega napisał masz na pewno przykręcony tak jak u mnie i nie da się tego otwierać.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    1494

albo spier...mechanizm podnoszenia jak było u mnie i ktoś zaśrubował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6211    0

Robiłeś te uszczelniacze może? Podałbys link bo jak wpisuje w wujka Google to jeszcze są jakieś cylindrów. Więc nie wiem które zamówić 🙆‍♂️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    850

jeśli masz zalany dot i masz nieszczelność w mokrych hamulcach to radzę szybko sprawdzić jak wygląda olej w skrzyni i moście

przy takich hamulcach powinien być stosowany LHM


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

To pierwsze zdjęcie to mieszek gumowy od hamulca ręcznego. Kosztuje 30 parę złotych i  nie trzeba spuszczać oleju,zleci tylko koło litra oleju i trochę syfu z tarczek hamulcowych. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    12

Odkrecasz nakretki,  zdejmujesz sprezynę. Mieszek uszczelniający wyciagniesz srubokretem jest on po prostu dopasowany i wbity.  

Wczesniej spusc olej z obudowy hamulca poleci pewnie około litra lub mniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wenicjusz    2

Co do zdjęcia "szyberdachu" to zastanawiam się czy niektórzy wypowiadający się siedzieli w ogóle w takiej Reni.

pchasz równo w górę i całość uchyla się ok 5-10cm w górę robiąc nawiew na operatora, pociągasz na dół i się zmyka 

Zepsuc to trudno, ale może zardzewieć - to fakt zwłaszcza jak ciągnik pocodzi  z terenów nadmorskich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    850

to samo można napisać pod Twoim postem, bo jeśli nie ma mechanizmu otwierania i jest przykręcony na stałe to nawet młotem go nie podniesie

przy otwieranym jest kilka opcji uchylania a nie tylko jak napisałeś podniesienie całości


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wenicjusz    2
5 godzin temu, izydor6280 napisał:

to samo można napisać pod Twoim postem, bo jeśli nie ma mechanizmu otwierania i jest przykręcony na stałe to nawet młotem go nie podniesie

przy otwieranym jest kilka opcji uchylania a nie tylko jak napisałeś podniesienie całości

Mam 3 sztuki 120-14 ts, 120-14 tx i 133-14 tz na podwórku i w każdej działa tak samo... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeniek    8

W Renault 110 54 w tylnym moście na półosiach od  strony koła są skręcone kalamitki  co się tam smaruje  i ile razy trzeba wtłoczyć smar smarownicą.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowy81    52
Napisano (edytowany)

,,,

Edytowano przez Nowy81

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wenicjusz    2

łożyska zewnętrzne wału kola sa smarowane tawotem, częstą usterką ciagników Renault jest zacieranie sie tego łożyska bo ludzie nie wiedzą że tam trzeba smarować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowy81    52

Uszczelniacz listwy podnośnika RENAULT 110-54 obojętnie którą stroną założyć??

5f8a224ac3e854e1med.jpg

7dbf924ba1b9de84med.jpg

W którym miejscu są te kalamitki?? Poproszę daj foto.

Dnia 28.04.2020 o 10:25, krzeniek napisał:

W Renault 110 54 w tylnym moście na półosiach od  strony koła są skręcone kalamitki  co się tam smaruje  i ile razy trzeba wtłoczyć smar smarownicą.?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeniek    8

Patrząc z tyłu ciągnika  po obu stronach na obudowach tylnego mostu od strony koła ,w obudowie jest takie małe zagłębienie i tam jest kalamitka .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam Reno 110.54 od 10 lat, wczoraj w nocy czytałem wasze wypowiedzi odnoście szyber dachu, i tak sobie myślałem co wy pie*szycie, przecież to się nie otwiera.. dziś trochę mocniej pchnąłem do góry, otworzylo się.... 😂 tak więc 10 lat użytkowania bez świadomości 😜


Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowy81    52
Dnia 15.07.2019 o 14:17, zetor6211 napisał:

Albo jakoś schemat bo tego mieszka nie da się ściągnąć jakby był przyklejony 😲

Wyciągnąć stary to nie problem, gorzej nowy założyć, tragedia albo ja nie umiem. Kupiłem w bima za  30pare zł. Ta guma się ścina na tym kołnierzu metalowym, za w czasu na drugim pilnikiem objechałem ciut lżej weszło... (na starych jeden inny od drugiego, ale też na obu guma zjechana...być może ten drugi był bez gumy, czemu oni, to takie ciasne robią...

Macie jakiś patent jak to wbijać...? Samym młotkiem nie mogłem.  Ja dałem na tą śrubę rzymską co wychodzi dużo podkładek dopasowanych do kołnierza mieszka i nakręcałem nakrętką  troszkę (zawsze krzywo) weszło i potem na chama młotkiem dobiłem. Miałem obawy czy nic tam się nie pognie przy dokręcaniu.

Te otwory, to zawsze widziałem (nie przyglądałem się temu bliżej) ale myślałem, że to odpowietrzenie hamulców a nie kalamitki.

Dałem 25razy smarownicą i nigdzie nie wyszedł smar.

Uszczelniacz listwy podnośnika,  to też by trzeba mieć dopasowany ściągacz by to wyjąć.

Mój dach się nie otwiera, w tamtym raku cały rozkręcałem z góry, są dwie wersje jak piszą koledzy wyżej.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kubakar117
      Witam . Szukam posiadaczy renault atles jakieś opinie na temat skrzyni silnika itp wady/zalety
    • Przez Rychu332
      Renówka cała mechaniczna kupiona niedawno trochę porobiła w polu i pasowało by ogarnąć to co wyszło w trakcie tzn jest kilka problemów:
      1 - na zimnym oleju podnośnik podnosi znośnie chociaż mógłby szybciej, wspomaganie działa wzorowo ale gdy się rozgrzeje trzeba ostro gazować by podnieść (np. agregat bomet 3,8m) i wspomaganie zaczyna gorzej działać, trzeba dawać gazu by się lekko kręciło a gdy trzymam kierownicę do oporu np. w lewo to powoli zaczyna puszczać i zmieniać swoją pozycje ( koła do oporu w lewo trzymam kierownicę do oporu i zaczyna puszczać i dalej się obracać) w tym tyg zacznę od zmierzenia ciśnienia manometrem chyba że macie inne propozycje
      2. Na zdjęciu poniżej dolna część dźwigni od biegów (od zakresów to samo) NR1 jest po prostu wybita i luźno lata przez co jest duży luz na dźwigni biegów, jakiś sposób na usztywnienie tego pomijając wymianę na nowe? NR2 poci się z pod tego elementu zaznaczonego na zdjęciu (tak samo jak od zakresów czy rewersu) jest tam jakiś uszczelniacz? ewentualnie jak sobie z tym poradzić


      3. Obrotomierz-licznik motogodzin oczywiście stary po latach odmówił posłuszeństwa nowy jest nie do dostania, sprawny używany tak samo. W temacie sprzed kilku lat na AF ktoś
      opisywał jak dokładał jakiś uniwersalny z allegro niestety linki powygasały, robił ktoś z was taką rzeźbę i chciałby się podzielić?
      Wskaźnik temperatury w raz z czujnikiem zaadaptowałem z jakiegoś zetora, coś takiego jak na zdjęciu poniżej, trzyma cały czas troszkę za początkiem czerwonego pola ale można się przynajmniej zorientować czy trzyma temp żeby nie przegrzać


       
       
       
       
       
       
       
       

      4. Hamulce po hamowaniu nie odbijają i trzymają koło przez jakiś czas, coś się zastało czy może pompka trzyma ciśnienie? niedługo będę to rozbierał ale może macie jakieś cenne wskazówki


    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez mich89
      Znajomy ma starą Renault model 751.4 rocznik coś koło 1981. Ogólnie ciągnik głównie pracuje z turem i ma go x lat. Ostatnio podłączył opryskiwacz i po włączeniu WOMu strasznie zaczęła rzęzić w okolicy sprzęgła. Na pusto bez niczego i załączeniu wałka jest cisza, pod jakimkolwiek obciążeniem hałas. Jakby jakieś łożysko padło. Spotkał się ktoś z takim problem bo przeszukałem forum, ale nic na ten temat nie znalazłem, a zadeklarowałem mu się pomóc bo starszy facet. 
    • Przez kacpermtz820
      witam mam problem z hydrauliką w renault ceres 345x. Szarpie kierownica przy skręcaniu, ładowacz przy podnoszeniu i podnośnik, najbardziej na zimnym. Świeżo wymieniłem olej total dynatrans mpv. Pompa oraz zawór trójdzielny został wymieniony około 2 lata temu pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj