ursusowski289

Ursus C-360-WOM działa tylko przez biegi

Polecane posty

Witam, mam problem z WOM w C-360, a mianowicie gdy włączam go normalnie to się nie kręci a gdy uruchomię go ,,przez biegi" to działa. Co mogło nawalić???

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez DawidWasik
      Witam mam pytanie czy da się z tyłu podnieść c360 na zwolnicach poprzez przełożenie na otworach, bo przód na pewno się da.
    • Przez Rolnik11234
      Witam mam pytanie, mianowicie chodzi mi o wyrywanie świerku 50cm obwód jakim biegiem wyrywać czy na blokadzie? 
      Ciągnikiem jeżdżę od roku wiec nie maiłem okazji wyrywać i nie wiem jak.
    • Przez dzikiWschód
      witam, zbierając trawę na kiszonke nagle przestał kręcić się wałek wom i przestał działać hydraulika. Dodam że wcześniejsza rolke mocno dobilem i bez problemu otworzyło klapę prasy, przy następnej w 30% pelnej wszystko stało, jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny?
    • Przez Rolnik11234
      Witam mam takie pytanie, ponieważ wlałam za dużo oleju do silnika ursus c360 wlałam go z jekies 2mm powyżej kreski drugiej czy coś się może stać czy się wypali? 
    • Przez michal3603p
      Ma ktoś może namiary na jakieś złomowisko/cmentarzysko ursusów gdzie za częściami można popatrzeć? 
      Tak z +- do 120km wokół Złotowa, sama północ Wlkp, więc może to byc też Kuj-pom, zach-pom i pomorskie
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje