Polecane posty

karol210589    10

Witam. Zetor Proxima 8441

Mam problem ze sprzęgłem. Czasami jest dobrze czasami nawet biegu nie idzie włączyć. Co moze być konkretna przyczyną? Bo ze jest to sprzęgło to się domyślam ale co dalej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2471

a jakie tam jest sprzęgło może pompka albo toczek jak w starszych modelach


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mialem tak to padla mi pompka najpierw ciezko czasem biegi wchodzily czasem normalnie az w końcu zostal pedal w podlodze. ale takie objawy to rozne przyczyny moga byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiu95    9

Ten typ tak ma..  Swoją proximę już rozpoławiałem, tarcz jak nowa, wszystko niby ok, pompka nowa, wysprzęglik nowy, płyn wymieniony. A dalej to samo, czasem wszystko gicio, a za chwilę biegu nie idzie wrzucić, czuć że ciągnie na sprzęgle, bo przy próbie wbicia biegu na siłę ciągnik zaczyna jechać. Byłem w serwisie ale nic nie chcą powiedzieć, mówili żeby przywieźdź ciągnik to zrobią i dają gwarancje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

a sprwdziles słoneczko na docisku czy nie pękło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralf    15

wymiana na docisk łapkowy rozwiąże problem raz na zawsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol210589    10

Jeszcze nic w nim nie sprawdzałem

 Ale póki jest czas chce to zrobic bo tak być nie może. Winne musi być tylko sprzęgło moim zdaniem. Albo wysprzeglik.ale to też sprzęgło

Co do skrzyni to moim zdaniem jest ok.

1 minutę temu, ralf napisał:

wymiana na docisk łapkowy rozwiąże problem raz na zawsze

To jaki docisk ma Proxima kolego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

centralny na stalowa tarcze która rozkłada sprzęgło, u mnie w 7341 pękła i raz szło jak miał lekko a jak ciężej to nie dociskał tarczy do docisku, nowa chyba 120zl jak dobrze pamiętam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel_rawa    32

jak włączysz bieg to trzymaj na sprzęgle tak z minute i zobacz czy ciągnik nie zacznie ruszać jak bedzie ruszał to pompka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol210589    10
15 minut temu, pawel_rawa napisał:

jak włączysz bieg to trzymaj na sprzęgle tak z minute i zobacz czy ciągnik nie zacznie ruszać jak bedzie ruszał to pompka

Jutro to sprawdzę. Dzięki za uwagę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj