Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
23 godziny temu, Krzysztof81 napisał:

Pewnie pękła tuleja, zalalo plynem i dlatego nie chce ruszyc. Jak będziesz wiedziec co sie stalo to daj znac 😉

Pękła tuleja w C360? Ciekaw jestem gdzie one pękają... 

21 godzin temu, Karol445 napisał:

Taaa i kompresja podczas pracy pozwoliła płynowi wlać się do cylindra ..... Ehhh  Ci...Domorośli diagności

Czyli silnik nie ma suwu ssania a w tulei panuje tylko "kompresja". Ciekawe ciekawe.

Opublikowano
Mialem dokladnie taki przypadek. Ciagnik zgasł, zablokowal się a po zdjeciu głowicy cała komora cylindra byla zalana wodą. Chociaz w tym przypadku obstawialbym raczej zwykle zatarcie spowodowane tym ze dał wysokie obroty na zimnym silniku gdzies sie zatarlo i finito 😉
Opublikowano
19 minut temu, bears napisał:

Pękła tuleja w C360? Ciekaw jestem gdzie one pękają... 

Czyli silnik nie ma suwu ssania a w tulei panuje tylko "kompresja". Ciekawe ciekawe.

no miałem taki przypadek pekła na dwie połowy płyn sie wlewał do oleju  i nie mów mi ze to nie mozliwe 

Opublikowano (edytowane)

Jak się wlewa płyn do oleju to sie silnik nie blokuje przecież Niby co ma tam go zablokować? A ssanie w silniku Diesla????? Praktycznie nie występuje bo nie ma przepustnicy tak jak w benzynowym, która ogranicza ilośc powietrza dochodzącego do cylindra Jedynym ograniczeniem jest filtr powietrza  i to on minimalnie ogranicza dolot.

Edytowane przez Karol445
Opublikowano (edytowane)

Zdiagnozowałeś już coś? Nie dawno robiłem URSUSA 3512, który też był rok po remoncie, miał wypracowane 150 motogodzin. Objawy takie same, chodził sobie i zgasł a wału nie dało się obrócić. Przyczyną były źle dobrane przez poprzedniego mechanika półpierścienie dystansowe, które zabezpieczają wał przed przesuwaniem wzdłużnym. Półpierścień obrócił się w gnieździe i zaklinował wał. Niestety w 3P trzeba zdemontować cały silnik i odkręcić flanszę od strony sprzęgła. w C 360 te pierścienie są bodajże przy 3 stopie głównej licząc od przodu (nie pamiętam dokładnie), ale takie ich rozmieszczenie pozwala dostać się do nich po demontażu misy.

Edytowane przez maarianek88
Opublikowano

Witam, w końcu zabieram się za c360... wyciągnąłem wtryski a tam taka niespodzianka.. co może być przyczyną? 

000CC602-58DE-488D-9E95-53F55C84DC7A.jpeg

Dnia 18.12.2018 o 18:08, Krzysztof81 napisał:

Mialem dokladnie taki przypadek. Ciagnik zgasł, zablokowal się a po zdjeciu głowicy cała komora cylindra byla zalana wodą. Chociaz w tym przypadku obstawialbym raczej zwykle zatarcie spowodowane tym ze dał wysokie obroty na zimnym silniku gdzies sie zatarlo i finito 😉

Nic nie zatarte, olej spuszczony, slada metalu, nie mógł się zatrzeć z tego ze był zimny, ponieważ wcześniej był odpalony i sobie chodził na wolnych obrotach zanim dodałem gazu 

Opublikowano
Dnia 18.01.2019 o 23:42, Adi96 napisał:

Silnik zawsze zaczyna się do rozrządu więc to jest 5 stopa...

z reguły tak ale na przykład w MWM liczy się od koła zamachowego

Opublikowano
Dnia 25.01.2019 o 15:27, Konrad67pl napisał:

Witam, w końcu zabieram się za c360... wyciągnąłem wtryski a tam taka niespodzianka.. co może być przyczyną? 

000CC602-58DE-488D-9E95-53F55C84DC7A.jpeg

Nic nie zatarte, olej spuszczony, slada metalu, nie mógł się zatrzeć z tego ze był zimny, ponieważ wcześniej był odpalony i sobie chodził na wolnych obrotach zanim dodałem gazu 

Gniazdo (tuleja) wtryskiwacza w głowicy do wymiany. Jazda na wodzie z czasem doprowadza do korozji układu, a w konsekwencji takie rzeczy się dzieją.

Opublikowano
35 minut temu, asharot napisał:

Co ma jazda na wodzie w układzie do korozji wtryskiwacza ?

Tutaj dostała się woda z zewnątrz pomiędzy wtrysk a obsadę wtrysku.

Woda jest przecież w głowicy i ma kontakt z tulejką wtryskiwacza i najprawdopodobniej jest już dziura w tulei i trzeba ją wymienić a najlepiej całą głowicę sprawdzić ciśnieniowo woda z zewnątrz tego nie zrobiła napewno 

  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano

Mam podobny problem z odpaleniem ciągnika C-360

Kosiłem łąkę, przyjechałem, zgasiłem traktor i już nie mogę odpalić, NIE DA SIĘ ZA NIC PRZEKRĘCIĆ KOŁEM ZAMACHOWYM.

Co może być przyczyną?

Dodam, że śruba na rozrządzie na pewno się odkręciła, ale nic się nie działo przez dłuższy czas, jeździł normalnie

Zaświeciła się czerwona kontrolka, hmm może od złego chłodzenia, ale wody w oleju nie ma, wygląda jakby było wszystko ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez biszu
      Kupię tura do c360 stary typ na sankach. Rejony Podkarpacia, swietokrzyskiego, lubelskiego. 
      Wszelakie informacje proszę na priv.
      Pozdrawiam.
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

    • Przez pulek227
      Witam
      Mamy taki problem z odpaleniem ciągnika mianowicie po przekreceniu kluczyka kontrolki się zapalają po chwili gasną i jak chce zakręcić rozrusznikiem to nic się nie dzieje. Dopiero jak przypadkowo bujnalem kabina to trochę zakręcil.
      I wygląda to tak że jak przechyle troche kabinę to kręci i pali normalnie a jak kabina jest normalnie to po przeleceniu kluczyka nic się nie dzieje 
    • Przez mchojecky
      Witam. Składałem wniosek w sprawie dofinansowania małych gospodarstw. Zostało rozpatrzone pozytywnie i teraz szukam sprzętu do mojego Ursusa C-360. Chodzi o belownicę. Budżet wynosi do 60 tysięcy złotych. Jaką belownicę polecacie do tego ciągnika? Proszę o pomoc i określenie cech, które są ważne u belownic. 
      Pozdrawiam 
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v