tomek15h

Ceny nowych ciągników CLAAS

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomek15h    110

 ARION 440 
 
1. Konstrukcja Specjalistyczna budowa w oparciu o samonosny element konsktrukcyjny. Stanowiacy jendoczesnie miske olejowa silnika. Zapewnia rozkład masy 50/50, mały promien skretu, co przekłada sie na doskonałe własciwosci uciagowe. Prostota obsługi, łatwy dostep do codziennych punktów konserwacji poprzez uchylane chłodnice czynia ciagnik uzytecznym i przyjaznym. 2. Silnik FPT poj. 4,5l., 4 cylindrowy o mocy maksymalnej 120 KM (wg ECE-R120), Stage IV, cała moc dostepna zawsze dla kazdego rodzaju prac, Intercooler, Common Rail, 4 zawory na cylinder, układ AdBlue, wentylator Visco, wysoki moment obrotowy dostepny od niskich obrotów silnika. 3. Przekładnia Liczba przełozen 16/16 z dobrym pokryciem w głównym zakresie roboczym. 4 biegi pod obciazeniem oraz 4 zakresy przełaczane elektronicznie, chłodzone olejem wielotarczowe sprzegło przekładni i WOM, przełaczanie zarzadzania miedzy polem a droga, automatyka zarzadzania blokady mechanizmu róznicowego tylnej osi oraz napedu na 4 koła. Predkosc maksymalna 40 km/h 4. WOM sterowanie elektrohydrauliczne, w tym wybór predkosci; właczniki na obu błotnikach kół tylnych, wolne koło czopu WOM - umozliwia swobodne obracanie reka. 5. Podnosnik tylny Elektroniczna regulacja podnosnika – funkcja bezpieczenstwa STOP, amortyzacja wstrzasów, szybkie opadanie, sterowanie z obydwu błotników. udzwig max. 5,750kg, udzwig poprzez cały zakres wg OECD 4,160kg. 6. Kabina 6 słupkowa z unikalna, wygieta tylna szyba, o bardzo dobrej widocznosci, regulowany podłokietnik, regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach wraz z deska rozdzielcza, samo-wyłaczajace sie kierunkowskazy, siedzenie instruktora, praktyczne schowki, wycieraczka tylnej szyby. -Os PROACTIV (OC) - Obrotowe błotniki 470mm - Zaczep transportowy automatyczny 44/38 - WOM 540/540ECO/1000 - Układ hydrauliczny pompa osiowo-tłoczkowa (LS) 110l/min - Klimatyzacja manualna - Siedzenie pneumatyczne Grammer - CIS komputer pokładowy z kolorowym wyswietlaczem - Hamulce pneumatyczne 2 obwodowe  - Włacznik akumulatora - Pamiec obrotów silnika i bieg uwrociowy  - Przekładnia bez biegów pełzajacych  - 40 km/h Standard - Czop WOM 1"3/8 6 wpustów  - Sterowanie zewnetrzne WOM  - 4 elektro-zawory  - Dzojstik ElectroPilot  - Wycieraczka tylnej szyby  - 2 lusterka szerokokatne  - Siedzenie pasazera  - Przygotowanie pod radio - 6T tylny podnosnik  - Dolne ramiona kat. 3  - 2 mechaniczne stabilizatory  - Ciegło górne hakowe kat.3/2  - Długie szyny zaczepu transportowego  - Dolny zaczep rolniczy  - Dodatkowe kule kat. 3/2  - Swiatła do jazdy po drogach + 2 swiatła robocze w masce  - W dachu kabiny reflektory robocze 2 z przodu + 2 z tyłu  - Zapalniczka bez popielniczki - 1 lewe swiatło ostrzegawcze  - 540/65 R38 opony standard / felgi stałe  - 440/65-R28 opony standard / felgi stałe  - Skrzynka narzedziowa - Alternator 200A/h 0 PLN 
 
Cena netto 245 000,00 zł, cena brutto 301 350,00 zł, VAT 56 350,00 zł  .Oferta ważna do końca grudnia 2018.
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek15h    110

 ARION 510 
  Duzy rozstaw osi 2,56m, rozkład masy 50/50 dbaja o własciwosci uciagowe. Amortyzowana kabina i podnosnik zapewniaja komfort, a przemyslana konstrukcja ze specjalnie zaprojektowana tylna szyba dba o widocznosc. Prostota obsługi, łatwy dostep do codziennych punktów konserwacji poprzez uchylane chłodnice czynia ciagnik uzytecznym i przyjaznym. 2. Silnik DPS poj. 4,5l., 4 cylindrowy o mocy maksymalnej 125 KM (wg ECE-R120), Stage IV, wysoki moment obrotowy dostepny od niskich obrotów silnika 3. Przekładnia 24/24-biegi, przekładnia HEXASHIFT, autmatyka napedu na 4 koła oraz blokady mechanizmu róznicowego 6 biegów pod obciazeniem oraz 4 zakresy przełaczane elektronicznie, chłodzone olejem wielotarczowe sprzegło przekładni i WOM, przełaczanie nawrotne o ustawialnym stopniu działania REVERSHIFT, przełaczanie zarzadzania miedzy polem a droga, automatyka zarzadzania blokady mechanizmu róznicowego tylnej osi, predkosc maksymalna przy zredukowanej liczbie obrotów silnika. 4. WOM sterowanie elektrohydrauliczne, w tym wybór predkosci; automatyka WOM; właczniki na obu błotnikach kół tylnych, wolne koło czopu WOM - swobodne obracanie reka. 5. Podnosnik tylny Elektroniczna regulacja podnosnika – ergonomiczne sterowanie z elementami obsługowymi na podłokietniku, funkcja bezpieczenstwa STOP, amortyzacja wstrzasów, szybkie opadanie, sterowanie z obydwu błotników. 6. Hydraulika System Load-Sensing, dzwignie pozwalajace na przyłaczanie i odłaczanie wezy hydraulicznych pod cisnieniem, specjalne rozłozenie złaczy pozwalajace na swobodne dołaczanie. 7. Kabina amortyzowana 4 punktowo, z unikalna, wygieta tylna szyba, o bardzo dobrej widocznosci, wielofunkcyjny, regulowany podłokietnik, klimatyzacja, regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach wraz z deska rozdzielcza, samo-wyłaczajace sie kierunkowskazy, siedzenie instruktora, praktyczne schowki, schowek o duzej pojemnosci pod siedzeniem pasazera jest standardowo chłodzony, wycieraczka tylnej szyby.  Os przednia amortyzowana PROACTIV - Zaczep transportowy automatyczny sworzeń 38 mm - WOM 540/540E/1000/1000E - Siedzenie pneumatyczne SEARS - CIS kolorowy - HEXACTIVE - automatyka skrzyni CIS - Pompa LS 150 l/min - Halogeny 4 x przód + 4 x tył - Tłumik standardowy  - Zbiornik paliwa 200 L  - Elektryczny wyłacznik pradu  - Filtr wstepnego czyszczenia paliwa  - Predkosc maksymalna 40 km/h  - Czop WOM 1"3/8 6  - 4 zawory mechaniczne  - Klimatyzacja manualna  - Siedzenie pasazera z pasem bezpieczenstwa  - Szerokokatne lusterka teleskopowe  - Wycieraczka tylnej szyby  - Standardowa tylna szyba kabina 5 słupkowa  - 4 Kule kat 3/3  - Hamucle pneumatyczne z osuszaczem 2 liniowe + przyg. do 1 linii - Zaczep dolny rolniczy wahadłowy  - Regulator wysokosci zaczepu długi wzmocniony  - Ciegło mechaniczne, koncówka hakowa Kat. 3  - Stabilizatory dolnych ramion mechaniczne  - Ciegła dolne hakowe kat. 3  - Obrotowe błotniki przednie 470 mm  - Rozszerzenie tylnych błotników (2,55m) - 520/70-R38 opony standard / felgi przes.  - 420/70 R28 standard . 
 
Cena netto 259 000,00 zł, cena brutto 318 570,00 zł, VAT 59 570,00 zł 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasio    22

Oferta na Ariona 510 wygląda ciekawie, porównując do NH czy Case. Trzeba się zagłebić w szczegóły i porównać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kowal148    3

axion 810

wyposażenie:

przedni tuz claas 4.6t ze sterowaniem z zewnątrz, cebis, 24/24 hexashift, alternator 250, 3 pary elektrozaworów, amortyzowana ośka, wom obroty 540 eco,  opony 650 tył 540 przód cena w maju 466 netto. a tak wogole to jakie opinie o awaryjności? miałem na testach 810 wyposażenie golas ale amortyzowana ośka i komfort gitara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek15h    110
9 minut temu, pasio napisał:

Oferta na Ariona 510 wygląda ciekawie, porównując do NH czy Case. Trzeba się zagłebić w szczegóły i porównać

Claas w mojej ocenie jest estetyczniej wykonany w porównaniu z  modelami cnh .Przewody hydrauliczne czy elektryczne są uporządkowane jak by miały swoje miejsce. W holandzie czy case to wszystko jakoś tak przypadkowo pociągnięte.Wnętrze i ergonomia  w kabinie o wiele lepsza jest w clasie. W zestawieniu NH t6 125 S i Arion 510 z powyższej oferty obydwa  za  kwotę 259 000 netto. Claas  o niebo lepiej wypada. Oferty są ze stycznia 2018 i nie wiem jak to aktualnie wygląda .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

Tomek już jest chyba temat o Claas. Ja mam wycenę na 510 z osią, amortyzowana kabina, opony 600R38, przedni TUZ, klima i parę pierdoł na 276 tyś netto. 


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrz17xd
      Witam wszystkich tutaj na forum. Piszę tutaj bo chciałbym się was poradzić w pewnej sprawie, a szczególnie chodzi mi o użytkowników którzy posiadają kombajn claas dominator 85. Chciałbym się dowiedzieć od czego służy lampka zaznaczona w kółeczko na zdjęciu. Domyślam się, że służy ona do retromatu, ale chciałbym się dowiedzieć co dokładnie ona sygnalizuje?


    • Przez przemekk800i
      witam
      chciałbym sie dowiedziec dokładnie jakie sa róznice miedzy tymi modelami wiem ze rc jest zmocniona czy to tylko taka róznica? a jaka jest róznica miedzy 360 a 365?  
      i jeszcze jedno jak jest z serwisem tej presy skąd bierzecie czesci z serwisu? i jak wygląda cenowo cześci do niej jakis przykład.
    • Przez gameplayakiho
      Witam.
      Zastanawiam się na zakupem ciągnika i mam problem z wyborem między Claasem Arion 430 oraz Valtra A114 lub N104
      ewentualnie New Holland T5.
       To będzie mój główny ciągnik więc zależy mi na wytrzymałości tego ciągnika dlatego moje pytanie który ciągnik był by najlepszy  w przedziale 100-120 KM
    • Przez aniszek1
      Witam,
      Ponieważ po przeczytaniu tu na forum kilku obszernych tematów o malowaniu w tej chwili więcej nie wiem niż wiem, dlatego pozwoliłem sobie założyć ten wątek aby dowiedzieć się co jak i czym malować aby było dobrze
       
      Mam kilka sprzętów do pomalowania mianowicie:
      1: stare pługi -stan: farba oryginalna z odpryskami zadrapaniami i rdzą.
      2: sanki do bel, kulek,  - stan: sama stal bez żadnego podkładu ani farby w tej chwili cała pokryta rdzą.
      3: nowa dwukółka dopiero co pospawana - stan: stal nowa hutnicza ze składu więc gdzie nie gdzie trochę nalotu rdzy - zwłaszcza na belkach stalowych.
       
      Jakie efekty chce osiągnąć:
      - zabezpieczyć i odnowić maszyny aby nie rdzewiały,
      - farba na maszynach nie wyblakła za 2 lata. Maszyny będą pracowały w różnych warunkach deszcz, słońce, mróz
      - nie dało się tak łatwo sprzętów uszkodzić, zadrapać, porysować etc.. Wiadomo są to sprzęty rolnicze nie samochód wiec nikt nie będzie na nie dmuchał i chuchał.
       
      No i teraz od początku:
      To że trzeba oczyścić materiał ze rdzy i starych odprysków farby (czy cała farbę zdzierać?), potem odpylić i odtłuścić benzyną ekstrakcyjną to to wiem. Dalej nie wiem jaki podkład użyć? PROTECT 360 - PODKŁAD EPOKSYDOWY ANTYKOROZYJNY, Unikor C, Urekor S Podkład Antykorozyjny śnieżki?  coś innego? - w żadnym ze sprzętów nie uda mi się w 100 % pozbyć rdzy czy to w zakamarkach czy innych miejscach trudno dostępnych. Piaskowanie odpada. Więc z tego co się orientuje inne podkłady odpadają.
      Dalej czy jak już podkład wyschnie to go mam zmatowić papierem? nakładać jeszcze inny podkład? chciałbym użyć farby poliuretanowej, bo z tego co się orientuje jest  najlepsza do maszyn, ciężko ją uszkodzić i takie tam . Tylko że jest jedno ale, na stronach producentów unikor-u urekor-u (swoją drogą to czym się te dwa podkłady różnią?)  nigdzie nie jest wyszczególnione że można na nie kłaść farbę poliuretanową. więc jak to jest?

      Więc podsumowawszy gdyby ktoś mądry mógł napisać co i jak zrobić aby było dobrze i dlaczego akurat tą farbę czy podkład użyć a nie inny  to był bym ogromnie wdzięczny.
    • Przez artur04c
      Witam, Mam Claasa Airiona 640 i zauważyłem ze sam z siebie kręci się wałek odbioru mocy z tyłu choć jest wyłączony, jak go zahamuje to niby stoi ale po czasie lub po ponownym uruchomieniu silnika znów się kręci. Sytuacja jest wredna bo jak jadę z opryskiwaczem to mi zaczyna wałek kręcić i podczas transportu wiadomo co sie dzieje. Jakieś porady ? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj