Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
michal9393    2

Witam dziś chciałbym sie dowiedzieć jak ustWIĆ ZAWORY W ZETORKU W/W, PONIEWAZ DZIADEK JAK JUZ WCZESNIEJ GDZIES PISAŁEM CIAGNIK SZANUJE DO PEWNEGO STOPNIA, TZN JAK CHODZI TO MA BYC I TYLE, A JA WIEM ZE ZAWORY SA NIE USTAWIONE WGL.;/, I CHCIAŁ bym żebyscie mi opowiedzieli co i jak trzeba robi cbo ja jestem zielony;/, a i sorry za duze litery bo mi sie przez przypadek pykło;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal9393    2

nie chyba nie zrozumiałeś , chciałem powoiedziec ze strasznie nierowno chodzi co za tym idzie, jest duzo słabszy;/

, jak by chodził jak zegarek to by było git ale tak to troche nie tego;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemko    20

To tak kolego, jeżeli Ci się pykło z dużych liter to trzeba było skasować i napisać jeszcze raz, widzę że jesteśmy trochę leniwi. A po 2 drugie jeżeli ciągniczek chodzi to jak mogą być zawory nie ustawione ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal9393    2

Przecierz pisze ze strasznie nierowno pracuje, zamiast rownomiernie pykac, to raz ma wysokie a za chwile ma takie niskie ze gasnie;/, to wszystko od zaworow bo wszstko inne ustawione na tip top;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

A może coś jest nie tak z pompą wtryskową.


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawory mogą nie mieć nic wspólnego tylko regulator obrotów w pompie wtryskowej a szczególnie łożysko igiełkowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal9393    2

czyli mowicie ze prawdopodobnie pompa daje w dee;/, jak tam sie dostać??, nie MAJOR!!!! ma 3 cylki;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

wymontuj pompe i zawiez do takiego gościa co robi pompy wtryskowe albo do zakładu co robi pompy wtryskowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie słyszałem żeby silnik miał nierówne obroty z powodu ustawienia zaworów. Tak jak chłopcy piszą... pompa do pompiarza i prześwietlić regulator. To jest przeważnie powodem balansowania obrotów w c-360. A zawory możesz ustawić. Robi się to profilaktycznie co jakiś czas a nie wtedy gdy ciągnik przestaje chodzić. Takie jest założenie przeglądu co mniej więcej 400-500mtg.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal9393    2

uuuu a Majorek ma przejechane pewnie duzo wiecej bo nie były ustawiane bodajze od 90roku;/

a gdzie mozna znalezc tzn. pompiarza??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Obi32
      Witam, można ten luz na przedniej osi jakoś wyregulować?

    • Przez ddd4233
      Witam czy może ktoś z was instalował zewnętrzny rozdzielacz zamiast tego oryginalnego ? (Zepsuty rozdzielacz nie potrzebuje ehr)  już mam wypatrzony rozdzielacz 3 sekcie (dwie pływające jedną zwykła ) z podłączeniem nie będę miał problemu. Tylko chodzi o to że na jednym poście w forum widziałem jak ktoś zakładał rurkę taka dłuższa(c360)  ta od tłoka potem widziałem jak ktoś zakładał rurkę tą od powrotu też od c360 . I teraz moje pytanie jest takie  czy zamiast tego rozdzielacza co jest w środku w zetorze założył bym adapter taki od c360 to by miało prawo chodzić? Dodam zdjęcie poglądowe o jakie elementy mi chodź . Prosił bym o pomoc

       

    • Przez Obi32
      Zetor 7745, rok 1990,.sprowadzony z Finlandii, 3800 mtg. 
      Po regeneracji pompy jak to bywa trzeba, ustawić kąt wtrysku. No i tutaj zaczynają się schody tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej.Dodam że ciągnik chodził dobrze przed regeneracją pompy jak i ustawieniu kątu na znakach i normalnie odpala, tylko dlaczego paliwa na kapilarce drgało w innym miejscu. Może ktoś miał podoby problem i wie jaka jest przyczyna. Z góry dzięki za odpowiedź!
    • Przez raven18
      Hej, ma ktoś zamontowane wewnętrzne lusterko na ramce tylnej szyby, do łatwiejszego zaczepiania maszyn (na zaczep hitch, który jest nie widoczny za zaczepem do przyczep jednoosiowych i trzeba na czuja podjeżdżać). Oglądałem zdjęcia ciągników i nie znalazłem jak to w sumie wygląda, czy to dobry pomysł skoro chyba nikt nie montuje? 😎 
    • Przez dawidkrawczyk
      Witam, jestem w posiadaniu Zetora 5211 i chciałbym założyć przedni napęd od Zetora 5245. I właśnie przychodzę z pytaniem co trzeba przerobić w skrzyni biegów żeby wszystko ze sobą współpracowało?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj