Skocz do zawartości

Polecane posty

michal9393    1

Witam dziś chciałbym sie dowiedzieć jak ustWIĆ ZAWORY W ZETORKU W/W, PONIEWAZ DZIADEK JAK JUZ WCZESNIEJ GDZIES PISAŁEM CIAGNIK SZANUJE DO PEWNEGO STOPNIA, TZN JAK CHODZI TO MA BYC I TYLE, A JA WIEM ZE ZAWORY SA NIE USTAWIONE WGL.;/, I CHCIAŁ bym żebyscie mi opowiedzieli co i jak trzeba robi cbo ja jestem zielony;/, a i sorry za duze litery bo mi sie przez przypadek pykło;/

michal9393    1

nie chyba nie zrozumiałeś , chciałem powoiedziec ze strasznie nierowno chodzi co za tym idzie, jest duzo słabszy;/

, jak by chodził jak zegarek to by było git ale tak to troche nie tego;/

Wiadomość z agroFakt.pl

Przemko    20

To tak kolego, jeżeli Ci się pykło z dużych liter to trzeba było skasować i napisać jeszcze raz, widzę że jesteśmy trochę leniwi. A po 2 drugie jeżeli ciągniczek chodzi to jak mogą być zawory nie ustawione ??

michal9393    1

Przecierz pisze ze strasznie nierowno pracuje, zamiast rownomiernie pykac, to raz ma wysokie a za chwile ma takie niskie ze gasnie;/, to wszystko od zaworow bo wszstko inne ustawione na tip top;p

Zawory mogą nie mieć nic wspólnego tylko regulator obrotów w pompie wtryskowej a szczególnie łożysko igiełkowe

michal9393    1

czyli mowicie ze prawdopodobnie pompa daje w dee;/, jak tam sie dostać??, nie MAJOR!!!! ma 3 cylki;p

Filipoo    14

wymontuj pompe i zawiez do takiego gościa co robi pompy wtryskowe albo do zakładu co robi pompy wtryskowe

seweryn20    575

Nie słyszałem żeby silnik miał nierówne obroty z powodu ustawienia zaworów. Tak jak chłopcy piszą... pompa do pompiarza i prześwietlić regulator. To jest przeważnie powodem balansowania obrotów w c-360. A zawory możesz ustawić. Robi się to profilaktycznie co jakiś czas a nie wtedy gdy ciągnik przestaje chodzić. Takie jest założenie przeglądu co mniej więcej 400-500mtg.

michal9393    1

uuuu a Majorek ma przejechane pewnie duzo wiecej bo nie były ustawiane bodajze od 90roku;/

a gdzie mozna znalezc tzn. pompiarza??