Zaloguj się, aby obserwować  
bronek

Potrzebuję Turbosprężarki do 145.14

Polecane posty

bronek    248

witam. mam dosyć poważny problem. zatarła mi sie turbina w 145.14, koszt nowej to ok. 10.000,- może ktoś mógłby polecić jakis zakład który regeneruje takie rzeczy. A może ktoś ma taką turbinę???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

Nowa turbina 10 tys zl??? Gdzie to sprawdzałes bo cena powala i albo kogos poj!@#$ albo ktos probuje Cie w h.. zrobic tak pokrótce. Podaj oznaczenie sprezarki z tabliczki znamionowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bronek    248

MWM 0077

K27-3060G1321

53279706022

KKK

 

silnik: MWM TD 228-6 R-280

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati00733    25

jak nie znajdziesz turbinki,to moze pomysl o regeneracji starej?tylko w porządnym zakładzie? koszt 1,5-2 tys z czego czytałem.Zresztą,Google to nie wampir:)))))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bronek    248

Byłem dziś w najbliższym sklepie który zajmuje się sprowadzaniem takich rzeczy i taki model to ok. 10.000,-

niby to oryginał. stąd ta cena. też mi ciężko w to uwierzyć:lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bronek    248

dzis dzwonilem do jednego zakładu który tym się zajmuje to powiedzieli że tego nie zrobią, bo trzeba wymienić wirnik w tej turbinie, a tego nie robią. może kogoś innego znajde..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati00733    25

Wiem ze to może mulące zajecie,ale wpisz w google rozne hasła,i szukaj...moze natrafisz...aha,i szukaj tez w częściach do Fendt'a-bo o ile sie nie myle,to w Fendta'ch tez pracowały silniki MWM. ja właśnie tym tropem bym poszedl...a dodam,ze jak szukałem tarczy sprzęgła do MF3080,a było to w czasie gdy te maszyny jeszcze nie były takie popularne,to najpierw znalazlem caly zestaw za 2200zl,po kilku godzinkach---585zl!!!! cena jak za tarcze zetorowską:lol: tylko trzeba dobrze szukac,i poświęcić troche czasu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

Kazdy dobry i szanujacy sie zaklad regeneracji turbin wymienia całe bebechy turbiny(wirniki,os i lozyska) i regeneruje obudowy wiec ten zaklad co niby tego nie robi to nie jest zbyt wiarygodny. Poszukaj na allegro zakladów regenerujacych, jest ich mnóstwo.Podzwon do nich i sie popytaj o taka kompleksowa regeneracje.

Na poczatek masz linka do tego zakladu. Ktos robił na AF tam turbine i był bardzo zadowolony dlatego zapisałem sobie link na przyszlosc.

TURBO CDI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bronek    248

dzieki za info, zadzwonię tam i się będę dowiadywał czegoś więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj