Polecane posty

Witajcie ! Wymieniłem przerywacz kierunkowskazu , i gdy włączę obojętnie jakie światła to kierunki przestają mrygać , tylko tam czasem się zdarzy wyjątek ze się załączą , ale gdy wyłaczę światła kierunki działają poprawnie w czym problem ? proszę o pomoc 

Edytowano przez TheagroPiotrekLubelskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, asharot napisał:

Co zrobiłeś do tej pory ? Sprawdziłeś czy dochodzi zasilanie do przerywacza ?

tak jest zasilanie , Zeby kierunkowskaz się załączył podczas gdy są włączone światła , to trzeba Go włączyć ze 3 min wcześniej aby załapał 

lub pierwsze właczyć kierunkowskaz a potem swiatła w tedy mruga normalnie 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nowalkopol    1
Warto sprawdzić czy masa od przerywacza dobrze łączy. No albo zacznij od tego ze zmierzysz jakie jest faktyczne napiecie zasilania przerywacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    734

Występuje spadek napięcia. Sprawdź styki i przewody, w szczególności ten zasilajacy stacyjkę po wciśnięciu kluczyka. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    734

Jest spora szansa że jak zmienisz przerywacz, to będzie działać. Bimetalowe to loteria. Ten egzemplarz dziala na granicy napięcia w instalacji. Wlaczenie świateł powoduje spadek napięcia i nie może bimetal się rozgrzać. 

A po odpaleniu dzieje się tak samo? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, ZYLA napisał:

Jest spora szansa że jak zmienisz przerywacz, to będzie działać. Bimetalowe to loteria. Ten egzemplarz dziala na granicy napięcia w instalacji. Wlaczenie świateł powoduje spadek napięcia i nie może bimetal się rozgrzać. 

A po odpaleniu dzieje się tak samo?    
 

Tak właśnie tak się dzieje tylko po odpaleniu 
A moze żle podłaczone ?
Bo kable są wpięte pod oznaczenia + i P  te wtyki naprost siebie  a oznaczenie L jest wolne 

Edytowano przez TheagroPiotrekLubelskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Prawdopodobnie za małe napięcie masz w instalacji Zmierz jakie ono jest powinno być na odpalonym ok 14V

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez farmer78lbl
      witam szukam tylny most z dokumentami na c 360 c355 4011 z wojewodztwa lubelskiego w rozsadnej cenie
       
    • Przez Jontek
      Pilnie kupię do TURa do c 4011, C360 łyżkę, wysięgnik, hydraulikę. Mocowanie mam własne. Do 100 km od 63 - 500.
      Cena jak najniższa.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj