nowalkopol

Members
  • Ilość treści

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O nowalkopol

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Coś w tym jest ale tutaj miałem tak, że nawet dając napięcie z plusa na tą "małą śrubkę" było tak samo. Masa niby jest pięknie w kilku miejscach przykrecona do skrzyni i bloku silnika. Spróbuję dziś dać mase przewodem prosto z aku. na obudowę rozrusznika. Zobaczę jaki będzie efekt.
  2. Wiosenna orka pod qq.
  3. To raczej mogę wykluczyć, ponieważ zamienialem go z innym i było tak samo
  4. Panowie/Panie, sprawa jest tego typu: zdarza się u mnie w Case MX 110, że ma problem z rozruchem silnika. (Chodzi tutaj o układ rozrusznika a nie o silnik). Po przekręceniu kluczyka wpierw słychać tykniecie cewki przy pompie. Następnie słychać tykniecie w rozruszniku. Akumulatory sprawne. Cewka na rozruszniku nowa. Szczotki w rozruszniku i ogólnie rozrusznik jest ok. Poprawiłem (wymieniłem na nowe) styki przy takich przekaźnikach pod maską. Ogólnie jak złapie to pali od strzału. Tylko ten rozrusznik czasem złapie czasem nie. Gdzie dalej szukać? Mieliście taki przypadek?
  5. nowalkopol

    Case MX

    No dobry pomysł. Mam mx 110 tylko skrzynia z 4 biegami pod obciążeniem (nie wiem czy to już powershift 😉 ) ciekawie mnie ile pracy i pieniędzy w taki tuning włożyłeś.
  6. nowalkopol

    Case MX

    Wrzucisz na YT jakiś film z przebiegu prac? Sami nad tym pracowaliście czy mechanik pomagał?
  7. nowalkopol

    Case MX

    Co zmieniłeś w ciągniku i jakie koszty za tym idą?
  8. To raczej nie jest problem z przekaznikiem. Jak chcesz wyeliminować z podejrzeń przekaźnik to go wyjmij i sprawdź czy na tych grubszych stykach(bez napiecia na tych cienkich) jest przerwa(nieskończenie duża rezystancja).
  9. Sprawdź manetke może tak być ze nie otwiera całkiem obwodu i jest lekki styk przez dużą rezystancje co powoduje spadek napięcia i takie niskie napięcie robi dyskotekę z przerywacza.
  10. Sprawdź czy ta nowa manetka całkiem rozwiera styki, czy całkiem otwiera obwód. W sumie to jak wyłączasz później te impreze?
  11. Warto sprawdzić czy masa od przerywacza dobrze łączy. No albo zacznij od tego ze zmierzysz jakie jest faktyczne napiecie zasilania przerywacza.
  12. Zgadza się. 1 lub 2. Wszystko zostało wyjaśnione, problem był z wtyczka do elektrozaworu coś nie stykalo. Po ponownym wpieciu wtyczki wszystko działa. Kochana elektronika w maszynach niby pierdola a duża strata czasu.
  13. Który z tych 4 elektrozaworów jest odpowiedzialny za jazdę do tyłu? Wiem zaraz będzie "to sprawdź na której wtyczce jest napięcie". Gdy odłączyłem wtyczki w celu dokonania pomiaru mruga kontrolka od pozycji neutralnej i jest napięcie jedynie na tym nr 3. bez uruchamiania silnika również napięcie jest jedynie na nr 3. W załączniku ilustracja do tematu.
  14. Tak jak w temacie: Casa MX 110 brak jazdy do tyłu (do przodu działa ) po przełożeniu rewersu na jazdę do tyłu zapala się kontrolka na tablicy lecz nie ma żadnej reakcji ciągnika. Podnośnik oraz WOM działają. Od czego zacząć poszukiwania przyczyny problemu? Ktoś już miał taką przygodę?
  15. Pewnie szczotki na alternatorze się kończą albo alternator coś szwankuje. Te zetorki obroty biorą z alternatora. Takie informacje mam z serwisu zetora.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.