Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jaki ursus? jakiego lublina? składak jak każdy inny ciągnik , jak już robią po kosztach to niech dzielą się zyskiem a nie coraz taniej zrobić i coraz drożej sprzedać ta 5r jest tego najlepszym przykładem.

Edytowane przez Tigon
Opublikowano (edytowane)

Taaa, dobrze życzysz innym? https://motoryzacja.wnp.pl/ursus-jest-gotow-sprzedac-fabryki,335230_1_0_0.html

https://www.dziennikwschodni.pl/biznes/komornik-w-lubelskim-ursusie-chodzi-o-10-milionow-dlugu,n,1000239502.html

Ten Ursus  od lat ma same problemy, a jak kiedyś  zniknie jak Fabryka bizonów to co z nim zrobisz jak  serwisu zabraknie i części nie zdobędziesz

Z resztą Ursus też dorobił się "kwiatków" Wygoogluj sobie  artykuł " (nie) sprany ciągnik "

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano

Przepraszam bardzo. W Płocku w fabryce NH nadal dostaniesz oryginalne części do Bizona. Pewnie mie wszystkie ale jakieś zapasy są. 

Chciałbym jeszcze tylko przypomnieć o propagandzie, że to NH zawsze był najgorszy i strach do niego podejść. Więc skoro nie widać różnicy to po co przepłacać?

  • Like 2
Opublikowano (edytowane)
17 minut temu, sumek666 napisał:

propagandzie, że to NH zawsze był najgorszy i strach do niego podejść

Teraz to już nieaktualne początkowo może coś w tym było. Dzisiaj NH wypada relatywnie dobrze jeśli chodzi o stosunek cena-jakość.

Edytowane przez Chromek
  • Like 1
Opublikowano

Relatywnie? W mojej opinii to najlepsza marka pod tym względem.  JD nie oferuje nic więcej niż CNH s kosztuje znacznie więcej. 

Najlepsze jest to, że z JD z Mannheim (6M,6MC,6R,6RC) nie ma takich cyrków.

EDIT: @Rolnik1973 to, że tak napisałem to nie znaczy, że Twój  Ursus jest lepszy od JD

Opublikowano

Mi z ursusem chodziło bo ktoś tam pisał że ten jd powinien mieć inny kolor i znaczek i taniej kosztować, to tak napisałem że ursus spełni te oczekiwania i i po co przepłacać jak można mieć taniej i podobną jakość do tego z filmu tylko trochę biedniejszą wersję bez tabletu na słupku.

Opublikowano

Akurat tablet to jest najmniejszy problem. Nawet Zetor ma zegary zastapione czesciowo wyswietlaczem. Swoją drogą gdyby ten tępy zarząd Ursusa 5-6 lat temu wpadł na pomysł żeby zrobić ciągnik pokroju Forterry to by dzisiaj nie walczyli o przeżycie. Znaczy nie o przezycie tylko godną śmierć 

Opublikowano

Ta padaka (ursus) to sie nadaje benzyna polać i popalic, gdzie to gówno polecać komukolwiek ;) 2 znajomych ma i przeklina ten ciągnik jeszcze gorsze cyrki jak  z tym jd, nie wspominając ze te ciagniki ledwo się toczą, bo siły nie mają - 11054 i c-380. Zdecydowanie lepiej Zetora czy kubote a nie to padło. 

Opublikowano (edytowane)

Ok. A naprawiają? Jeżeli naprawiają to nie ma o czym gadać. Odnotować i tyle. Zobacz @RafaKdziela miał problem z silnikiem to diler stanął na wysokości zadania i wymienił na nową poprawioną jednostkę napędową i chodzi jak dziki. Ciągnik po gwarancji! Następny kolega @porems od T6. Padł sterownik skrzyni i też ma naprawione. Owszem można się wk***ić bo nie po to się kupuje ciągnik żeby go naprawiać w pierwszej godzinie pracy. Koniec końców ciągniki chodzą. Pomijam to, że 5R to jest padaka jak to twierdzi mój diler JD i za te kase poleca 6M albo nawet 6R da się wyrwać. Wanicki jak i każdy inny diler nie robi nam łaski, że od nich kupujemy. Już @Rambo2 na poprzedniej stronie napisał jak diler traktuje rolnika. 

Edytowane przez sumek666
  • Like 1
Opublikowano

Serwis to jedno ale najbardziej się rozbija o cene, jednak trochę mniej boli gdy coś się spierdzieli w tańszym ciągniku. A w tej sytuacji to już nie boli tylko napierdala.

  • Like 2
Opublikowano

Miałem zamawiać ten sam model od tego samego dilera co ta nieszczęsna 5100R ale jak poczytałem o tych problemach i po informacji że trzeba na niego czekać 8 miesięcy to zamówiłem fendta 

Opublikowano
5 godzin temu, sumek666 napisał:

Relatywnie? W mojej opinii to najlepsza marka pod tym względem.  JD nie oferuje nic więcej niż CNH s kosztuje znacznie więcej. 

Najlepsze jest to, że z JD z Mannheim (6M,6MC,6R,6RC) nie ma takich cyrków.

EDIT: @Rolnik1973 to, że tak napisałem to nie znaczy, że Twój  Ursus jest lepszy od JD

Sumek a Ty juz kupiłeś ciagnik czy nie? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v