Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U znajomego ze dwa miesiące temu zakładałem w 30-ce gumową. Po tygodniu zmiękła i straciła całkowicie kształt pokrywy, zrobiła się okrągła i nie dało się już jej założyć. Wyciąłem z gumy olejoodpornej grubą na 3 mm i jak na razie jest ok.

Opublikowano

Witam

Po wymianie uszczelki pod głowicą zabrałem się za ustawienie zaworów. Zacząłem ustawiać tak jak instrukcja mówi czyli pręt w obudowę i koło zamachowe, pierwszy tłok w górze. Ustawiłem na 0.20 i obróciłem wałem szukając drugiego otworu, ale go u mnie nie ma. To zaznaczyłem kreską na kole pasowym i obróciłem o 180 stopni. Drugi tłok w górze zawory zamknięte i ustawiłem tak samo. Problem przychodzi wtedy gdy odpalę to zaraz robi się duży luz na każdym zaworze. Kilka razy próbowałem i ciągle to samo. Dodam, że śrubki od ustawiania luzu są ok i gwinty mają dobre. Coś robię źle? 

Opublikowano (edytowane)

      @Agrotech1111     Nie doradzaj jak nie masz zielonego pojęcia o ustawianiu zaworów.  Na suwie sprężania człowieku ustawia się wszystkie zawory , nie żadnej pracy,

Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych      :D  dobre ,  a to te ciągniki pewnie chodzą.  :P

1 godzinę temu, Agrotech1111 napisał:

Poczytaj dokładnie instrukcję, tłok w górze na suwie  pracy

 

Edytowane przez Sean
Opublikowano

Bolce srolce, suwy nie suwy. 

Odkręć przewody wysokiego ciśnienia od pompy, daj gaz na full, kręć pomału wałem. Jak pojawia się na jednej sekcji paliwo to ustawiaj na tej zawory. 

Opublikowano (edytowane)
23 godziny temu, Sean napisał:

      @Agrotech1111     Nie doradzaj jak nie masz zielonego pojęcia o ustawianiu zaworów.  Na suwie sprężania człowieku ustawia się wszystkie zawory , nie żadnej pracy,

Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych      :D  dobre ,  a to te ciągniki pewnie chodzą.  :P

 

Podczas suwu sprężania przed osiągnięciem przez tłok gmp  następuje wtrysk paliwa (  kąt wyprzedzenia zapłonu ) i nastepuje zaplon wówczas wykonywana jest praca . Po osiągnięciu gmp  przez tłok rozpoczyna się suw  pracy .

W tym położeniu gmp się ustawia zawory 

Nie ustawia się na suwie sprężania jak piszesz tylko ewentualnie na jego koncu.

 

A te ciągniki co robię jakimś cudem chodzą nie musisz się martwić;)

 

 

Edytowane przez Agrotech1111
Opublikowano

Jakbyś to nie ujął do GMP jest suw sprężania nie żądnej pracy i to na nim ustawia się zawory i ja mogę zrozumieć Twoją interpretacje, ale nie pisz że się ustawia w  suwie pracy, bo ktoś zacznie ustawiać na końcu suwu pracy w GMP. i narobi sobie bałaganu.

Opublikowano (edytowane)

 

Napisałem że w górnej pozycji tłoka  suwu pracy a taka jest tylko jedna gdy przechodzi z suwu sprężania na pracy.

Na końcu suwu pracy mamy DMP. 

Jak by nie patrzył jest tylko jedna pozycja suwu pracy gdzie tłok jest w GMP.

Więc 

Edytowane przez Agrotech1111
Opublikowano (edytowane)

No i to był błąd, znajdź mi w fachowej literaturze że ustawia się w GMP suwu pracy.

Cytat

Suw sprężania

Tłok przemieszcza się w górę cylindra ściskając (czyli sprężając) mieszankę paliwowo-powietrzną. Oba zawory (ssawny i wydechowy) są zamknięte. Sprężanie następuje pod znacznym ciśnieniem do (zwykle) mniej więcej jednej dziesiątej początkowej objętości mieszanki. Ale zanim osiągnie minimalną objętość (na 1-2 milimetry – lub inaczej – na ok. 5 stopni obrotu wału korbowego, zanim tłok osiągnie GMP), następuje zapłon. Celem jest doprowadzenie do spalenia całej mieszanki w chwili, gdy tłok przekroczył GMP i może zostać odepchnięty przez rozprężające się gazy spalinowe rozpoczynające suw pracy.

 

Edytowane przez Sean
Opublikowano
31 minut temu, Sean napisał:

Jakbyś to nie ujął do GMP jest suw sprężania nie żądnej pracy i to na nim ustawia się zawory i ja mogę zrozumieć Twoją interpretacje, ale nie pisz że się ustawia w  suwie pracy, bo ktoś zacznie ustawiać na końcu suwu pracy w GMP. i narobi sobie bałaganu.

Gdzie jest koniec suwu pracy w GMP?raczej DMP.:D

 

Może i nie napisałem jak w fachowej literaturze ale chodzi o ten sam punkt GMP.  A Ty sam nie piszesz do końca poprawnie ..

 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

No fakt źle to ująłem, ale GMP nie ma jeszcze suwu pracy.

Edytowane przez Sean
Opublikowano
Dnia 16.06.2018 o 21:11, ZYLA napisał:

Bolce srolce, suwy nie suwy. 

Odkręć przewody wysokiego ciśnienia od pompy, daj gaz na full, kręć pomału wałem. Jak pojawia się na jednej sekcji paliwo to ustawiaj na tej zawory. 

Najlepszy sposób.Pod warunkiem że zapłon prawidłowo ustawiony.Ja tez tak ustawiam zawory.

Opublikowano
2 minuty temu, Sean napisał:

A co w takim razie jest według Ciebie jest między DMP a GMP.  w czasie suwu pracy?     :)

Ssanie sprężanie  praca wydech. Więc podczas pracy tłok przesuwa się z GMP do DMP potem wydech z DMP do GMP 

Opublikowano

Dokładnie jak piszesz, ale zostańmy jednak przy GMP sprężania.     :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v