Skocz do zawartości
zacx18

DF Agroplus 100 Rozłączający się rewers

Polecane posty

zacx18    1

Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )

Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
abs100    2
Moga być zapchane filtry oleju lub właśnie jak piszesz że pompa padła ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol091193    153
A może masz opcję, że poniżej jakiś obrotów tutaj 800 rozłacza ci rewers z skrzynia aby nie zgasł ciągnik? coś takiego występuje w massey ferguson

Wszystkie moje posty i zdjęcia są chronione prawem autorskim ;)
Zainteresowanych wykorzystaniem proszę o kontakt na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zacx18    1

Nie dopiero od wczoraj zaczęło sie to dziać, wcześniej nie rozłączał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    2351

Było palić w niedzielę, nie dziwne że nie działa jak dnia Świętego nie świętujesz:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czujnik RPM świruje aczkolwiek silnik nie powinien schodzić poniżej 800 bo to są jego prawidłowe obroty jałowe

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zacx18    1

Od zawsze miał 600 . Zmierzyłem ciśnienie na wyjściach hydraulicznych przy 800 obrotach jest 150 bar  a przy 1500 jest 180 bar. Gdy przełącza się rewers na obrotach jałowych na krótko blyśnie kontrolka chyba od niskiego ciśnienia w skrzyni i potem wyrzuci błąd i rewers nie dziala . Jeśli trzyma sie obroty by niespadły ponizej 800  wszystko jest ok . Przed tym nawet na 600 obrotach nic się nie rozłączało .  Czy to wina niskiego ciśnienia pompy hydraulicznej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogólnie wyrzuca błąd od prędkości obrotowej może też być niskie ciśnienie i też może rozłączyć ale nie tą pompę mierzyłeś z resztą kiedy filtry wymieniłeś i ile ma olej

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol091193    153
powiem Ci że nie ma co tu cwaniakować i kombinować czy to jedno czy to drugie, bo zaczniesz wymieniać elementy i tylko kasę wsadzisz. dzwon po serwis i niech podłączą komputer. moim zdaniem to jakiś czujnik szwankuje

Wszystkie moje posty i zdjęcia są chronione prawem autorskim ;)
Zainteresowanych wykorzystaniem proszę o kontakt na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol091193 a co ja wcześniej napisałem ?

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    1208
21 godzin temu, karol091193 napisał:

powiem Ci że nie ma co tu cwaniakować i kombinować czy to jedno czy to drugie, bo zaczniesz wymieniać elementy i tylko kasę wsadzisz. dzwon po serwis i niech podłączą komputer. moim zdaniem to jakiś czujnik szwankuje

Karol zajrzyj na PW, bo już 2 tygodnie temu do Ciebie napisałem... :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zacx18    1

Dziwna sprawa aktualnie nie rozłącza rewersu nawet na  minimalnych obrotach  a  nic nie było naprawiane .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
może w kablach coś się lasuje jak dostanie wilgoci to zobaczysz co będzie

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zacx18    1

Niestety aktualnie znów zaczęło rozlączać dodam tylko że dzeje się to tylko na zimnym oleju a jak się rozgrzeje olej to jest ok. Czy to przyczyna oleju ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

powiem ze ciężko bez zbadania przyczyny coś powiedzieć komputer manometry ...


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Halun125    1
Napisano (edytowany)

Z tego co się orientuję to mamy podobny przypadek tylko ja w R3 85 GS, z tego co przeczytałem, siada pompa wspomagania która również zasila kosz rewersu. U mnie jak włączę napęd 4x4 to się nie wyświetla ten błąd co u ciebie czyli T50 i nie zapala się tą czerwona lampka. U mnie tylko nawet na jałowych obr nie rozłącza napędu. Ciągnik ma 5784 mtg. 

A jeszcze jedno patrzyłeś jak wygląda ten metalowy filtr oleju który jest pod ciągnikiem? Patrząc z tylu jest z prawej strony obok korka do opuszczania oleju, wystaje taki grzybek z obudowy i jest przykrecany na śrubę, klucz 13.

Edytowano przez Halun125

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zacx18    1

Może to i pompa od wspomagania tylko że na ciepłym oleju tego problemu niema rozłącza tylko na zimnym  i jak spadna obroty silnika ponizej  700 powyżej jest ok , poza tym rewers przełącza bardzo plynnie czy olej zimny czy ciepły .Z tym filtrem na klucz 13 to pierwsze słyszę może trzeba będzie  to sprawdzić .

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Halun125    1
Napisano (edytowany)

Jeżeli masz dużo mtg to być może jest mocno zapchany i dlatego tak się dzieje. Tylko olej musisz spuścić 

Mi natomiast na zimnym oleju ładnie przerzuca i kierunki jazdy, z koleji jak jest odp. temperatura oleju to już się kontrolka załącza przy zmianie przód/tył. Chyba że jest 4x4 włączone to wtedy problemu nie ma. 

Edytowano przez Halun125

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zacx18    1

99rok kupiony jako używany obstawiam że rewers pewnie był robiony, bo nie możliwe by tyle wytrzymał ponoć nienajlepsze te rewersy elektrohydrauliczne są w tych sdf 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Halun125    1

Bo ja wiem, moj ma prawie 6, robi głównie z ładowaczem a do sprzęgła nie było zaglądane. Z tym że ja mam w swoim ten super reduktor więc sprzęgła to ja używam do odpalenia. 

Pamiętasz z jakim przebiegiem go kupiłeś?

Jak opony się trzymają?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zacx18    1

U nas z ponad 500h zrobił a opony  z tyłu sądząc po roczniku to chyba jeszcze pierwsze ale bieżnika to może z 30% zostało a z przodu były zmieniane .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lotem123foto
      Halo, witam wszystkich! :)
    • Przez Adi118
      Mam problem ze wspomaganiem w moim Aresie 556rz, przy skręcaniu na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica, zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Problem się nasila kiedy olej jest rozgrzany i czasem nie pomaga nawet trzymanie wysokich obrotów. Sprawdzałem ciśnienie na pompie hydraulicznej i jest ok. Czy przyczyną moich problemów może być orbitrol? Czy w tym modelu jest dodatkowa pompa od wspomagania? Może ktoś ma inne pomysły co może być nie tak?
    • Przez Zibo123123
      Witam! Chciałbym prosić o dobrą radę.
    • Przez gorg_tki
      Witam. Problem z Władimirem jest taki że dławi sie na pełnym gazie. Zapinam pług orlik lub kosiarkę rotacyjną 135 i spokojnie ciągnik daje radę na 4 biegu kultuta pracy jest dobra zero kopcenia ale na pół gazu max70% zaś jak dodam gaz na calego to tylko zaczyna kłócić na czarno, silnik wydaje głuchy dźwięk nastepuje falowanie obrotów na 5 sekund nabiera wigoru to znowu dlawi się ujmuje gazu i znów jest "dobrze". Prosze o pomoc. Uklad paliwowy sprawdzony filtry wymienione, nigdy nie zapowiedział sie.
    • Przez seba25
      Witam mam problem z rewersem, wyskakuje tylko podczas zjeżdzania z góry przy podjeździe nie ma takiego problemu proszę o porady.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.