zacx18

DF Agroplus 100 Rozłączający się rewers

Polecane posty

zacx18    1

Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )

Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
abs100    2
Moga być zapchane filtry oleju lub właśnie jak piszesz że pompa padła ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol091193    192
A może masz opcję, że poniżej jakiś obrotów tutaj 800 rozłacza ci rewers z skrzynia aby nie zgasł ciągnik? coś takiego występuje w massey ferguson

Wszystkie moje posty i zdjęcia są chronione prawem autorskim ;)
Zainteresowanych wykorzystaniem proszę o kontakt na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zacx18    1

Nie dopiero od wczoraj zaczęło sie to dziać, wcześniej nie rozłączał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    2669

Było palić w niedzielę, nie dziwne że nie działa jak dnia Świętego nie świętujesz:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czujnik RPM świruje aczkolwiek silnik nie powinien schodzić poniżej 800 bo to są jego prawidłowe obroty jałowe

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zacx18    1

Od zawsze miał 600 . Zmierzyłem ciśnienie na wyjściach hydraulicznych przy 800 obrotach jest 150 bar  a przy 1500 jest 180 bar. Gdy przełącza się rewers na obrotach jałowych na krótko blyśnie kontrolka chyba od niskiego ciśnienia w skrzyni i potem wyrzuci błąd i rewers nie dziala . Jeśli trzyma sie obroty by niespadły ponizej 800  wszystko jest ok . Przed tym nawet na 600 obrotach nic się nie rozłączało .  Czy to wina niskiego ciśnienia pompy hydraulicznej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogólnie wyrzuca błąd od prędkości obrotowej może też być niskie ciśnienie i też może rozłączyć ale nie tą pompę mierzyłeś z resztą kiedy filtry wymieniłeś i ile ma olej

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol091193    192
powiem Ci że nie ma co tu cwaniakować i kombinować czy to jedno czy to drugie, bo zaczniesz wymieniać elementy i tylko kasę wsadzisz. dzwon po serwis i niech podłączą komputer. moim zdaniem to jakiś czujnik szwankuje

Wszystkie moje posty i zdjęcia są chronione prawem autorskim ;)
Zainteresowanych wykorzystaniem proszę o kontakt na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol091193 a co ja wcześniej napisałem ?

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    1384
21 godzin temu, karol091193 napisał:

powiem Ci że nie ma co tu cwaniakować i kombinować czy to jedno czy to drugie, bo zaczniesz wymieniać elementy i tylko kasę wsadzisz. dzwon po serwis i niech podłączą komputer. moim zdaniem to jakiś czujnik szwankuje

Karol zajrzyj na PW, bo już 2 tygodnie temu do Ciebie napisałem... :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zacx18    1

Dziwna sprawa aktualnie nie rozłącza rewersu nawet na  minimalnych obrotach  a  nic nie było naprawiane .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
może w kablach coś się lasuje jak dostanie wilgoci to zobaczysz co będzie

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zacx18    1

Niestety aktualnie znów zaczęło rozlączać dodam tylko że dzeje się to tylko na zimnym oleju a jak się rozgrzeje olej to jest ok. Czy to przyczyna oleju ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

powiem ze ciężko bez zbadania przyczyny coś powiedzieć komputer manometry ...


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Halun125    1
Napisano (edytowany)

Z tego co się orientuję to mamy podobny przypadek tylko ja w R3 85 GS, z tego co przeczytałem, siada pompa wspomagania która również zasila kosz rewersu. U mnie jak włączę napęd 4x4 to się nie wyświetla ten błąd co u ciebie czyli T50 i nie zapala się tą czerwona lampka. U mnie tylko nawet na jałowych obr nie rozłącza napędu. Ciągnik ma 5784 mtg. 

A jeszcze jedno patrzyłeś jak wygląda ten metalowy filtr oleju który jest pod ciągnikiem? Patrząc z tylu jest z prawej strony obok korka do opuszczania oleju, wystaje taki grzybek z obudowy i jest przykrecany na śrubę, klucz 13.

Edytowano przez Halun125

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zacx18    1

Może to i pompa od wspomagania tylko że na ciepłym oleju tego problemu niema rozłącza tylko na zimnym  i jak spadna obroty silnika ponizej  700 powyżej jest ok , poza tym rewers przełącza bardzo plynnie czy olej zimny czy ciepły .Z tym filtrem na klucz 13 to pierwsze słyszę może trzeba będzie  to sprawdzić .

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Halun125    1
Napisano (edytowany)

Jeżeli masz dużo mtg to być może jest mocno zapchany i dlatego tak się dzieje. Tylko olej musisz spuścić 

Mi natomiast na zimnym oleju ładnie przerzuca i kierunki jazdy, z koleji jak jest odp. temperatura oleju to już się kontrolka załącza przy zmianie przód/tył. Chyba że jest 4x4 włączone to wtedy problemu nie ma. 

Edytowano przez Halun125

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zacx18    1

99rok kupiony jako używany obstawiam że rewers pewnie był robiony, bo nie możliwe by tyle wytrzymał ponoć nienajlepsze te rewersy elektrohydrauliczne są w tych sdf 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Halun125    1

Bo ja wiem, moj ma prawie 6, robi głównie z ładowaczem a do sprzęgła nie było zaglądane. Z tym że ja mam w swoim ten super reduktor więc sprzęgła to ja używam do odpalenia. 

Pamiętasz z jakim przebiegiem go kupiłeś?

Jak opony się trzymają?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zacx18    1

U nas z ponad 500h zrobił a opony  z tyłu sądząc po roczniku to chyba jeszcze pierwsze ale bieżnika to może z 30% zostało a z przodu były zmieniane .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krystian7745
      Witam mam problem z zetorem 7745 jest on z rewersem problem polega na tym ze z biegu neutralnego(luzu) gdy chce włączyć wsteczny to ciagnik stoi w miejscu i jest bardzo mocny zgrzyt do przodu jedzie bez problemu i tak jest na każdym biegu. Podpowie ktos co może byc za przyczyna ? z góry dziekuję 
    • Przez djjanik
      Witam.  Mam problem z moim mf 4255. migają te kontrolki od rewersu?? Ta jedna miga 6 przerwa 2. Z tego co doczytałem to jakis błąd z czujnikiem obrotów?

      Ponadto nie da sie wrzucić nawet biegu i ten rewers strasznie dziwnie się zachowuje tzn:
      Przykład nr 1 ( sprzęgło wciśnięte) 
      - rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 
      - rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,
      - rewers do TYŁU - analogicznie jak wyżej,
       
      Przykład nr 2 ( sprzęgło do góry)
      -rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 
      -rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,
      -rewers do TYŁU - nie da sie wrzucić biegu ( ale jak się dociśnie dźwignie to ciągnik powoli toczy się do TYŁU)
       
      Przykład nr 3 ( silnik wyłączony) - wchodzą wszystkie biegi 
       
      Przykład nr 4 ( bez wciśniętego sprzęgła, dźwignia biegów na luzie) 
      Przełączenie rewersu z "0" do przodu - zero reakcji,
      Przełączenie rewersu z "0" do tyłu -  o dziwo widać reakcje na silniku ( dźwięk choćby był wrzucony bieg i traktor zaczynał ruszać ale stoi w miejscu) Jakieś pomysły co to może być, co sprawdzić, jak sprawdzić i co wymienić lub wyczyścić? 
    • Przez iroo10
      Witam.
      Mam problem z napędem w  nh tl 100. Napęd jest cały czas włączony, nie reaguje na przycisk. Oprócz tego ciągnik ma problem  hamulcami wyciekło trochę płynu z pompki, płyn został uzupełniony. Ciągnik jedzie, ale czuć jakby coś go hamowało. Być może obie awarie są powiązane ponieważ wystąpiły w podobnym okresie. Od czego zacząć poszukiwania przyczyny?
    • Przez Wojtek02055
      Witam poszukuje nowego ciągnika o mocy do 100 km. Muszę sie zmieścić w 175 tysiącach netto. Myślałem nad Deutz fahrem 5100g. Dodam jeszcze że będzie to ciągnik współpracujący z turem
       
    • Przez Daaniel766
      Witam. Posiadam rosyjski rozrzutnik ptu 4 i mam problem z krzyzujacymi się listwami z jednej strony, po każdym rozrzutnik muszę je ustawiać i napinac od nowa. Kiedy włączę go na pusto i obserwuje co się dzieje to jeden łańcuch w pewnym momencie nie wskakuje na swoje miejsce na tylnej rolce przez co się przekreca i w pewnym momencie przeskakuje o jedno ogniwko do tyłu i tak co chwilę i finał jest taki że listwy się krzyżują. Miał ktoś może taki przypadek i jest mi w stanie powiedzieć co jest nie tak? Wiem że tam nie ma większej filozofii ale nie chce wywalac pieniędzy w błoto, więc co to może być? Wyciągnięty łańcuch i do wymiany, czy może wymienić tą tylnia rolkę? Myślałem że może łańcuch jest przekrecony czy coś takiego, więc wyjąłem cała stronę listw i założyłem od nowa ale wciąż jest to samo. Z góry dziękuję za każdą pomoc. Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.