Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z john deerem 1065 kombajn jest słaby brak mu mocy nierówno pracuje a po odpaleniu nawet dymka nie pusci sprawdzona została pompa paliwowa, pompka zasilająca jest nowa, pompka elektryczna działa, przewody zostały sprawdzone sa drożne, filter paliwowy jest nowy, ten zbiorniczek który odpowiada za przelew działa prawidłowo bo na przelew idzie paliwo chociaż według mnie bardzo mało tego paliwa idzie przelewem ma ktoś  jakiś pomysł jeszcze dlaczego dostaje za mało paliwa? PS wiem ze były podobne tematy ale tam nie ma odpowiedzi na mój problem 

Opublikowano

Witam.Wydaje mi się po objawach że mogą być zatkane albo uszkodzone wtryskiwacze  sprawdź je .Spróbuj pociągnąć paliwo z nad silnika np z bańki i zobacz czy coś się zmieni , sprawdź w jakim stanie jest filtr powietrza , miałem przypadek że przez zapchany filtr powietrza nierówno pracował silnik.

Opublikowano

Wtryskiwacze sprawdzone w firmie zajmujacej sie regeneracja byly sprawne. Filtry paliwa nowy powietrza sprawdzone czyste a co do sprawy z bańką juz sprawdzałem podłaczylem bańkę bezposrednio pod pompe wtryskowa i żadnej zmiany

Opublikowano

A kąt ustawienia pompy jest dobrze ustawiony , sprawdź czy zawory są dobrze ustawione i czy nie mają luzu jeśli to nic nie da to może być grubsza sprawa z silnikiem.

Opublikowano

Też doszedlem do tego wniosku i pompa poszła jeszcze raz do sprawdzenia bo na zalilaniu pompy jest paliwa w opór a dalej go ewidentnie brakuje ale jesli macie jeszcze jakies pomysły przyczyny takiego stanu bede wdzięczny

Opublikowano

Pompa sprawdzona jeszcze raz wszystko z nia wporzadku nowe  wtryskiwacze trochę sie poprawila praca silnika widac ze dostaje wiecej paliwa ale to jeszcze nie jest to czy to moze być głowica?

Opublikowano
Miałem takie objawy w Claasie z perkinsem. Możliwe, że twoja pompa ma tak samo, a mianowicie przewód zasilający pompę nie można dokręcać zbyt mocno. Jest tam taka cylindryczna uszczelka, która przy za mocnym dokręceniu zamyka się i blokuję przepływ. Rzecz prozaiczna ale mi zajeła cały dzień, powymieniałem przewody, filtr, zaworki w pompie i ostatecznie to.
Opublikowano

A próbowałeś podłączyć bezpośrednio do pompy wtryskowej  karnister 20L z ON? Czyli węzyk do karnistra a drugi koniec do pompy paliwa. I wtedy zobaczyć jak pracuje. Jeśli do karnistra nie podłączymy przelewu to paliwo dośc szybko ucieka. Trzeba wziąść to pod uwagę. 

Opublikowano

Masz pompę lucasa to mocno prawdopodobne jak opisałem wcześniej zamknięty dopływ przez gumową uszczelkę. Do kupienia w każdym sklepie z częściami. Jest tam na wlocie pompy mały filterek, sprawdź i wyczyść.

Opublikowano (edytowane)

Pompa stanadyne i pompa byla rozebrana i sprawdzona mysle ze filterek wyczyszczony a ta kocowke z przodu tez juz sami odkrecalismy i wszystko drozne a przewod zasilajacy nie ma zadnej uszczelki 

Edytowane przez lukasz2207

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v