lukasz2207

Members
  • Ilość treści

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez lukasz2207

  1. Mam pytanie planuje zakup renault 103.54 i chce się dowiedzieć jak dokładnie działa skrzynia biegów w tych ciągnikach wiem że są dwa rodzaje 16+16 i 24+8 i tu moje pytanie czy w tych skrzyniach są półbiegi przełączane bez sprzęgła i ogólne działanie rewersu mechanicznego działa lekko czy raczej trzeba użyć siły
  2. MarciKa kat wtrysku probowalismy przestawic i wlasciwie nie bylo zadnej zamiany
  3. Pompa stanadyne i pompa byla rozebrana i sprawdzona mysle ze filterek wyczyszczony a ta kocowke z przodu tez juz sami odkrecalismy i wszystko drozne a przewod zasilajacy nie ma zadnej uszczelki
  4. John deere 1065 mam problem z paliwem pompa sprawdzona pompki zasilajace tez zbiorniczek odpowiedzialny za przelew tez filtry nowe wtryski nowe glowica po regeneracji a ciagle dostaje jakby za malo paliwa nierowno chodzi brak mu mocy jak podlacze bezposrednio pod pompe banke to na ile taka banka powinna wystarczyc i ile powinno iść przelewem bo wedlug mnie 300ml przez 10mib to mało. Jak zwiększyć dawke paliwa w kombajnie 1065
  5. Już probowalem na wszystkie sposoby paliwo z beczki wlasnie przez wężyk do pompy nawet wykrecalem zaworek przelewowy żadnej zmiany
  6. Pompa sprawdzona jeszcze raz wszystko z nia wporzadku nowe wtryskiwacze trochę sie poprawila praca silnika widac ze dostaje wiecej paliwa ale to jeszcze nie jest to czy to moze być głowica?
  7. Nie ma tego silownika to jest wersja 125km czy coś kolo tego
  8. Też doszedlem do tego wniosku i pompa poszła jeszcze raz do sprawdzenia bo na zalilaniu pompy jest paliwa w opór a dalej go ewidentnie brakuje ale jesli macie jeszcze jakies pomysły przyczyny takiego stanu bede wdzięczny
  9. Tak dawka paliwa tylko dlaczego jest za mala jak pompa byla sprawdzona i jest ustawiona dawka paliwa nawet wieksza niz powinna być
  10. Kąt wyprzedzenia wtrysku jest ustawiony według znaków a przy probie przestawienia nie ma wielkiej zmiany luzy zaworowe ustawione
  11. Wtryskiwacze sprawdzone w firmie zajmujacej sie regeneracja byly sprawne. Filtry paliwa nowy powietrza sprawdzone czyste a co do sprawy z bańką juz sprawdzałem podłaczylem bańkę bezposrednio pod pompe wtryskowa i żadnej zmiany
  12. Przewody od powietrza sa całe wiec to cos innego
  13. John deere 1065 brak mocy nierowna praca silnika dobrze wkreca sie na obroty ale przy tym nawet dymka nie puści. Sprawdzona pompa wtryskowa, nowa pompka zasilajaca,zbiorniczek odpowiedzialny za przelew sprawny, elektryczna pompka dziala, przewody drozne sprawdzone ,filter paliwa nowy, powietrza czyste, zbiornik wyczyszczony a ciagle dostaje mało paliwa
  14. Mam problem z john deerem 1065 kombajn jest słaby brak mu mocy nierówno pracuje a po odpaleniu nawet dymka nie pusci sprawdzona została pompa paliwowa, pompka zasilająca jest nowa, pompka elektryczna działa, przewody zostały sprawdzone sa drożne, filter paliwowy jest nowy, ten zbiorniczek który odpowiada za przelew działa prawidłowo bo na przelew idzie paliwo chociaż według mnie bardzo mało tego paliwa idzie przelewem ma ktoś jakiś pomysł jeszcze dlaczego dostaje za mało paliwa? PS wiem ze były podobne tematy ale tam nie ma odpowiedzi na mój problem
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj