Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Trwałość i komfort bez porównania

Ta żarłocznośc jest kwestią dopasowania maszyny do ciągnika i obrotów na których pracujemy. Jesienią, gdy czas mnie nie poganiał, to tej samej ilości paliwa zaorałem o 1/3 więcej niż wtedy gdy czas poganiał i chodził na maxa, z pedałem w podłodze.

Opublikowano

5211 z 1986r. Remont góry silnika, był w ubiegłym roku. Jemu trzeba nieco większych maszyn jak C-360, ale pługa 3,5 skiby kiedyś nie było i chodzi z 3-ką grudziądzką w orce.

Opublikowano

dokładnie, c-360 ma tył za lekki, ja widze po orce 3 skibowym pod góre nie stęka nie kopci tylk osie drapie i moment i wisi, Ja bym był za Zetorem jeżdże dużo nim, spoko ciagnik, troche drogi, ale komfort, ehh wspomaganie ma, o ogólnie bajer w porównaniu do c-360

Opublikowano

Uciąg zależy głównie od ciężaru przypadającego na oś napędową i od opon na osi napędowej. Przy wykorzystaniu maksymalnego uciągu znaczenie mają też przełożenia skrzyni.

Opublikowano

Za zetorem na pewno przemawia dużo większy komfort bo kabina jest dosyć dobrze wyciszona, siedzenie też ma lepsze można przewieść więcej osób w razie potrzeby. Moim zdaniem zetor ma większy uciąg i podzespoły są trwalsze.

Opublikowano

A moim zdaniem zamiast C-360 wziąłbym zetora 7211 miałem i polecam komfort jest i nawet chyba troszkę mocniejszy jest ale za to wolniejszy chyba że kolega chce go do tranportu to bardzo przydatne są amortyzatory z przodu :)

Opublikowano
A moim zdaniem zamiast C-360 wziąłbym zetora 7211 miałem i polecam komfort jest i nawet chyba troszkę mocniejszy jest ale za to wolniejszy chyba że kolega chce go do tranportu to bardzo przydatne są amortyzatory z przodu :)

Standardowo to Zetor 7211 i C 360 na piątce osiągają 25 km na godzine przy obr 2200 silnika. Zetor jest szybszy na tych biegach jak 1, 2, 3, 4 od C 360. Chyba że to była C 355 M to ona faktycznie jest szybka. Czasem można spotkac Zetora 7211 czy C 360 które mają coś tam zmienione i cisną prawie 30 km na godzine przy obr. 2200 silnika. Także z tą szybkością to różnie bywa

Gość Profil usunięty
Opublikowano

najlepszy to zetor5211 niż c360.w zetorze lepszy konfort cicho jest w kabinie.c360 szybciej jedzie .

Opublikowano

Hmm za bym wzioł Zetora 7211 cena w porównaniu z 5211 jest minimalna!! a pare koni więcej zawsze sie przyda w trudnych sytuacjach. Zetor 7211 jeździ szybciej od C-360 i to nawt sporo nie wiem skad macie takie wieści że na 5 biegu osiągają ta samą prędkość!! (mowa o kołach 28 oczywiście) Przy zetorze części droższe ale trwalsze (te orginalne) komfort nieporównywalny!!! Zetor prawda pali więcej ale jak już wcześniej było napisałne odpowiednie obciążenie ciagnika i wszystko gra i spalanie jest w normie innych ciągników!

 

dokładnie, c-360 ma tył za lekki, ja widze po orce 3 skibowym pod góre nie stęka nie kopci tylk osie drapie i moment i wisi, Ja bym był za Zetorem jeżdże dużo nim, spoko ciagnik, troche drogi, ale komfort, ehh wspomaganie ma, o ogólnie bajer w porównaniu do c-360

 

Dziwne bo akurat ja nawet nie mam obciążników w tylnych kołach i nie narzekam ze tył lekki w C-360 a nawet powiem ze jest bardzo ciężki i po co wozić zbędny balast jak można sie maszynami dociążyć!!

Opublikowano

ja bym wybrał każdy inny ciągnik niż 60-kę bo to jest złom mam taki i każdemu odradzam kupna gdyż w porównaniu podobnych wiekowo egzemplaży ursus jest mało komfortowy nie ma żadnej amortyzacji i jeszcze bardzo często zdaża się że zwolnice zaczynają wyć czego nie zauważyłem w ŻADNYM zetorze ;D dlatego bardziej opłaci się wziąść zetora 5211 niż ursusa c 360 a nawet c 360 3p mimo że zetor spala trochę więcej ON to i tak jest wydajniejszy i bardziej wygodny

Opublikowano
@ursusczesio chyba się z mf255 pomyliło. Ja tam u siebie nie raz 60 powiesiłem ale nigdy na polu ornym. Nie zdarzyło mi się. A wieszałem go, ale na torfie. Chwila nieuwagi i chlup.

 

mi chodziło o to że podczas orki to pod gorke moment mi zawisa jak mam 3 skiby podpięte. Jest za lekki a pługiem go wiele nie dociąże. kumpla 5211 jak u mnie orał moim pługiem na jego szeorkich kapciach z tyłu to szedł jak burza a c-360 to non stop na pompie unoś bo cięzko wtedy zwalnia i sie robią z orki redliny :P

Opublikowano

koledzy zauważcie że C360 to już historia i w dzisiejszych czasach mało kto chce pracować na tym sprzęcie ponieważ łeb pęka po paru godzinach pracy a nawet w takim zetorze włączę sobie radyjko nawiewy i już jest milej czy w zimę włączę ogrzewanie... tak jak ostatnio ojciec się dziwi dlaczego jeżdżę zetorem nawet małymi maszynami a nie c330 :P a bo tutaj jest leszy komfort i wspomaganko chociaż mało nie pali no ale coś za coś

Opublikowano

Miałem kiedyś 360 i zmieniłem na 5211. Jeżeli chodzi o uciąg to 360 zostaje daleko za zetorem. Zetor o wiele lepiej radzi sobie w polu z tymi samymi maszynami z którymi chodziła 360 np. 360 z agregatem 2,5m + podwujne walce kopciła jak lokomotywa i mieliła kołami a zetor idzie równiutko bez problemów. Ja bym nigdy nie kupił 360. Jak już to Zetor albo jakiś MF

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v