Polecane posty

avanttura    6

Z kłębka   ze skrzynki  przewlekarz  przez   szczelinę  roga klapy  , dalej  przez oczko poniżej  , dalej  przez oczko  bliżej dyszla  , dalej  schodzisz  w dół pod rurę ramy (koniec ramy dyszla) przekładasz przez małe  metalowe oczko  ciągniesz dalej do oczka na mechanizmie  mocować ramion  ( dwa półksiężyce zębate) , dalej  przez  oczko (blacha z dziurą) na ramieniu podające sznurek  i na koniec przez końcówkę grzybkową    popychając jednocześnie   jego  śrubkę  na sprężynie  w celu  zwiększenia luzu na przełożenie sznurka .                                         

 Wywlekasz   sznurek jakieś 30 cm i  F i n a ł   :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.04.2018 o 09:49, avanttura napisał:

Z kłębka   ze skrzynki  przewlekarz  przez   szczelinę  roga klapy  , dalej  przez oczko poniżej  , dalej  przez oczko  bliżej dyszla  , dalej  schodzisz  w dół pod rurę ramy (koniec ramy dyszla) przekładasz przez małe  metalowe oczko  ciągniesz dalej do oczka na mechanizmie  mocować ramion  ( dwa półksiężyce zębate) , dalej  przez  oczko (blacha z dziurą) na ramieniu podające sznurek  i na koniec przez końcówkę grzybkową    popychając jednocześnie   jego  śrubkę  na sprężynie  w celu  zwiększenia luzu na przełożenie sznurka .                                         

 Wywlekasz   sznurek jakieś 30 cm i  F i n a ł   :D

Witam a jak  poćaśnić owijanie sznurka i z jednej łapki nie chce załapać sznurka za krótko wystaje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez domel27
      witajcie
      w mojej john deere 592 problem z owijniem sznurkiem a mianowicie boki owija ok ale srodek to moze 2-3 sznurki sa..... regulujac na komputerze to zmienia sie po bokach ilosc sznurka a srodek wogole bez zmian ... jest jeszcze kwestia tego ze na komputerze te dwa slupki kresek to jeden mam caly czas w jednym miejscu na dole nie reaguje na podawanie masy do komory  czy tam sa jakies czujniki od czego to zalezy  jaka pzyczyna moze byc ? 
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj