Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Chcesz mieć ładnie pomalowane to oddaj maskę i błotniki do lakiernika. Zapłacisz i będzie jak nowe.

Resztę dasz radę sam.

Z tym lakiernikiem to pomyśl. On Ci to ładnie przygotuje, zaszpachluje i polakieruje. Efekt będzie super. A Ty jak nie wiesz nawet jak akryl wygląda to narobisz sobie zacieków lub innych wad - efektu nie będzie, a lakier też nie najtańszy.  

Ewentualnie jak chcesz sam to możesz pobawić się z lakierami Wilckens Nopolux - dostaniesz w oryginalnych kolorach maszyn. Mnie te farby denerwują ale da się nimi ładnie odrestaurować ( na 100% będzie lepiej niż renowacją).

Opublikowano

Panowie a jaką farbą malować cały korpus, autorenolakiem ? Czy wytrzyma ona temparatury na silniku ? Czytałem, że niektórzy tą oto farbą malują.

Korpus umyję dokładnie myjką, oczywiście z użyciem chemii, wyczyszczę to dokładnie, nie będę ździerał starego lakieru, czy na stary lakier dać jakiś podkład ? Są miejsca gdzie lakier zszedł i jest gołą blacha z rdzą, oczywiście to bym dokładnie zczyścił i pasowałoby dac jakiś podkład antykorozyjny prawda ? Tylko nie wiem dokładnie jaki. Kolega wyżej (asharot) pisał, żeby dać podkład akrylowy, ale jak pisałem są miejsca gdzie jest goła blacha z rdzą, także pasowaloby jakiś antykorozyjny? Jaki dać też podkład na maskę, błotniki i felgi ? Tam również są miejsca gdzie jest goła zardzewiała blacha, tez pewnie jakiś antykorozyjny ? Jakie waszym zdaniem są najlepsze podkłady ? Co do podkładu na cały korpus, musi być chyba też taki, który zniesie wysokie temparatury ?

Jeszcze co do farb akrylowych na maskę i błotniki, jaka farba byłaby najlepsza ?

Opublikowano

Odświeżę temat.

Czy lakier akrylowy nadaje się do pomalowania silnika w ursusie c 330 ? Czy byłoby lepiej pomalowac nią silnik jak autorenolakiem ? Chodzi mi, by farba trzymała się już długo, i by nie malować znowu za kilka lat.

Jeszcze co do podkładów wyczytałem w temacie, że najlepiej jest dać podkład epoksydowy novol protect 360, czy byłby on najlepszy ? Nadaje się on zarówno na blachy, cały korpus i felgi ? W jakim jest on kolorze ? Dzisiaj rozmawiałem z znajomym lakiernikiem i mówił mi, że najlepiej gdyby podkład był koloru farby którą się maluje, czy to prawda, czy ma to coś szczególnie do znaczenia ?

Dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam.

Opublikowano

Witam, bede malował blachy lakierem nobilec c-220  a felgi chyba f-204

Błotniki tylne  i przednie   wypiaskowane, a maska przednia tylko przetarta bo za cienka do wypiaskowania - jaki dać podkład na to wypiaskowane a na maske niewypiaskowaną?

felgi też mam wypiaskowane to jaki dać podkład

Opublikowano (edytowane)

Mam zamiar malowac c 330 maske błotniki i felgi. czy maske,błotniki i felgi można wypiaskować bo sąsiad mowi że może powyginać maske.

jakby nie piaskować maski i błotników to jak je przygotować pod malowanie pistoletem ?

Edytowane przez kaseton
Opublikowano

Mam zamiar malowac c 330 maske błotniki i felgi. czy maske,błotniki i felgi można wypiaskować bo sąsiad mowi że może powyginać maske.

jakby nie piaskować maski i błotników to jak je przygotować pod malowanie pistoletem ?

Koniecznie zmień doradcę.Śmiało piaskuj maskę i błotniki,możesz też wypiaskować cały korpus.

Po malowaniu d**ę urywa

Opublikowano

Witam pomalowałem już c 330 lakierem nobiles f 208 a felgi l-87 kosc słoniowa. Na błotnikach   w dwoch miejscach jest taki bardziej chropowaty lakier i nie ma takiego połysku jak na reszcie. Czy za pare dni jak lakier się całkowicie utwardzi (7 dni) można polerować np pastą tępo?  bo chyba pasta powinna to wyrównać.

I mam też drugie pytanie, kiedy można nałożyć wosk pomaranczowy? przed polerowaniem czy po ?

Opublikowano (edytowane)

Czy ktoś wie jaki numer RAL odpowiada autorenolakowi f208

Kupiłem jednak f208 do tego korektor .Bałem się że będzie długo schło ale nie jest tak żle z tym korektorem.Kolor ładny ,połysk jest ,trochę jaśniejszy niż oryginał ale może to zmieniło barwę po tylu latach.Podkład dałem akrylowy 2k ,narazie się to nie pogryzło.

Edytowane przez krzysztofz14
Opublikowano

Witam.!

Chcę się przejść do mieszalni farb aby mi dobrali kolor,jakiego rodzaju ma być to farba,jakiego na blachę a jakiego na korpus. Chcę tylko pomalować ubytki lakieru,tam gdzie rdza i braki.

Opublikowano
Dnia 22.02.2017 o 21:38, krzysztofz14 napisał:

Czy ktoś wie jaki numer RAL odpowiada autorenolakowi f208

Kupiłem jednak f208 do tego korektor .Bałem się że będzie długo schło ale nie jest tak żle z tym korektorem.Kolor ładny ,połysk jest ,trochę jaśniejszy niż oryginał ale może to zmieniło barwę po tylu latach.Podkład dałem akrylowy 2k ,narazie się to nie pogryzło.

Nie musisz zajść do mieszalni

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
    • Przez rafmax
      Witam,
      Kupię c 330 do remontu najlepiej z woj mazowieckiego. Może być uszkodzony silnik/ zamrożony.
      Ogłoszenie grzecznościowe.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v