Majster71

Malowanie ursusa C-330 [połączone]

Polecane posty

akmaly    380

Chcesz mieć ładnie pomalowane to oddaj maskę i błotniki do lakiernika. Zapłacisz i będzie jak nowe.

Resztę dasz radę sam.

Z tym lakiernikiem to pomyśl. On Ci to ładnie przygotuje, zaszpachluje i polakieruje. Efekt będzie super. A Ty jak nie wiesz nawet jak akryl wygląda to narobisz sobie zacieków lub innych wad - efektu nie będzie, a lakier też nie najtańszy.  

Ewentualnie jak chcesz sam to możesz pobawić się z lakierami Wilckens Nopolux - dostaniesz w oryginalnych kolorach maszyn. Mnie te farby denerwują ale da się nimi ładnie odrestaurować ( na 100% będzie lepiej niż renowacją).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jaką farbą malować cały korpus, autorenolakiem ? Czy wytrzyma ona temparatury na silniku ? Czytałem, że niektórzy tą oto farbą malują.

Korpus umyję dokładnie myjką, oczywiście z użyciem chemii, wyczyszczę to dokładnie, nie będę ździerał starego lakieru, czy na stary lakier dać jakiś podkład ? Są miejsca gdzie lakier zszedł i jest gołą blacha z rdzą, oczywiście to bym dokładnie zczyścił i pasowałoby dac jakiś podkład antykorozyjny prawda ? Tylko nie wiem dokładnie jaki. Kolega wyżej (asharot) pisał, żeby dać podkład akrylowy, ale jak pisałem są miejsca gdzie jest goła blacha z rdzą, także pasowaloby jakiś antykorozyjny? Jaki dać też podkład na maskę, błotniki i felgi ? Tam również są miejsca gdzie jest goła zardzewiała blacha, tez pewnie jakiś antykorozyjny ? Jakie waszym zdaniem są najlepsze podkłady ? Co do podkładu na cały korpus, musi być chyba też taki, który zniesie wysokie temparatury ?

Jeszcze co do farb akrylowych na maskę i błotniki, jaka farba byłaby najlepsza ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Odświeżę temat.

Czy lakier akrylowy nadaje się do pomalowania silnika w ursusie c 330 ? Czy byłoby lepiej pomalowac nią silnik jak autorenolakiem ? Chodzi mi, by farba trzymała się już długo, i by nie malować znowu za kilka lat.

Jeszcze co do podkładów wyczytałem w temacie, że najlepiej jest dać podkład epoksydowy novol protect 360, czy byłby on najlepszy ? Nadaje się on zarówno na blachy, cały korpus i felgi ? W jakim jest on kolorze ? Dzisiaj rozmawiałem z znajomym lakiernikiem i mówił mi, że najlepiej gdyby podkład był koloru farby którą się maluje, czy to prawda, czy ma to coś szczególnie do znaczenia ?

Dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    7

Witam, bede malował blachy lakierem nobilec c-220  a felgi chyba f-204

Błotniki tylne  i przednie   wypiaskowane, a maska przednia tylko przetarta bo za cienka do wypiaskowania - jaki dać podkład na to wypiaskowane a na maske niewypiaskowaną?

felgi też mam wypiaskowane to jaki dać podkład

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    7

Mam zamiar malowac c 330 maske błotniki i felgi. czy maske,błotniki i felgi można wypiaskować bo sąsiad mowi że może powyginać maske.

jakby nie piaskować maski i błotników to jak je przygotować pod malowanie pistoletem ?

Edytowano przez kaseton

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    358

Mam zamiar malowac c 330 maske błotniki i felgi. czy maske,błotniki i felgi można wypiaskować bo sąsiad mowi że może powyginać maske.

jakby nie piaskować maski i błotników to jak je przygotować pod malowanie pistoletem ?

Koniecznie zmień doradcę.Śmiało piaskuj maskę i błotniki,możesz też wypiaskować cały korpus.

Po malowaniu d**ę urywa


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    7

Witam pomalowałem już c 330 lakierem nobiles f 208 a felgi l-87 kosc słoniowa. Na błotnikach   w dwoch miejscach jest taki bardziej chropowaty lakier i nie ma takiego połysku jak na reszcie. Czy za pare dni jak lakier się całkowicie utwardzi (7 dni) można polerować np pastą tępo?  bo chyba pasta powinna to wyrównać.

I mam też drugie pytanie, kiedy można nałożyć wosk pomaranczowy? przed polerowaniem czy po ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    358

Tempo nie załatwi sprawy.

Najpierw papier ścierny na mokro P1200 później P2000 a na koniec pasta Farecla 3G.

Przy lakierach akrylowych można to robić po 24h,przy renolaku to nie wiem.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin2057    21

Chcę pomalować felgi w ursusie c-330m jaki rodzaj farby wybrać i jaki podkład aby był trwały i odporny, felgi będą czyszczone szczotką drucianą na boscha i malowane pistoletem  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    47

Czy ktoś wie jaki numer RAL odpowiada autorenolakowi f208

Kupiłem jednak f208 do tego korektor .Bałem się że będzie długo schło ale nie jest tak żle z tym korektorem.Kolor ładny ,połysk jest ,trochę jaśniejszy niż oryginał ale może to zmieniło barwę po tylu latach.Podkład dałem akrylowy 2k ,narazie się to nie pogryzło.

Edytowano przez krzysztofz14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Mc3
      Witam, mam takie pytanie odnośnie podnośnika c330, czy coś się dzieje czy wszystko ok? Zaznaczę że Ursus kupiony/nie znam do końca przeszłości (ale prawie cały remontowany przez dalszego znajomego) 
      Podnośnik ładnie szybko podnosi, trzyma, nie opada ale jeżeli podniose do góry bez maszyny i chce oposcic na dół, ramiona same z siebie nie chcą opadac tylko muszę wysiąść z ciągnika i dosyć mocno nacisnąć ręką na ramiona, wtedy schodzą powoli do dołu. 
      Jak również gdy ciągnik na opuszczony podnośnik (ramiona) i dźwignia rozdzielacza na opuszczanie nie mogę ręką podnieść ramion do góry aby podczepic maszynę tylko trzeba dźwignią rozdzielacza do góry. Wątpię czy to jest normalne gdy wiem że u znajomych same opadają ramiona po opuszczeniu jak również można sobie je podnieść ręcznie aby coś podczepic. 
    • Przez Ofi
      Próbował ktoś taki patent? Chodzi oczywiście o podgrzewanie ciągnika przed odpaleniem w zimne dni tanią, przenośną płytą indukcyjną "na jeden garnek". Farelka się słabo sprawdza i szukam czegoś skuteczniejszego, ale tak by nie babrać się w modyfikacje ciągnika. W internecie nie znalazłem, żeby ktoś coś takiego próbował robić.
       
      W domu mam indukcję i wielki żeliwny wok - płyta grzeje go dosyć szybko do 200C i nie ma strat na grzanie powietrza dookoła.
    • Przez DariuszRobertWasilewski
      wycinka drzew nie wiedząc gdzie granicą
       
      Woj lodzkie
      Lodzkie
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj