tre_k

Wyciek z pompy paliwa

Polecane posty

tre_k    0

Panowie cieknie mi z jak na zdjęciach poniżej,

ZDJĘCIE

Gdzie mogę dostać zestaw naprawczy do tego? czy trzeba wymienić całą pompkę zasilającą? czy można ją uszczelnić? podpowiedzcie coś.

Edytowano przez tre_k

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Za_q    11

Rozkręć i zobacz jakie uszczelki do wymiany. Raczej da się uszczelnić. Pewnie zaczęło cieknąć jak mróz puścił?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tre_k    0

Kolego rozkręcałem to i dlatego cieknie mi z uszczelki pompki zasilającej co wchodzi w pompę paliwa, ale wcześniej podciekało z tego pokrętła i nie mam pomysłu jak mam to rozebrać, odkręciłem ręczną pompkę i został mi sam element nie wiem jak się dobrać do tego dlatego pytam. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tre_k    0

Nie wiem, nie da się tego ruszyć i leci z tego nie mam pomysłu jak to rozebrać i wtedy zobaczyć czy jest jakiś oring 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Za_q    11

Puknij z wyczuciem w ten korek ze sztorca młotkiem przez mocny śrubokręt i powinien dać się odkręcić. A na połączeniu pompki do korpusu pompy nie da się silikonem uszczelnić?

Edytowano przez Za_q

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tre_k    0

Kolego nawet dłutem i młotkiem próbowałem i ani drnie w prawo czy lewo. Do korpusu znalazlem uszczelkę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Za_q    11

Raczej będzie w lewo. A jakbyś dopasował (dopiłował) kawałek stalowego płaskownika - dobrze go docisnąć i ciągnąć żabą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tre_k    0

Już to wyżłobiłem widać na zdjęciu, nie da się ruszyć. Pytanie czy tam jest jakiś oring.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Za_q    11

Oring albo miedziana uszczelka. Ale to dziwne, żeby tak trzymało. Ze zdjęcia widać, że jeszcze chyba nie zemknie przy odkręcaniu. Próbuj na siłę, chyba że, jakby to podgrzał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tre_k    0

Spróbuje podgrzać może puści bo jak inaczej by to rozebrać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian2    16

tam prawdopodbnie jest oring ale fakt ciezko to odkrecic, wymontuj cala pompke zasilajaco i popryskaj srodkiem penetrujacym mopze cos pomoze, jeszcze mozna jakims srubokretem oprzec go o polowe tego korka i pukac w kierunku oidkrecania czyli w lewo prawdopodonie, a na laczeniu pompki z pompa zasilajaco zaloz nowa uszczelke prawdopodobnie nawet od 60 pasuje bo profil podobny. jaki to model?

Edytowano przez adrian2

-U-R-S-U-S- i wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    64

powinien być oring . Jak się uporasz z tą częścią to będziesz miał dostęp do zaworków pompy . Ja bym spróbował ,z wyczuciem , obstukać dookoła gumowym młotkiem


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    270

co to za ciagnik bo to ustrojstwo jest jak na zetora, dziwnie poskladane ??

jak poszla mi ropa do oleju to pompke spokojnie rozkrecilem -troche sily i pojdzie, jakie sa tam uszczelnienia to nie pamietam ale jak rozkrecisz to bedziesz widzial.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    270

jesli 40 lat nie ruszane to zycze powodzenia, ostatnio probowalem odkrecic sruby z ursusa 78 r nawet rura 2 m i palnik nie pomogly, boszem musialem rozciac nakretki .

 


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Ostatnio zauważyłem niepokojącą rzecz. W czasie orki ok 10ha zauważyłem w pewnym momencie, że zaczyna wypychać mi opary spod korka w zbiorniku paliwa. Odkręciłem, zeszło powietrze, zakręciłem. Jeden objazd w koło i powtórka. Lekko się zdenerwowałem i odkręciłem korek i dokończyłem bez niego. Z baku ciągle wydobywają się " gorące opary ". Myślałem, że wina leży po stronie korka. Rozebrałem na części pierwsze, wyczyściłem dokładnie tak aby wszystkie dziurki były drożne i myślę sobie będzie spokój. Dziś podczas orki 4ha znowu powtórka z rozrywki. Spod korka słychać tylko syczenie i wypycha oparami paliwo. Na postoju z zakręconym korkiem na obrotach jałowych nic się nie dzieje i jest ok - może dlatego, że obroty są niższe. W pracy silnika póki co również nie zauważyłem nic niepokojącego. Pali od strzała na wszystkie 4cyl - nie ma żadnego niepokojącego dymu na jałowym i pod obciążeniem. Spalanie również w normie tak jak przed tą awarią. Jak myślicie co mu dolega ? Mam swoją tezę odnośnie napompowanego baku ale poczekam może ktoś mądrzejszy się wypowie.
      TraktorPedia
    • Przez gustaww
      Czy ktoś próbował ją rozebrać i zregenerować?


    • Przez rolkam72
      Witam wszytkich. Właśnie jestem przed zakupem nowej pompy do opryskiwacza biardzki 400l i tu pytanie.
      Jakiej firmy najlepsza byłaby nowa pompa.Słyszałem rózne opinie  Biardzkich nowych pompach i teraz właśnie takie pytanie jaka firma żeby to trochę pochodziło a nie oddawać na gwarancje po 20 ha oprysku ( słyszałem o takich przypadkach) .Może ktoś właśnie ma podobne doswiadczenia chętnie skorzystam z rad innych .
      Ma to być pompa od 100 do 120l/min wydajności 
    • Przez rolnik_profil
      Witam. Na forum roznie piszą więc założyłem nowy temat. Massey ferguson 590 posiada dwie pompy hydrauliczne ? Tłoczkowa, zębatkowa 
      czy konieczne jest rozjechanie ciągnika do wyjęcia obu pomp?
      ile filtrów oleju hydraulicznego posiada ? Jedni piszą, że jeden (pod spodem) a inni, że są dwa. 
      Gdzie oddać do regeneracji ?mechanik stwierdził, że jedna jest zatarta a druga ma uszkodzoną obudowę aluminiową Podobno w tucholi jest kilka zakładów i trzeba uważać  który wybrać 
      prosze o pomoc i pozdrawiam
       
    • Przez maret98
      Muszę wymienić pompę hydrauliczną w Valmet 8400 z 96r. bo tylni TUZ wolno podnosi. Szukam i nie wiem którą wybrać - tyle ich jest np te dwie:
      -http://www.rol-parts.pl/pompa-hydr-valtra-valmet-32863100-33561800-0510766313,id7140.html
      http://www.rol-parts.pl/pompa-hydrauliczna-valmet-bosch-32863100-33561800-0510766313,id7246.html
      Różnica prawie 1000 zł. Warto dopłacić do boscha - czy to na pewno oryginalny bosch?
      Ktoś coś poradzi, a może kupić w innym sklepie, albo w stacjonarnym. Jak będzie z gwarancją? Jest w ogóle gwarancja na pompy hydrauliczne?
      Czy może tą pośrednią?
      http://www.rol-parts.pl/pompa-hydrauliczna-valtr-valmet-31852310-34306100,id14801.html
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.