radek5314

ciezko pali na zimnym silniku zetor 10540

Polecane posty

radek5314    72

ciezko pali na zimnym silniku zetor 10540 jak sprawdzic czy swiece do wymiany czy co innego moze byc np ten przekaznik sterownik swiec  zarowych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2479
sprawdź czy świece żarowe grzeją a jak nie to sprawdź czy są dobre następnie przekaźnik od świec i tak po kolei do stacyjki. Ale ogólnie te modele ciężko palą Ja mam świece żarowe sprawne rozrusznik magnetona czeski szybkoobrotowy i do tego przy dużych mrozach grzalke w bloku i to pomaga ją uważam ze w tych traktorach rozruch powinien być na 24V

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiekadam    1
ja przy swoim dałem se na spokój że świecami i grzałkami , nowe aku, nowy rozruch a i tak jak spadnie poniżej zera to ciężko pali ale już od kilku lat używam startera, wystarczy że nawet przy -15 psiknę odrobinę startera i pali od strzała i nie piszcie mi tylko że można silnik uszkodzić czy coś w tym stylu bo jak już napisałem praktykuję ten patent codziennie lub co drugi dzień z racji tego bo wycinam nim kiszonkę dla bydła i jest wszystko ok a i sam,, patent " nigdy nie zawiódł....wczesniej gorąca woda a nawet ogień pod miską :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

w większości 105-tki to już traktory ze sporym przebiegiem (ze względu choćby na lata produkcji ) i różnie bywa z ciśnieniem sprężania w tych silnikach a od tego trzeba zacząć z resztą jak w każdym dieslu .

Jeśli,więc jeszcze jest dobra kompresja na tłokach to sprawne świece żarowe dają efekt nawet przy mrozach  sięgających -15 *C  .

Pod sterownikiem świec musi być grubszy przewód zasilający świece . Jak po przekręceniu kluczyka nie pojawia się tam napięcie to  sterownik nie działa


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek5314    72

tam jest bezpiecznik płytkowy i 2 przewody od sterownika wychodza, jak to sprawdzic najprościej czy jest napiecie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiekadam    1
2 godziny temu, DarekD napisał:

w większości 105-tki to już traktory ze sporym przebiegiem (ze względu choćby na lata produkcji ) i różnie bywa z ciśnieniem sprężania w tych silnikach a od tego trzeba zacząć z resztą jak w każdym dieslu .

Jeśli,więc jeszcze jest dobra kompresja na tłokach to sprawne świece żarowe dają efekt nawet przy mrozach  sięgających -15 *C  .

Pod sterownikiem świec musi być grubszy przewód zasilający świece . Jak po przekręceniu kluczyka nie pojawia się tam napięcie to  sterownik nie działa

Dodam tylko że jeżeli ktoś jest sympatykiem świec żarowych to najlepszą jest opalarka zapodana do kolektora ssącego , jej 2000W bije na łeb wszystkie świece, No bo jaką moc ma zwykła świeca, 200 wat ??? A z płomieniowej tyle ognia że wciąga ogień jak byk żołędzia nosem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

piszę o świecach żarowych tylko dlatego,bo wiem ,że to działa jak są oryginalne i sprawne . Latanie z suszarką czy opalarką  jest chyba bardziej kłopotliwe choć nie przeczę ,że daje lepszy efekt niż 4 świece .

Kolego "radek5314" ustaliłeś już coś ^_^ ? Jak będziesz wymieniał świece to radzę szukać oryginalnych  ISKRY -grzeją tak jak powinny czego nie powiedziałbym o zamiennikach  (no name )


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kiniu119    0

Witam. Mam problem ze sterownikiem świec żarowych w Zetor 10540 nie wiem jak podłączyć ten modół. Jest tam wtyczka na cztery przewody o kolorach, niebieski, szary, żółty, zielony. Jaki kolor od czego? 

IMG_20190916_094356.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek5314    72

chetnie pomoge ale za 2-3 dni bo traktor stoi na 2 gospodarstwie, twoj jak tam sie sprawuje co morzesz powiedziec o nim jak odpala zima?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Przed chwilą, radek5314 napisał:

co morzesz

🧐

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kiniu119    0

Bez sterownika zima ciężko, długo kręci. W cieplejsze dni bez problemu ale nadchodzi zima i chciałbym żeby to działało. Jak umiesz mi pomóc to super. A jak Twój zetorek? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kiniu119    0

Radek5314 i jak tam, mógłbyś zrobić zdjęcie kostki jak jest sterownik podpięty albo szczegółowy opis. U mnie z ciągnika niebieski to plus po zapłonie, szary masa, żółty czujnik temp a zielony kontrolka. Do tego doszedłem ale jak podłączę kolorami w modół to nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek5314    72

Może moduł jest zepsuty sprawdź czy dochodzi prąd z akumulatora do modułu i bezpiecznika z jakiego województwa jestes?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

może brakuje połączenia sterownika z masą i też nie zadziała ???


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kiniu119    0

Sprawdziłem i masa dochodzi.W ogóle widać że w kablach coś było kombinowane przede mną. Chciałbym żeby ktoś podał mi najlepiej oznaczenie który kolor w modóle od czego jest albo zdjęcie wtyczki. Radek5314 możesz zdjęcie zrobić Twojego podłączenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj