andrzejz78

T25 remont silnika - jakie części kupić ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dsbh    1278

Te 3 hektary podzielił bym na 3 razy ale według mnie temperatura zaczyna się normować. Obroty to ani za niskie ani za wysokie nie mogą być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

jutro rano go odpale niech sobie chodzi i bede jutro sial jeczmien to nic nie bedzie jak go dam do siewnika?

Edytowano przez zibi16245

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

witam panowie czy jest to miozliwe jak by byl zle podlaczony zegar to by zle pokazywal?zegar jest nowy zmnienilem go w maju razem z czujnikiem oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373
Nie zdziwiłbym się gdyby oszukiwał nawet jak go dobrze podłączyłeś. Takie teraz są części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    1278

A ze starym czujnikiem coś było nie tak ? Może też być wina nowego czujnika oleju. Spróbuj podłączyć stary czujnik jeżeli był na chodzie i zobaczysz czy się coś zmienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

wymnienilem czujnik oleju na stary i robi tak samo dziwi mnie tylko jedno jak mu dam male obroty i jak stoji i chodzi na jednych obrotach to temperatura dojdzie do drugiej kreseczki czyli niby do 50 a jak gdzies sie nim poruszam to odrazu zaczyna rosnac juz ma zrobione 27 mtg a jak by bylo cos zabite jakis kanal czy cos takiego to mozliwe ze sie bedzie wtedy grzal?

 

starsznie to dziwne ten co mi to robil to mowi ze to normalna temperatura i zetak szybko rosnie kiedys jak bym nie stanal to bym weszla na czerwone pole to cos jest zle i to raczej nie jest normalne prawda?tym bardziej ze nie robi ciezko tylko tak sobie pyrka a jak pojdzie do pluga to co wtedy bedzie chwila czasu bedzie na czerwonym polu prosze o porade nawet juz mam trzeci zegar to co by tzry zle pokazywali?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    1278

Ile czasu musi upłynąć zanim złapie temperaturę ? Banalne pytanie ale czyściłeś filtr powietrza ,filtr oleju i pasek jest dobrze naciągnięty ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

faktycznie jest w nim taka temp ze włazi wskazówka na czerwone?jakby tyle stopni miał to by spuchł i stanął patrzac na tak małą liczbe godzin co on dopiero sie dociera

ja bym obstawiał,ze jest słaba masa zegara

 

Edytowano przez krzysiek131286

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

pasek jest dobrze naciagniety,filter oleju czyscilem jak wymienialem olej po 20 mtg i czyszcze go zawsze przy zmianie oleju i tez tak robie z filtrem piwietrza i wymieniam w filtrze olej i te gompki i ta kasete to robie przy kazdej zmianie oleju,dzisiaj jak go oodstawialem wieczorem do garazu to stuknolem w zegar palcem i sakzowka skoczyla na czerwone pole a jak stuknolem rugi raz to skazowka wrucila na 80 czyli cos ten zegar pier**li musze go wymienic w poniedzialek mam stary zegar na to wyglada ze stary zegar byl dobry tylko przed remontem mi szla ropa do oleju i dlatego olej byl rzadki i dlatego sie grzal przed remontem mozliwe to?czy dobrze mysle?

Edytowano przez zibi16245

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki2922    518

Mam panowie problem i potrzebuję porady , otóż w swoim władku musiałem wymienić koło zamachowe i jedna ze śrub nie pasowała było przesunięcie otworu względem gwintu około 1mm więc powiększyłem otwór w kole zamachowym i przykręciłem w ten sposób , pytanie dlaczego ta śruba nie pasowała czy otwory są nie symetryczne i tylko w jednej ustalonej pozycji pasują wszystkie otwory  ?  niestety prawdopodobnie przez to mam minimalne przesunięcie koła i trzęsie ciągnikiem przy dużych obrotach , może ktoś przerabiał taki temat ?


Kupię rozsiewacz do wapna o ładowności 5 ton i więcej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    1278

W nowym kole zamachowym masz 8 otworów tak jak w oryginale czy 7 ?  Wymieniałem koło na nowe ,było 7 otworów ,także jeden otwór był na kołek a reszta na śruby. I wszystkie pasowały .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki2922    518

8 otworów , dwa rozwierciłem na fi14 bo takie mam kołki w wale pozostałe otwory 5szt. pasowało a szósty nie więc też powiększyłem otwór  w kole ażeby dało się złapać śrubą i teraz d*pa ma bicie i nie wiem jak sensownie z tego wybrnąć 

Edytowano przez Marecki2922

Kupię rozsiewacz do wapna o ładowności 5 ton i więcej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

A próbowałeś w innym ustawieniu czy otwory by nie pasowały? Nie pamiętam jak jest we Władku ale w MTZ jest tylko jedna możliwość żeby wszystkie śruby weszły ale tam na kole jest otwór do blokowania wału w GMP pierwszego tłoka więc musi być dobrze ustawione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    1278
17 godzin temu, Marecki2922 napisał:

8 otworów , dwa rozwierciłem na fi14 bo takie mam kołki w wale pozostałe otwory 5szt. pasowało a szósty nie więc też powiększyłem otwór  w kole ażeby dało się złapać śrubą i teraz d*pa ma bicie i nie wiem jak sensownie z tego wybrnąć 

Niepotrzebnie rozwiercałeś te 2 otwory bo są kołki przejściowe fi14/12. Sprzedawca pokazywał mi w sklepie. Najlepiej teraz to by było wymienić koło zamachowe na nowe ale pod otwory fi14. Tu może być też albo wina źle nawierconych otworów w kole przez firmę ,albo różnica między wałem a kołem. Jaki kupiłeś wał i czy wszystko pasowało przy jego montażu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki2922    518

Kołki siedziały 12 na 14 dlatego rozwierciłem otwór w kole , walczę dziś cały dzień z tym sowietem a w sumie to już 3 tygodnie stoi na warsztacie , już mam go dosyć 

Tak doszedłem dziś do wniosku że w momencie gdy mi ucieło śruby to musiało lekko skrzywić wał i dlatego mam bicie 

Już  myśle czy nie oddać silnika do kapitalnego remontu , 

Edytowano przez Marecki2922

Kupię rozsiewacz do wapna o ładowności 5 ton i więcej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

witam panowie zmnienilem czujnik i zegar na stary jak chodzi na wolnych obrotach to tempertura nawet nie dojdzie do drugiej kreski  moj wladek juz ma zrobione 50 mtg i sialem nim dzisiaj pszenice posialem 1,5 hektara jednym ciagiem mial takie male przerwy po jakies 5 minut ale go nie gasilem tylko chodzil i temperatura prawie doszla do 80 czy to normalne?przy siewniku?wieczorem pojechalem orac ale tak delikatnie i maly kawalek taka mala dzialke jakies 10 arow nie gnalem go tylko delikatnie jedyneczka to tez byla blisko do 80 czy tak juz mu zostanie?

powiem to tak na starym silniku robil tak samo z temperatura na wolnych obrotach byla dobra a jak zaczolem cos robic to odrazu rosla tak sie zastanawiam nad filtrem oleju jak jest ta oska z dziurkami gdzie sie zakreca wirowke jak by bylo cos zabite to by zle krazyl olej i by nie bylo dobrego obiegu czy jak? juz tak roznie mysle a jak by byla zle zlozona wirowka to moglby by sie grzac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki2922    518

Od wirówki na pewno nie będzie się grzał 

Temperaturę może łapać przy zbyT małym luzie na zaworach 

 

 

 


Kupię rozsiewacz do wapna o ładowności 5 ton i więcej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

luzy na zaworach mam dobrze bo mi ustawial przy 45 mtg to zawory odpadaja to jest nie normalne zeby tak temperatura szla do gory przy czym badz a jak pojdzie to prawdziwej cieszkiej orki albo do bron to mi zegara braknie czekam na dalsze pomysly robi tak samo jak na starym silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki2922    518

To może rozrząd albo kąt wtrysku 

Edytowano przez Marecki2922

Kupię rozsiewacz do wapna o ładowności 5 ton i więcej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Jak jest to samo co przed remontem to ja obstawiam coś z prądem. Na małych obrotach jest słabsze ładowanie albo wcale a na dużych napięcie w instalacji rośnie i może to ma wpływ na wskazania temperatury. Sprawdź bardzo dokładnie kabel od czujnika do wskaźnika i zasilanie wskaźnika. Masz plecionkę między silnikiem a podestem? W jakim jest stanie? Nie masz czym zmierzyć temperatury na obudowie filtra jak najbliżej czujnika? Niektóre multimetry miały możliwość mierzenia temperatury. Ewentualnie poszukać jakie oporności powinien mieć czujnik w zależności od temperatury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

Pany powiem jeszcze to jak wlącze postojówki to nic sie dzieje swieci wszysko tak jak ma byc a jak wlacze krótkie światla to jarzy mi lampka ta kontrolka od dlugich swiatel a na dlugich swiatlach nic sie nie dzieje wszystko jest dobrze i tak jak tak pojade na krotkich swiatlach to stomi mi ten taki polski czarny silny wlacznik od krotkich i dlugich swiatel czyli musi cos byc zle po drodze bo te kable do przednich lamp i kabel do czujnik ida w jednej koszulce czy dobrze mysle?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Przepraszam że piszę w tym miejscu ale to pilna sprawa- założyłem nową polską pompę wtryskową i jest problem- chodzi na jeden tłok.

Co może być nie tak, bo na starej pompie chodził na dwa . Mogłem rurki pomylić? Ktoś coś podpowie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki2922    518

Władek potrafi bardzo długo się odpowietrzać i to może być przyczyną , 


Kupię rozsiewacz do wapna o ładowności 5 ton i więcej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Odkręć rurki przy pompie i zobacz na rozruszniku czy na obie podaje paliwo. Wtedy będziemy myśleć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj