andrzejz78

T25 remont silnika - jakie części kupić ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
andrzejz78    0

A nie lepiej było dać podkładkę ?

 

No chyba wszystko już wiem co nie byłem pewny Teraz tylko pozostało powoli brać się za robotę o ile mróz nie przyciśnie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

jedną dałem, starczy. no to trzymam kciuki za dobrą zmianę w Twoim silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Rob i zdawaj relacje, bo mnie też to samo czeka, jedynie głowice zostawiam, jedna rok temu kupiłem, wiec tylko będzie docieranie zaworów, a w stare wymiana prowadnic i wymiana gniazd zaworowych 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejz78    0

No będę powoli przybierał się do remontu o ile mróz nie popsuje planów Tym razem remont chcę zrobić idealnie więc dlatego tyle pytam

Mam polską pompę wtryskową (a dokładnie zetora) i wtryski od fergusona (cztery dysze) więc jestem ciekawy jak to wszystko po remoncie będzie współgrać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejz78    0

Pompa to jakiś składak Część wtryskowa pochodzi od zetora a regulator od c-360

Wszystko tu opisałem

Było tam też sporo fotek ale nie wiem dlaczego zostały usunięte

 

Co do wtrysków to kupiłem jakieś ze średniej półki Okazało się że w ogóle nie dało się ich ustawić Gość co ustawiał mi wtryski powiedział abym kupił od fergusona bo pasuję idealnie a poza tym lepiej rozpylają dawkę paliwa bo mają cztery otworki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Wymieniając na "Polska" pompę wtryskową, powinno wymienić się też końcówki, 4 albo 5 otworowe,

Co do koncówek polecam firmy Wuzetem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 8.01.2018 o 20:30, andrzejz78 napisał:

I ja tak też planuję zrobić tylko że dam uszczelkę No chyba że mi się odmieni :)

uszczelka nic ci nie da:) ja dokręcałem głowice na dwa razy kluczem do 100 a pózniej do 110Nm i jest OK:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejz78    0
6 godzin temu, volvo napisał:

fajnie ale bez oryginał odstojnika jakoś tak pusto...

E tam pusto Zawsze coś można tam wsadzi a poza tym lepiej teraz utrzymać czystość ;)

W oryginalnym odstojniku siatki nie miałem jakieś 30 lat Kiedyś jak się ścieła parafina to ojciec wyjął ją i tak było tyle lat Paliwo leję czyste zawsze przez sitko więc tam nie miało co się zebrać Z racji tego postanowiłem usunąć ten "baniaczek" a dałem na to konto odstojnik od C-360 Zawsze łatwiej czyścić no i wszystko widać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373
Dnia 12.01.2018 o 22:53, Mikua napisał:

Rob i zdawaj relacje, bo mnie też to samo czeka, jedynie głowice zostawiam, jedna rok temu kupiłem, wiec tylko będzie docieranie zaworów, a w stare wymiana prowadnic i wymiana gniazd zaworowych 

Gniazd w głowicy T25 się nie wymienia. W dwóch zakładach pytałem jakiś czas temu i żaden nie chciał się podjąć bo mieli przypadki że po czymś takim wypadły.

 

3 godziny temu, krzysiek131286 napisał:

uszczelka nic ci nie da:) ja dokręcałem głowice na dwa razy kluczem do 100 a pózniej do 110Nm i jest OK:)

Też nie jestem przekonany do uszczelki pod głowicą. Nie wiem kto i kiedy zaczął je stosować ale zawsze było bez uszczelki i nie było problemu.

Uszczelki są miedziane a głowica aluminiowa - taka para reaguje ze sobą i właśnie nie wiem czy nie jest to celowy zabieg żeby przyspieszyć rozszczelnienie połączenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

pasta do zaworów i docieramy głowicę z tuleją, trochę roboty a efekt murowany!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373
Nie ma co przesadzać. Oczywiście nie zaszkodzi dotrzeć ale ja zwykle tylko czyściłem porządnie i nie zdarzyło się żeby były przedmuchy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 5.01.2018 o 16:35, andrzejz78 napisał:

Części dotarły Nie jestem specjalistą ale według mnie wyglądają dobrze Zawory w głowicach zalałem ropą i jak na razie sucho jest

 

8755512300_1515166135_thumb.jpg 7308002700_1515166136_thumb.jpg 5873460600_1515166136_thumb.jpg 2092161500_1515166136_thumb.jpg 1245219400_1515166137_thumb.jpg

 

W komplecie pierścieni jeden uszczelniający jest inny (krawędzie ma ścięte)  Domyślam się że jest to pierścień chromowany i należy go zamontować jako pierwszego od góry

 

2204177900_1515166471_thumb.jpg 9721400700_1515166471_thumb.jpg

 

Czy jego też montować tym dziwnym napisem do góry?

Kolego ile płaciłeś za te głowice? jakiej produkcji?

Edytowano przez krzysiek131286

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejz78    0

102zł + vat czyli jakieś 125zł

Co do produkcji to nie zastanawiałem się  za bardzo Niby miały być oryginały ale jak już wcześniej chyba pisałem to nie wierzę w tych czasach w oryginalność części do starych maszyn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, andrzejz78 napisał:

102zł + vat czyli jakieś 125zł

Co do produkcji to nie zastanawiałem się  za bardzo Niby miały być oryginały ale jak już wcześniej chyba pisałem to nie wierzę w tych czasach w oryginalność części do starych maszyn

pytam dlatego ze natknąłem sie dzisiaj na to ogłoszenie z tego sklepu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Oryginał stodoła ukraina

I co z tymi końcówkami 4 i 5 otworowymi? jakie to modele?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejz78    0

Mam cennik całego towaru do władka z tego sklepu

 

Co do końcówek to cztery otwory to na pewno pasuję od fergusona Na pięć otworów to sam jestem ciekawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj