Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Za zmienianie minusa na masę to się nie bież bo sam tego nie zrobisz i niema to wpływu na elektromagnes  , a jeżeli chodzi o rozrusznik to dobry pomysł aby zawieźć go do fachowca , do mnie masz około  500 km więc też za daleko abym mógł ci pomóc , 

Powodzenia 

Opublikowano

Rozrusznik po regeneracji teraz cały czas pali i kręci rozrusznik, jak jest wyciągnięty kluczyk ze stacyjki to robi zware na akumulatorze. Ktoś jakiś urok rzucił na ten ciągnik czy co hehe

Opublikowano

Witam nie mogę znaleźć przyczyny dlaczego rozrusznik w c 330 po wymianie elektromagnesu sam się załącza  po podłączeniu pod akumulatory. Bez przekręcania startera w stacyjce.

Opublikowano

 Dawno tego nie robiłem.Do rozrusznika przychodzą dwa grube przewody i jeden cieniutki. u mnie tak raz zrobiło się gdy zablokował się starter pod lewą ręką . Gdy zablokuje się ,prąd biegnie tym cieniutkim kabelkiem do elektrowłącznika i  go włącza. Wyciągnij wsuwkę [kabelek]z rozrusznika i sprawdż czy jest prąd na wyłączonej stacyjce. Może zapalać też gdy  ,dotykają się do siebie te grube [przykręcone nakrętkami],lub te od akumulatora z niewiadomych powodów łapie,, masę'' rozrusznika.   Może być skoro po wymianie elektromagnesu takie cuda,że jest zacięty i nie odbija jako nowy.   wyjąć i dać mu plus  i minus ,po dotknięciu powinien przesunąć się ,po odjęciu,cofka.

Opublikowano

  Gdzieś kable są pewnie przetarte,i czasem łączy bez Twojej wiedzy. Lepiej rób pod ręką główny wyłącznik na minusie [hebel]. I nim wyłączaj zamiast stacyjką. Odpali,ruszy,  auto przestawi cię rozjedzie,

Opublikowano (edytowane)
Dnia 1.02.2015 o 14:35, MarkoPolo93 napisał:

No ape kiedys bylo dobrze a teraz nie jest? To jest jakas glupota w tym rozruszniku tylko nie wiem jaka poprostu chcialem zapytac ze moze macie jakies pomysly i mi podrzucicie je. We wtorek zaczne rozbierac swoj rozrusznik i podmienie czesci zobacze moze wtedy dojde co moze byc przyczyna

Witam.

Nie będę taki i napiszę co jest że nie kręci czy nie zazębia. Sprawa jest w wyrobionych podkładkach lub obudowach podkładek oporowych na wale głównym. Koło zamachowe jak już podkładki się wytrą i ich gniazda zawłaszcza z przodu od strony skrzyni biegów koło cofa się do przodu i tylko końcami zębów łapie zębatka na rozruszniku a przeważnie od razu piłuje i potem wcale nie zazębia. Jeżeli ciągnik stoi przodem pod górkę to zawsze zapali bo wał cofa się do tyłu. Ja tak miałem i musiałem pokombinować, bo nawet było wyrobione gniazdo pierścieni oporowych wału. Tak samo jak wciśniesz sprzęgło to tez cofa się wał do przodu i koło nie zazębia do końca.

Edytowane przez yeton
Pomyłka
Opublikowano

Elektromagnes nie dosuwa bendixa do wieńca, trzeba rozebrać i wyczyścić sam rozrusznik jak i elektromagnes oraz sprawdzić stan samego bendixa (tej zębatki) musi on bez zacieć przesuwać się po osi wirnika

Opublikowano

jaco512 jeszcze nie mierzyłem, dziś postaram się to zrobić. Muszę zaznaczyć to że po kilku razach zaskakuje. Druga kwestia, jakie powinno być napięcie podczas odpalonego silnika? Jest zamontowana oryginalna prądnica. Instalacja przerobiona z dwóch Aku 6V na jeden 12V. Podczas postoju jest 12.24V a podczas odpalonego silnika przy 1200obr 12.5V. 

Opublikowano

To raczej nie możliwe że elektromagnes, gdyż jest nowy 

A 30m 1989r. Miała minus czy plus na masie? Moja c330m była w remoncie i tam chyba zamienili akumulator i dali plus na masę, czy może to być wina tego?

Chodzi o to ładowanie

 

Opublikowano (edytowane)
49 minut temu, Rudzixonx napisał:

To raczej nie możliwe że elektromagnes, gdyż jest nowy 

A 30m 1989r. Miała minus czy plus na masie? Moja c330m była w remoncie i tam chyba zamienili akumulator i dali plus na masę, czy może to być wina tego?

Chodzi o to ładowanie

 

Dla rozrusznika to jest bez znaczenia

Edytowane przez KarolTD90
  • Haha 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v