trq

jak zwiększyć moc w Zetorze Proxima 6441

Polecane posty

ramzes13    0

ponieważ mechanik musi wysłać pompe do kalisza gdzie znajduje się główna siedziba zetora tam orginalnie ustawią na 8441 lub 7441 i z powrotem do ciebie. może być szybciej jak mieszkasz nie daleko :)


zetor 6441

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio1    2

mam kumpli ktorzy sa mechanikami w kaliszu musze nimi pogadac o tej operacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    118

I jak kolego ramzes13 jesteś już po tej operacji-jest efekt i jaki koszt wyszedł tego wszystkiego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego ramzes13 to za przestawienie pompy 1000 plus robocizna to ładną kasę wyssali z ciebie;)

pytanie o ile podnieśli Ci moc?

Na pewno z części dla 64xx 74xx 84xx które mogły by mieć wpływ na moc identyczne są:

wałek rozrządu, głowica, turbina, tłoki z tulejami a nawet pompa mimo innych oznaczeń na obudowie(różnica w ustawieniu dawki i poczatku tloczenia.

ciśnienie doładowania jest identyczne dla 64xx jak i 84xx

 

różnice:

84xx ma intercooler typu woda/powietrze a 74xx i 64xx niemają

poczatek tłoczenia 12' a nie jak dla 64xx 11' przed gmp

inne koło zamachowe(poprostu otwór do blokowania silnika jest cofnięty o 1')

nie wszystkie 64xx miały wymiennik ciepła olej/woda a 74xx i 84xx miały wszystkie

 

sposób na 7441:

wymiana końcówek wtrysków + przestawienie pompy

 

na 8441:

wtryski+ przestawienie pompy+ przestawienie zapłonu( i wypadało by jakiś intercooler zorganizować nie koniecznie taki od 84xx bo kosztuje grubo ponad 1300.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ramzes13    0

z tego co rozmawiałem z mechanikami z serwisu to tylko to co napisałem a 8441 nie ma intercoolera dopiero weszły do całej gamy proximy od 2008roku poliftowych by spełnić normy spalania euro4, starsze to tylko forterry miały. to jest tak jak z wysprzęglikiem do forterry i proximy niby według katalogu co innego a to samo tylko cena się różni sam to teraz przerabiałem. wracając do intercoolera można dołożyć do 6441 i też zwiękrzy się tym moc.


zetor 6441

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Jano1232
      Witam mam problem z forterrą 135 16v2012 kupiłem ją 2 miesiące temu zauważylem że mi jeden półbieg zaczął ślizgać no to dałem do mechanika po 2 tygodniach ciągnik był zrobiony pojechałem go odebrać pojeździłem nim troszkę i zacząły szarpać półbiegi powiedziałem to gościowi to on powiedział że to tak ma być moim zdaniem nie powinny szarpać mój sąsiad ma 11441 z 2009r i jak wsiadłem do jego ciągnika to tam nic nie szarpie. Proszę o pomoc!!!
    • Przez slavo666
      Witam
      Mam problem z nabiciem ciśnienia powietrza  w zetorze 8540. Czasami dobije po jakimś dłuższym czasie i jest ok. Stawiam na zawór zwrotny w sprężarce. Czy czyszczenie i smarowanie ma sens czy odrazu wymieniać na nowy?
    • Przez krystek1992
      Mam Zetorka 9641 i mam z nim problem mały. Co jakiś czas zapowietrza sie mi w nim tylni prawy hamulec. Mechanik mówił że trzeba instalacje uszczelnić. No i właśnie nie wiem gdzie to trzeba uszczelnić, jak i czym. Może ktoś już z tym sie spotkał, bardzo bym prosił o pomoc.
    • Przez prezes3p
      witam mam problem z silnikiem a dokładniej na wolnych obrotach chodzi nie równo i trzeba go gazować żeby chciał jechac jest strasznie zamulony. miał ktoś taki problem??
    • Przez pupek
      Czy do demontażu zwolnicy trzeba demontować całe sterowanie hamulcami, czy wystarczy tylko zlizować hamulce?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj