Skocz do zawartości
elektrotech

Ceny remontów w ciągniku

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ceny
AleksanderX    106

lepiej nic nie robić A ty ile liczysz za godzine swej pracy

Edytowano przez AleksanderX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    12

Pytanie co osiągnął w swoim życiu robiąc za takie stawki?

 

Jeśli takie prace traktuje jako dorywcze po godzinach a gdzieś pracuje na etacie to jeszcze jako tako, ale no kurcze, za zestaw zwykłych kluczy trzeba kilka stówek dać to gdzie tu sens i logika :blink:

Ostatnio w aucie wymieniałem sprężyny i gumowe tulejki na stabilizatorze przechyłów to mechanik wziął 100zł za 90 minut pracy, w serwisie taka usługa wyceniona była na 400zł. Zrobił bym to sam, ale wymienić te gumy bez podnośnika to cały dzień by zajęło.

Edytowano przez st220

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sadek    449

lepiej nic nie robić A ty ile liczysz za godzine swej pracy

 

Nie robię mechaniki, niekiedy elektrykę ale stawka nie 20 zł/h, bo nieraz usunięcie usterki to 30 min i niby za to 10 zł!!

 

Nie mówię aby się cenić i kantować klienta jak ten:

[galleryimg=660956]

 

Jeżeli robi to ktoś po godzinach to taką stawkę można przyjąć ale jak kolega napisał klucze i narzędzia kosztują więc trzeba też na nie zarobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tdmax    0

Ursus 912- kapitalny silnika  +  żółw, pośrednia ( mikro-pompki, uszczelniacze, łożyska) za części zostawiłem około 3000 zł, + 3 dni roboty ze znajomym (300 zł)

 

C-360- niedawno wymieniane podnośniki (komplet z obudowa)  tylko wsadzać na szpilki i przykręcać 1800 zł, byłoby 600 zł taniej ale moja obudowa była spawana i według agromy nie nadawała się do regeneracji.  

 

Zetor 12145 - wymieniałem docisk sprzęgła wraz z kołem zębatym na 4 łopatkowe (od 16) miałem słoneczko. Zamawiane przez internet, koszt 1200 zł, miało być od agregata prądotwórczego nie używane, przysłali przetoczone, ale jak na razie dobrze się sprawuje. 

 

Jaguar 695 mega- kapitalny silnika 12 tys. własna robocizna. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mk11    8

znacie mechanika do remontu silnika w ładowarce teleskopowej w kuj-pom?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris1976    11

mtz 82 remont, skrzynia biegów, części 3 tys robocizna 1200 zł czas roboty 3 dni. Wymiana starej kabiny na nową ➕ elektryka cała 350 zł czas roboty 3 dni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    52

Za 400-500 zł praktycznie kazdy zrobi kapitalke w t25 Ten silnik rozkładasz i składasz 1 dnia o ile masz wyciagniety juz  nie licze w tym czasu gdzie czeka sie na pompe wtryski czy głowice od regeneracji tylko czas rozkrecenia i skrecenia

Bynajmniej w moich okolicach za 450zł robia wymiana wału tłoki cylindry głowice pompa łozyska uszczelnienia a własciciel kupuje czesci i wozi sobie do regeneracji pompe wtryski czy głowice gdzie chce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

Za 400-500 zł praktycznie kazdy zrobi kapitalke w t25 Ten silnik rozkładasz i składasz 1 dnia o ile masz wyciagniety juz nie licze w tym czasu gdzie czeka sie na pompe wtryski czy głowice od regeneracji tylko czas rozkrecenia i skrecenia

Bynajmniej w moich okolicach za 450zł robia wymiana wału tłoki cylindry głowice pompa łozyska uszczelnienia a własciciel kupuje czesci i wozi sobie do regeneracji pompe wtryski czy głowice gdzie chce

dzięki więc te 600 zl z vat powinno być ok oczywiście silnik do wyciągnięcia i dojazdy po czesci w tym. Teraz ludzie nie chcą sami jeździć za częściami a ia wole sam kupować czesci. Heee ktoś kto się nie zna kupi oczywiście te najtańsze części a ty potem kabinuj więc zawsze albo jadę z klientem albo sam zalatwiam czesci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    52

Powiem ci ze to nie zawsze tak fajnie jest sa tacy co godza sie na lepsze czesci a" pan sie zna to pan sam kupi " i chca zeby ciagnik chodził nastepne lata a drudzy sa tacy a po co to łozysko wymieniac a po co ta uszczelke jak trzyma a to tez trzeba moze zostac wiec ja zawsze coby nie było mowie co ja bym wymienił a jak ktos szuka oszczednosci na łozyskach uszczelkach to ok zrobie ale jak cos padnie po 10mtg to nie moj interes moze przyprowadzic i robie jeszcze raz za kolejna kase

Sam tez wole kupowac czesci ale sa tez tacy co pojecia nie maja i kupuja głowice nowszego typu a cylindry i tłoki starego i potem wielkie oczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

Tak całkowicie się z tobą zgadzam masz rację. Ja najpierw uzgadniam jle będzie kosztowała dana praca a dopiero potem robie.Nie jest sztuką zrobić remont niskim kosztem ale taki gość potem będzie lazil po okolicy i płakał jak mu robotę zpi......lil ten a ten.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiu95    7

Jaki będzie przybliżony koszt częsci do remontu kapitalnego silnika C330 razem z regeneracja pompy wału głowicy itd?? I ile mogłaby kosztować robocizna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol2121    4

Witam, poszukuję dobrego mechanika do c 330, z województwa podkarpackiego, najlepiej do 30 km od Rzeszowa, może ktoś zna i może polecić ?

 

Potrzebuję zrobić :

 

zwolnicę

wymienić felgi tylne

elektrykę

układ kierowniczy

chłodnicę

i odmalować silnik wraz z blachami

 

ile może wynieść mnie taki remont ?

 

Z zwolnicy leje się olej, nie wiem co to jest dokładnie ale nie trzyma oleju i co tam może być w środku słyszałem że nie trzeba wymieniać całej zwolnicy/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    52

Kolego nie wiem czy nie chce ci sie tego robić czy masz tak dużo kasy ale mniejsza o to za sama robbote ktoś pewnie weźmie około 1000-1300zl + koszta części itd
A koszt jest uzależniony min od tego czy np ktoś kupuje instalację nowa i musi ja założyć czy kombinować w starejtak samo układ kierowniczy zależy czy kolumna czy przodek czy komplet
Więc nie ma jednoznacznej ceny ale zrobilbys to sam w parę dni góra tydzień

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol2121    4

Poprostu nie mam czasu i warunków na remont tym bardziej na malowanie, zadzwoniłem do mechanika i powiedział mi około 600 zł za robociznę + części ale części to sam sobie kupię i on tylko założy.

 

Powiem tak ; znam się średnio na ciągnikach bo to nie mój fach ale mniej więcej ogarniam, tak jak mówisz nie są to jakieś rzeczy które musi koniecznie robić mechanik.

 

Miałem plan żeby zwolnice zrobił mi kolega a resztę sam i tak pewnie zrobię poza malowaniem.

 

Dzięki za odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    52

Kolego nie wiem co tam jest do zrobienia ze tak tanio chyba że fachowiec jak u mnie w okolicy malowanie na rdze o szlifowaniu nie ma mowy malowane uszczelki i wszystko jak leci a zamiast uszczelek sylikon hehe mam nadzieję że twój fachman nie jest tego pokroju
A chłodnice jak nie jest zakamieniona tylko cieknie to ja zregenruj zlutowanie bo Nowa wytrzyma górą rok półtora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol2121    4

To są racze drobne rzeczy, ma szlifować i piaskować tak ugadywałem się przez telefon ale wiadomo jak to jest przez telefon, ma w sobotę wpaść i zobaczyć.

Chłodnica jest zakamieniona, myślałem zalać płyn do nowej.

 

Dowiem się wszystkiego i wtedy podejmę decyzję czy samemu działać a do odmalowania wziąć mechanika od samochodów po sąsiedzku i dać mu kasę za odmalowanie niz temu za naprawę dość prostych rzeczy, ale myślę że wspólnymi siłami z braćmi zrobimy porządnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam8056    4

Ile tek średnio biorą mechanicy za pomalowanie całego ciągnika , silnik, blachy najpierw podkład później kolor? Ciągnik to zetor 7011 farby moje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez dudas83
       
      A za sam rozrzutnik bez ładowacza ile bierzesz?
       
    • Przez rolnik098098
      Witam interesuje mnie ile kosztują (chodzi mi o robociznę) usługi w  naprawie ciągników zachodnich skrzynia silnik elektronika itp, ceny częsci mozna znaleść a tego jakoś nie bardzo. Moze ktoś miał z tym styczność to opisze jak to u "niego " wyglądało. Był bym wdzięczny za odpowiedzi:) a moze rozwinie się ciekawy temat
    • Przez Roberto89
      Cześć, 
      zastanawiam się ile zapłacę za wagę zbiornikową 1000l. Znalazłem jedno miejsce, gdzie sprzedają takie wagi tu , ale nie ma cennika. Wiecie ile mniej więcej zapłacę? 
      Z góry dzięki za pomoc!
    • Przez Magda_86
      Napiszcie ile u Was w regionie płacicie za poszczególne usługi weterynaryjne, m.in. za poród u krowy, usługę inseminacyjną, płukanki, odklejanie łożyska i itp. Możecie każdy rodzaj usługi wpisać i ich cenę.
    • Przez Sebastian_cz
      Witam wszystkich, jeśli temat w złym miejscu to przepraszam ale rzadko jestem tu na forum.
      Chciałbym się dowiedzieć jakie mogę oczekiwać wynagrodzenie za pracę na stanowisku "kierownik produkcji zwierzęcej". Zajmuję się głownie bydłem mlecznym i w tym mam największe doświadczenie. Aktualnie mam pracę jednak dostałem nową propozycję i chciałem się dowiedzieć jaką płacę mogę wymagać przy ewentualnej rozmowie z pracodawcą. Z góry dziękuję za odpowiedź.
×