Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam! Podłącze się do tematu. Mam zamiar kupić ciągnik około 80km pomocniczy cena do max 200 tys. +/- 20 tys jak ma posłużyć dłużej    z turem. Będzie pracował z turem, rozsiewaczem, opryskiwaczem... (Pomocniczy) Ma być prosty w budowie bez elektroniki  bedę nim robił 200mth rocznie około. Jednym zdaniem: Ma być prosty, niezawodny, i na długie lata w gospodarce. Dla zainteresowanych ma zastąpić Mtz 82 z 1995 roku. Liczę na pomoc :D Co myślicie o tych małych Jelonkach bo słyszałem, że niby chińszczyzna :(  I czy wart się pakować w Common Raila jak na dlugie lata 

Edytowane przez AdamAdamiak
Opublikowano

witam !!! Może popatrz na M-F'y bardzo pochwalę te ciągniki !!! Sąsiad teraz kupił 3635 z 2010 r z ładowaczem . i powiem że to fajny ciągniczek !!! Tylko ma jedną wadę !!!do tura zalekki 

Opublikowano (edytowane)

Może zastanów się nad Zetor Major 80 ma niecałe 80km,cenowo to koło 110 tyś netto wyjdzie z turem.Ostatnio wygrywa rankingi sprzedaży.

Edytowane przez proximaplus
Opublikowano

Farmtrac 675 DT i Ursus C-380 mechanicznie są prawie identyczne, bo mają ten sam układ napędowy i silnik Perkinsa. Ursus ma za to swoją kabinę 4-o słupkową, a Farmtrac ma kabinę Koja, czyli podobną do kabiny Majora 80, bo ten też ma kabinę Koja. Major teraz ma silnik Deutza z CR, ale napędy są też Carraro.

JD serii 5G też mają napędu Carraro, te same co Ursus, itd. MF-y serii 3600 również posiadają te napędy.

Jeśli więc wykończenie kabiny i "marka" nie są konieczne w nowym ciągniku, to polecam Ursusa.

Opublikowano

Może zastanów się nad Zetor Major 80 ma niecałe 80km,cenowo to koło 110 tyś netto wyjdzie z turem.Ostatnio wygrywa rankingi sprzedaży.

Jakim udźwigiem będzie dysponował ładowacz w tym ciągniku?

I co sądzicie o common rail, który jest w tym ciągniku, to lepsze rozwiązanie niż wcześniejszy silnik Zetora montowany w Majorze?

 

Opublikowano (edytowane)

@Niewiem10 Z danych technicznych wynika że ładowacz ma udźwig 1600kg.Wiadomo że jest to udźwig tzw. "przy ziemi".Co do common rail-a to jest on montowany od niedawna w silniku deutz-a o pojemności 2,9 litra który montowany jest w majorze od niedawna,napewno będzie bardziej oszczędny od swojego poprzednika,co do samej awaryjności układu common rail to uzależnione jest to przede wszystkim od jakości paliwa.A co do samej awaryjności nowego silnika  montowanego w zetorze to niestety nie wypowiem się jest to nowość i jest mało inforamcji na jego temat,być może jakiś użytkownik mógłby się podzielić swoją opinią.Wiem natomiast że stare silniki zetora nie były zbyt oszczędne,ale też nie były baardzo paliwożerne,wiem bo posiadam zetora proxime 8441 od 7 lat, były raczej dosyć trwałe i nie było z nimi poważnych problemów.Pozdro

Edytowane przez proximaplus
Opublikowano (edytowane)

Z tego co się orientuje to niestety ale tak będzie,poniżej 87km to będzie już major.Być może na placu u dilera się jeszcze znajdą  ostatnie sztuki tych mniejszych.

Edytowane przez proximaplus
Opublikowano

Nowe Ursusy to coś takiego jak Farmtrack,silniki Perkinsa,układ napędowy Carraro.

Niektórzy nawet pisali który model Farmtracka ma dokładnie ten sam silnik i układ napędowy co dany Ursus.

Opublikowano

Byłem w podobnej sytuacji jak autor tego tematu w kwietniu. Kupowałem ciągnik z turem szybko chaciałem to załatwić ponieważ stary ciągnik już wysiadał a siewy kuku czekały, pojechałem do dealera farmtraca zaproponował mi model 675 dtn z ładowaczem czołowym agromasz Ł104 jeszcze w promocji za 106 tys dobrałem wyposażenia za 9 tys cena 115 netto. Podpisałem z nim umowę (można powiedzieć z przymusu bo powiedział że jak nie podpisze umowy to promocja przepada bo to ostatnia sztuka a nie znałem ceny ursusa c 380), ale kilka dni pózniej ciekawość jednak wygrała wstapiłem do dealera ursusa zapytać się o model c 380 +ładowacz czołowy ursus TUR4 i jak wychodzi cenowo. Ursus z lepszym wyposażeniem tzn (w turze był szybkosprzęg i amortyzator wstrząsów a w ciągniku hydraulika 3 sekcyjna oraz był bardziej zwrotny w farmtracu tego nie było ponieważ z tym wyposażeniem farmtrac kosztował by 121 tys netto a chodziło mi żeby był tani) ursus kosztował 111 tys netto ale nie kupiłem ursusa tylko farmtraca ponieważ nie mogłem odstąpić od umowy chyba że zapłaciłbym 20 % wartości umowy, więc nie polecam się spieszyć ale nie żałuje wyboru farmtraca bo to jednak te same podzespoły tylko opakowanie inne ale żałuje wybory dealera   ale jak bym maił kupować jeszcze raz to wybrał bym ursusa jednak cena i wyposażenie było lepsze oraz miałem problemy z dealerem farmtraca (ciągnik nie miał takiego wyposażenia w jakim zamawiałem to znaczy brak zaczepów radia głośników ale dowiezli wszystko jak narazie dobrze sie sprawuje

Opublikowano

Czy za 150 tys brutto można kupić nowy ciągnik o przedziale mocy 80-90KM? Byłby to główny ciągnik w 20ha gospodarstwie. Prace typu, orka, siew, uprawa, talerzowanie, transport. To ma być ciągnik, który posłuży długie lata i wiadomo, że chciałoby się ciągnik, który będzie pracować, a nie stać w serwisie co chwilę.

Opublikowano

Co sądzicie o zetorze proxima 90 z skrzynią 12/12? To chyba najprostsza skrzynia z rewersem a 6 biegów to zaleta. Coś słyszałem że muszą w zetorze montować silniki deutza, prawda to? Do ciągnika dobrałbym tylko najszersze opony jakie są, obciążniki na tył i tura nw zl 26, 36?, 40km/h skrzynia, ile by taki mógł kosztować szacunkowo?

Opublikowano

Najlepiej zadzwoń do dealera i dowiedz się ile policzyliby Ci za to. Podstawowa wersja kosztuje chyby około 140 tys brutto.

A ja w dalszym ciągu czekam na jakieś pomocne wpisy na mój wcześniejszy wpis. Na chwilę obecną widzą mi się Zetor Proxima 90, Farmtrack 690 DT, Ursus 9014H. Za 150 tys brutto chyba nic lepszego nie udać się kupić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez radas
      Witam jestem Nowy na tym Mega fajnym forum od kilku lat jeżdze do wujka Pomagać mu w 100hektarowy gospodarstwie !! Mega podoba mi się ta praca !! mam 18 lat i Marzy mi się Własne gospodarstwo !! ale niemam pojecia jak mogę zacząc realizować swoje mażenie !! czy w ogóle mam jakieś szanse ?? z kąd wziąć kase Itp. ?? POzdrawiam wszystkich !
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v