Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałbym zauważyć, że Polmot, mimo kombinacji, ożywił Ursusa. Do tego stworzyli w miarę możliwości własne ciągniki i to kilka różnych modeli, nie zapominając o sporej ilości prototypów. Oni zrobili naprawdę dużo i próbowali spowrotem odbudować tę markę.

Opublikowano

Tak, na pewno robili to z myślą o Ursusie. 

Jakby PO-PSL rządził to dalej by ta farsa trwała, a tak zabrano dojną krowę w postaci dotacji z państwa i klapa ( chciałbym zaznaczyć że to prywatna firma, nie państwowa) 

Opublikowano
Dnia 9.06.2019 o 09:24, farmtrac8244 napisał:

A jak stoii ursus a jak John Deere?

John stoi a Ursus leży 🤣🤣🤣.

Dnia 10.06.2019 o 12:46, Alchemik napisał:

Patrząc na to co się dzieje z Ursusem to z sentymentu mam nadzieję, że przejmnie go jakas marka i nie zlikwituje tylko wykorzysta chociaż samą markę.

Czcze życzenia, poczytaj co czeka Zelmera pod skrzydłami Bosch - Siemiens. Sentymenty kabzy nie nabijają...

Dnia 11.06.2019 o 12:30, XMK13 napisał:

I tak by nie podołali.

Opublikowano

Gdyby nie zaczęły się problemy, to by dali radę. Ciągniki na Afrykę sprzedawali i to w dużej ilości: ciągniki do trzciny, małe chińczyki, MF-y, z kabinami i bez, do tego przyczepy do trzciny, pługi talerzowe, itd. 

Mało kto zrobiłby tyle z prawie niczego i mało kto by wytrzymał to, co ostatnio dotknęło tą firmę.

  • Confused 1
Opublikowano

Patrzyłem dzis na Olx nowe Ursusy to teraz jest taki kołchoz że głowa mała. Jedne modele mają od Brandsona, inne z silnikiem Kohlera a znów jeszcze inne z perkinsem i dwa modele z deutzem. Skrzynie też co model to inne. Mają trzy różne modele 110km :D Zapomnialem wspomnieć o Basanie...

Opublikowano

Też to widziałem😄 *To jest Basak.

Co lepsze to to, że ten Basak jest bliźniakiem 110-tki Ursusa.

A te wszystkie inne modele z różnymi silnikami i w różnych wersjach to są trochę składaki, trochę prototypy, które chcą spieniężyć. Kasy potrzeba, a części się warlają.

Opublikowano

Oni sobie spieniezą i będą zadowoleni a męczył się będzie ten kto to kupi i będzie szukał części za kilka lat. Pewnie nawet serwis ich nie ogarnia jak wypuszcza kilka/ kilkanaście sztuk na Polskę.

Opublikowano

Zapewne tak. Jednak jak ktoś ogarnięty, to da sobie radę z takim tworem i może wyjdzie na tym lepiej niż jakby kupił model seryjny. W końcu składają je z tego, co mają. Jak czegoś nie było w jednym modelu, to pewnie było w innym. A reszta jest w miarę typowa.

Opublikowano (edytowane)
Dnia 15.06.2019 o 09:33, XMK13 napisał:

Gdyby nie zaczęły się problemy, to by dali radę. Ciągniki na Afrykę sprzedawali i to w dużej ilości: ciągniki do trzciny, małe chińczyki, MF-y, z kabinami i bez, do tego przyczepy do trzciny, pługi talerzowe, itd. 

Mało kto zrobiłby tyle z prawie niczego i mało kto by wytrzymał to, co ostatnio dotknęło tą firmę.

Ja nie wiem czy byś chciał kupić któryś z ciągników na Afrykę... Już te Tumosany i Bransony co chcą sprzedawać pod logiem ursus wydaje mi się, że są lepsze... 
Te ciągniki mogą być dobre - okej. Mi się nie podoba tylko, że logo ursus służyć będzie do ich przerzutu do naszego kraju. Btw... Zobaczcie jaką siłę ma logo. TYM też dostarcza dla Zetora Utilixa i Hortusa. I w sumie gdyby nie zetor bym nie zwrócił uwagi na te ciągniki. I szczerze, wiedząc, że to są te same ciągniki ze względu na logo wybrałbym Zetora. Pierwszy czynnik, że napis zetor a drugi, że mam bliżej dealera i serwis zetora niż TYMa. W ogóle z zetorem jest całkowicie inna sytuacja. Od Proximy po Crystala zetor ma praktycznie swoje traktory. Te małe + Major mają uzupełnić ofertę. Ursus wszystko co "wytwarza" - no prawdę mówiąc nie wytwarza, nie jest ich pomysłem. Polskie marki ciągników rolniczych  serio mają pod górkę... co mnie smuci. Serio. Krytykuję Ursusa, ale to przez to, że oczekuję od nich a właściwie od marki, która ma tyle lat poziomu marek zachodnich, które powstały w podobnym okresie co Ursus. A Ursus teraz jest na poziomie tych ulepów co Farmtrac Farmer... Marki dla tych rolników, którzy obawiają się zainwestować w coś droższego przez brak środków... Są takie marki potrzebne i to bardzo, ale jak już robią takie ciągniki proste to niech to robią z sercem i rzetelnie. Tak aby, przez kilka lat nie martwić się o byle pierdołę. 

Zaczną robić kiedyś dobre jakościowo, komfortowe ciągniki odczepię się i zmienię zdanie. Teraz szansy ode mnie nie otrzymują. 

Pozdrawiam ;) 
 

Nawet nie źle to wygląda. Jeżeli chodzi o kabinę, obsługę i ergonomie ten ciągnik bije te 4 słupkowe kabiny z URSUSÓW C-380. O jakości i żywotnści się nie wypowiem bo to trzeba trochę czasu jednak po używać. 

Edytowane przez Adrian_URSUS_1999
Opublikowano (edytowane)

https://www.otomoto.pl/oferta/ursus-c-350-sadowniczy-nowy-nieuzywany-gwarancja-fabryczna-ursus-ID6BNOXo.html#dd4970d5f8

https://www.otomoto.pl/oferta/ursus-3512-ciagnik-rolniczy-super-okazja-promocja-tylko-do-30-czerwca-fabrycznie-nowy-47-km-ID6Bz5ht.html#dd4970d5f8

Zobaczcie to, sprzedają wszystko co ma silnik 

Wpiszcie sobie na otoMoto Ursus i wybierzcie Lublin 0 km i wyjdą same bezpośrednio od firmy lub kogoś kto od nich je kupił i sprzedaje.

Nawet jest 11054... Bez komentarza, a ja wierzyłem że Vigus pociągnie tą firmę do przodu...

https://www.otomoto.pl/oferta/ursus-11054-okazja-silnik-deutz-113-km-fabrycznie-nowy-gwarancja-ursus-ID6BXobw.html#dd4970d5f8

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Skąd tego Vigisa wytrzasną, jak ledwo ta firma obecnie funkcjonuje? I tak, sprzedają wszystko, co da się sprzedać. Mają trochę części, które są coś warte. Nie ma zmiłuj, muszą je spieniężyć. To nic dziwnego w tej sytuacji.

Opublikowano (edytowane)

Już właściwie teraz zjeżdżają pewnie w tej fabryce ciągników małe ursusiątka ❤️ (napiszę szczerze - te ciągniczki mają w sobie nawet coś co mi się podoba a dokładnie wyglądają lepiej i wzbudzają we mnie większe zaufanie niż te ciągniki co wypuścił dotychczas Ursus) Ten LUXEN 1100 bardzo ciekawy produkt (BRANSON P110 to to samo) 
 

 

Bym wolał w ofercie URSUSA tego LUXENA 1100 niż te Tumosany... Bardzo ładnie wykonane ciągniki. Wnętrze kabiny mnie zadawala - spełnia moje oczekiwania. Elegancka deska rozdzielcza i prawy kokpit. Podnośnik i rewers EHR oraz skrzynia 16x16 super ;) 

Edytowane przez Adrian_URSUS_1999
Opublikowano

Męczą i męczą tego Ursusa 😞 dali by mu umrzeć śmiercą naturalną w spokoju.

Opublikowano (edytowane)

Dziękuję sumek. Mam nadzieje, że szczerze Ci się podoba ten pomysł, bo do tej poty uważam go za świetny (Ciągniki ARGO chciałbym zwrócić uwagę że są mega drogie). Tylko staram się powoli dostosowywać i szukać plusów w tym co jest. A te Koreańczyki od K78 wzwyż mi się nawet podobają. Na plus te przekładnie kątowe. Zwrotne traktorki jak TYM i Kubota. Może te ciągniki są równie dobre jak TYMy? 

URSUS C-375 prezentacja szczegółowa (LUXEN 700) No mi się ta elektro-hydraulika podoba, w ogóle koreańskie może okazać się solidne tak jak widzę, rzetelnie wykończone traktorki. Dałbym do takiego oponki 210/95 R28 - 230/95 R40 i by latał w opryskiwaczu, rozsiewaczu i do zielonkarskich. Do ładowacza nie. Za lekki. Bardziej jestem skłonny zaufać tym ciągnikom jak serii 5E od JD. Ale to moje aktualne zdanie. Zawsze mogę zmienić. 

 

Edytowane przez Adrian_URSUS_1999

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v