Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, stempos1980 napisał:

W podobnych mfach z lat 80 hydraulika na wierzchu a tu pół ciągnika trzeba rozmontować żeby się dostać do pompy

Wujek ostatnio rozbierał 4512 aby dostać sie do pompy w sumie 2 albo 3 raz

Opublikowano

Co do Ursusa i Zetora to wystarczy spojrzec ile lat na rynku jest Zetor a ile Ursus i masz odpowiedz czemu Zetor oferuje bardziej rozbudowane ciagniki. a serwis to chyba bardziej zalezy od dealera niz od marki. ja z serwisem problemu nie mam zadnego.

Opublikowano

Pytanie z innej beczki. Da sie podniesc moc w c-380 poprzez zmiane mapy?

Opublikowano

Jednym slowem niszcza ich autobusy. Po jaka cholere oni wgl wpieprzali sie w autobusy?

Opublikowano

Kto niszczy ich autobusy?? Sami sobie winni. Nabrało kontraktów nie wiadomo ile a linia montażowa nie wyrabiała, poszły kary i to cały efekt. Nikt im umów nie wciskał na siłę, tam na pewno wzmianki o kartach były. Żeby coś robić trzeba mieć zaplecze. W stodole też sobie zmontuje traktor jak będę chciał tylko zajmie mi to z rok lub dwa. Żeby coś robić na dużą skalę trzeba mieć zakład na taką skalę.

Opublikowano
6 minut temu, Agrotron155 napisał:

Kto niszczy ich autobusy?? Sami sobie winni. Nabrało kontraktów nie wiadomo ile a linia montażowa nie wyrabiała, poszły kary i to cały efekt. Nikt im umów nie wciskał na siłę, tam na pewno wzmianki o kartach były. Żeby coś robić trzeba mieć zaplecze. W stodole też sobie zmontuje traktor jak będę chciał tylko zajmie mi to z rok lub dwa. Żeby coś robić na dużą skalę trzeba mieć zakład na taką skalę.

to jest cala prawda o ursusie  niewolno było niszczyc ursusa w warszawie tam powinno się dalej odbywac produkcja ale sprzedali dla bumaru a on sprzedał  logo a tereny  sprzedał za wielkie pieniądze pod budowe tylko im oto chodziło

 

 

Opublikowano

Zle mnie zrozumiales. Chodzilo mi o to ze oni sami sie zniszcza przez te autobusy. Zamiast skupic sie na rynku rolniczym to wpieprzaja sie wszedzie. Autobusy, pilarki, kosiarki, samochody dla wojska tez chcieli probowac. Maja za duze marzenia a za male mozliwosci, pieniadze i wiedze.

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, PolonezAtu napisał:

Jednym slowem niszcza ich autobusy. Po jaka cholere oni wgl wpieprzali sie w autobusy?

Bo dotacja. Bo nasze "darmowe" pieniądze z NCBR mieli możliwość przejeść. Myśleli że upiecze się jak z Vigusem, gdzie kasę na opracowanie transmisji dostali, wykorzystali i w sumie to tyle na temat tego projektu. Tak samo jak elektryczne auto dla Poczty Polskiej. Przecież już tysiące elektrycznych aut Ursusa wozi paczki... Im szybciej ta firma wyciągająca nasze pieniądze upadnie, tym lepiej. Miliony płynęły, a efektów brak. A szczytem było jak prezes Zarajczyk się żalił, że Polska nie chce dać kolejnej pożyczki państwom afrykańskim na zakup kolejnych Ursusów, a do tego PROW nie poszedł po myśli prezesa przez ARiMR :D

Edytowane przez MF675ursus
  • Like 2
Opublikowano

Szału nie ma... jest tragedia. Znowu się powtórzę i będę to pisać przez najbliższy czas jak mantrę jakąś.  Moja prośba:

Szanowny zarządzie marki Ursus. 

Przez ostatnie kilka lat śledzę tak jak inni w tym temacie rozwój marki Ursus. 
Po tylu latach odbudowy przez Was gamy ciągników rolniczych stwierdzam, że Wasze starania i budżet idą na marne. 
Wyprodukowanie od podstaw ciągnika chyba Was przerosło. Dlatego uważam, że póki jest czas i możliwości powinniście Państwo według mnie porozumieć się z takim producentem ciągników rolniczych jak Argo Tractors, którego produkty na naszym rynku przez importerów Romanowski i AMG nie są zbyt promowane, a co za tym idzie nie są popularne. Ursus w naszym kraju jest nadal popularny i cieszy się uznaniem (pewnego rodzaju sentymentem do marki), co zostało wykorzystane przez Państwa w nazewnictwie. Niestety oferta, którą Państwo przedstawiacie klientom według mojej opinii i zapewne nie tylko mojej jest zbyt uboga aby zaistnieć na naszym rynku. Stąd też moja myśl by Państwo nawiązało współpracę z takim potentatem na rynku ciągników rolniczych jakim jest Argo Tractors. Nasza Polska marka jaką jest URSUS zyskałaby nowoczesne ciągniki z komfortowymi, ergonomicznymi kabinami, eleganckim wnętrzem, szeroką gamą opcji transmisji, mocy silników etc., a Argo Tractors zyskałoby nasz Polski rynek. Podobnie Państwo działaliście z Hattatem czy teraz Bransonem. I moim zdaniem taka współpraca z Argo przyniosłaby Państwu sukces. Chciałbym zwrócić uwagę, że rolnicy oprócz tradycyjnych rozwiązań wybierają te bardziej nowoczesne. Więc chcąc przetrwać, Ursus musi iść w ślady innych marek i nawiązywać współpracę, licencję i wkraczać w coraz to bardziej nowoczesne systemy jak skrzynie bezstopniowe czy precyzyjne rolnictwo. 
Zdaję sobie sprawę, że to nie jest takie proste jak ja tutaj napisałem, ale skoro potraficie promować taką markę jak Branson czy Hattat na naszym rynku to czemu nie spróbujecie z Argo? Według mnie mają bardzo ciekawą i atrakcyjną ofertę. 

DRODZY CZYTELNICY TEGO TEMATU!!! JEŻELI UWAŻACIE, ŻE MOJE PRZEMYŚLENIA MAJĄ JAKIKOLWIEK SENS ZOSTAWCIE LIKE ORAZ ODNIEŚCIE SIĘ DO TEGO PISZĄC POST. CHCIAŁBYM ABY WYNIKŁA KONSTRUKTYWNA DYSKUSJA.

Pozdrawiam ;) 

 

  • Like 1
  • Confused 1
Opublikowano (edytowane)

Ktoś słusznie zauważył że te nowe "ursusy" są podobne do chińskich Zoomilon... Wątpię by była to ich autorska konstrukcja więc to całkiem możliwe, zważywszy że początkowo sprzedawali Fotony 504 pod nazwą "Ursus 5034". Moim skromnym zdaniem, Chiny mogą być dla nich jedyną drogą wyjścia... Sami  najprawdopodobniej długo już nie pociągną, jeśli kupiłby ich jakiś "zachodni inwestor", to tylko po to, żeby zaorać do reszty i pozbyć się ewentualnej konkurencji a dla chinczyków to potencjalne miejsce zakotwiczenia w środkowej europie. Mają ogromne pieniądze a potrzebują marek. Ursus jedyne co może zaoferować to marka. Gdyby nie Chinczycy, to po dawnym HSW dzisiaj zostałby tylko gruz i chwasty a tak przynajmniej produkują tam ładowarki. Tak samo może być z Ursusem. Niestety, ale takie są smutne realia. Jeżeli nie przyjdzie duży gracz z zewnątrz to sami nic nie zrobimy bo nie mamy kapitału, nie mamy nawet niepodległości, wolności gospodarczej, mają na nas skuteczne lewary między innymi za pośrednictwem praw lobbowanych w UE, żeby blokować wszelki przemysł... Jeszcze nie słyszałem, żeby w jakimś Bantustanie czy Republice Bananowej istniał rodzimy przemysł...

spacer.png

Edytowane przez Mattti
  • Like 1
Opublikowano

Nowe Ursusy to maszyny firmy Tumosan. Podpisali umowę z nimi chyba jeszcze w zeszłym roku. 

Na terenie UE nie opłaca się produkować prostych, mniejszych ciągników (poniżej 100KM), co widać u wszystkich producentów. Stąd Ursus, który w takim przedziale mocy działa najbardziej, nie może oferować własnych konstrukcji, tylko podpiera się gotowcami spoza Unii. To jedyna możliwość. Ten trend jest coraz silniejszy i będzie postępować.

Jedyna szansa na "prawdziwe Ursusy" to ciągniki wyższej mocy oparte na Vigusie.

 

Opublikowano
3 godziny temu, Adrian_URSUS_1999 napisał:

Szału nie ma... jest tragedia. Znowu się powtórzę i będę to pisać przez najbliższy czas jak mantrę jakąś.  Moja prośba:

Szanowny zarządzie marki Ursus. 

Przez ostatnie kilka lat śledzę tak jak inni w tym temacie rozwój marki Ursus. 
Po tylu latach odbudowy przez Was gamy ciągników rolniczych stwierdzam, że Wasze starania i budżet idą na marne. 
Wyprodukowanie od podstaw ciągnika chyba Was przerosło. Dlatego uważam, że póki jest czas i możliwości powinniście Państwo według mnie porozumieć się z takim producentem ciągników rolniczych jak Argo Tractors, którego produkty na naszym rynku przez importerów Romanowski i AMG nie są zbyt promowane, a co za tym idzie nie są popularne. Ursus w naszym kraju jest nadal popularny i cieszy się uznaniem (pewnego rodzaju sentymentem do marki), co zostało wykorzystane przez Państwa w nazewnictwie. Niestety oferta, którą Państwo przedstawiacie klientom według mojej opinii i zapewne nie tylko mojej jest zbyt uboga aby zaistnieć na naszym rynku. Stąd też moja myśl by Państwo nawiązało współpracę z takim potentatem na rynku ciągników rolniczych jakim jest Argo Tractors. Nasza Polska marka jaką jest URSUS zyskałaby nowoczesne ciągniki z komfortowymi, ergonomicznymi kabinami, eleganckim wnętrzem, szeroką gamą opcji transmisji, mocy silników etc., a Argo Tractors zyskałoby nasz Polski rynek. Podobnie Państwo działaliście z Hattatem czy teraz Bransonem. I moim zdaniem taka współpraca z Argo przyniosłaby Państwu sukces. Chciałbym zwrócić uwagę, że rolnicy oprócz tradycyjnych rozwiązań wybierają te bardziej nowoczesne. Więc chcąc przetrwać, Ursus musi iść w ślady innych marek i nawiązywać współpracę, licencję i wkraczać w coraz to bardziej nowoczesne systemy jak skrzynie bezstopniowe czy precyzyjne rolnictwo. 
Zdaję sobie sprawę, że to nie jest takie proste jak ja tutaj napisałem, ale skoro potraficie promować taką markę jak Branson czy Hattat na naszym rynku to czemu nie spróbujecie z Argo? Według mnie mają bardzo ciekawą i atrakcyjną ofertę. 

DRODZY CZYTELNICY TEGO TEMATU!!! JEŻELI UWAŻACIE, ŻE MOJE PRZEMYŚLENIA MAJĄ JAKIKOLWIEK SENS ZOSTAWCIE LIKE ORAZ ODNIEŚCIE SIĘ DO TEGO PISZĄC POST. CHCIAŁBYM ABY WYNIKŁA KONSTRUKTYWNA DYSKUSJA.

Pozdrawiam ;) 

 

Bardzo ciekawa koncepcja. Jednak nie wiem, czy cokolwiek z tego wyniknie. Wątpię, ażeby zarząd Ursusa Cię akurat posłuchał, zrobią pewnie, jak będą uważali. Jednak jest minimalna szansa, że podejmą tego typu współpracę. Fajnie, że jest marka Ursus, ale na tym można poprzestać, bo obecnie nie jest to nic ciekawego, idą zdecydowanie w złym kierunku...

@XMK13 No właśnie, na Vigusie. A gdzie on jest? Miał być w tym roku, przełożyli znowu na 2020. Drogi Zarządzie Ursusa, o co z tym chodzi? Czemu jesteście tak niesłowni? Przecież to jest kpina! Ja rozumiem, że testy i w ogóle, ale z każdym rokiem, jak nie ma ciągników na Vigusie, jest coraz gorzej, bo jest coraz słabszy popyt na Wasze dotychczasowe modele. 

Nie wiadomo, co z tą marką będzie, ale jedyna szansa to tak jak kolega @Adrian_URSUS_1999 napisał, żeby nawiązać współpracę z innym, renomowanym producentem sprzętu dla rolnictwa.

 

P.S. Szkoda, że nie urzęduje tutaj obecnie @fenix30 bo by też może jakąś przemyślaną koncepcję dał :)

  • Like 1
  • Haha 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v