Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oglądałem dzisiaj lubelskiego Ursusa 5314. Silnik irański Motorsazan MN440A-75AD-07, pojemność 4 l, moc 56 kW, 2017 r. według nalepki na silniku. Co ciekawe pompa wtryskowa DPA 106BX202041 miała logo poznańskiego WSK i tabliczkę na której oprócz loga WSK Poznań Sp. z o.o. napis "assembled by Motorsazan". Transmisja turecka Hema. Przedni most Hema HFA2852005D. Rozrusznik i alternator Lucaselektrik. Data produkcji ciągnika była wybita 2019 r.

Opublikowano
10 godzin temu, Alchemik napisał:

DMC 10 ton, masa ciagnika 6 ton i udzwig podnosnika 7-8 ton? Da sie spełnić najwyżej 2 wymagania, chyba, że producent zastrzeże, że z pełnego udźwigu podnosnika można korzystac poza drogami publicznymi...

Jak się nie znasz to nie zabieraj głosu. 

 

10 godzin temu, XMK13 napisał:

Sumek666 - podaj mi ciągnik 100KM za 170 tyś z amortyzowaną przednią osią.

A czy ja gdzieś napisałem że ma kosztować 170 tys zł? Nie, nie ma tyle kosztować. Chodzi tylko o to, że Ursus przez tyle lat nie wprowadził żadnego ciągnika z tym co oferuje nawet Zetor (może nie do końca w takich liczbach). Forterra tez nie kosztuje 170 tys ale ze strony Ursusa nie ma żadnego zagrożenia realnego. O  crystalu nie wspomijanac. 

Opublikowano
1 godzinę temu, adikpl1 napisał:

Oglądałem dzisiaj lubelskiego Ursusa 5314. Silnik irański Motorsazan MN440A-75AD-07, pojemność 4 l, moc 56 kW, 2017 r. według nalepki na silniku. Co ciekawe pompa wtryskowa DPA 106BX202041 miała logo poznańskiego WSK i tabliczkę na której oprócz loga WSK Poznań Sp. z o.o. napis "assembled by Motorsazan". Transmisja turecka Hema. Przedni most Hema HFA2852005D. Rozrusznik i alternator Lucaselektrik. Data produkcji ciągnika była wybita 2019 r.

I on się normalnie sprzedaje w PL? Można go zarejestrować? Bo na OLX już kilka razy widziałem ogłoszenia ale w realu tego ciągnika jeszcze nie.

Opublikowano
1 godzinę temu, sumek666 napisał:

Jak się nie znasz to nie zabieraj głosu. 

 

Przy dmc ciagnika 10t,  masie wlasnej 6t, masie maszyny na podnosniku 7t i wypadku komunikacyjnym gdzie dzialania podejmuje prokutator, to w chwili gdy dostrzerze on masy ma winnego jak na tacy...

 

Opublikowano (edytowane)

Ta z pełnego udźwigu skorzystamy jedynie poza drogami publicznymi.

Kolega sie zastanowi co zrobi prokurator po wypadku, jak mamy w dokumentach dmc 10t a ciagnik z maszyna na podnosniku ważył 13t

Edytowane przez Alchemik
Edycja
Opublikowano
2 godziny temu, sumek666 napisał:

A czy ja gdzieś napisałem że ma kosztować 170 tys zł? Nie, nie ma tyle kosztować. Chodzi tylko o to, że Ursus przez tyle lat nie wprowadził żadnego ciągnika z tym co oferuje nawet Zetor (może nie do końca w takich liczbach). Forterra tez nie kosztuje 170 tys ale ze strony Ursusa nie ma żadnego zagrożenia realnego. O  crystalu nie wspomijanac. 

Masz rację. Ursusy powyżej 80 KM nie mają polotu do Zetorów, ale są tańsze i to jest element przewagi. Jedni konkurują jakością, inni ceną. Potrzebne są takie, i takie ciągniki.

No i nadal obecny Ursus jest świeżą firmą bez dorobku. Zetor opiera Proxy i Frotki na ciągnikach powstałych za czasów ZSRR, a Ursus na czym ma się oprzeć? Tylko 30-tka była w pełni ciągnikiem Ursusa, reszta to były licencje i kooperacje. A w 2011 roku żaden z dotychczasowych modeli nie nadawał się do dalszej produkcji i modernizacji.

Opublikowano

@Alchemik szkoda mojego czasu na Ciebie


@XMK13 owszem nie mają na czym opierać ale to nie ja stworzyłem im stronę www z modelami "dostępny wkrótce", które to "wkrótce" trwa co najmniej 3 lata. Zobacz NH nic nie obiecuje, zaprezentowało teraz 4 ciągniki a na www ich jeszcze nie ma. 

  • Like 1
Opublikowano
9 godzin temu, MgrLukash napisał:

I on się normalnie sprzedaje w PL? Można go zarejestrować? Bo na OLX już kilka razy widziałem ogłoszenia ale w realu tego ciągnika jeszcze nie.

Można, na tej samej zasadzie rejestruje się Belarusy. 

Opublikowano (edytowane)

@Bartek933 tak niektóre z nowej serii nie posiadają a jeśli są to za dopłatą. Dodatkowo to słynne mieszanie dźwignią pod siedzeniem. 

Jest na olx jakiś z nowych mający kabinę agro czy też bis jak to sie tam nazywa. 

@Rolnik1973 o nim właśnie pisałem tylko to chyba jest wersja na kraj bo nawet 4 wyjścia ma i pneumatyke.

Edytowane przez farmtrac8244
Opublikowano

W sumie to dobre ciągniki dla mechaniorów. Można kupić ciągnik bez wyposażenia, a potem dołożyć pompę tandem, rozdzielacz, fotel, itd.

Jednak do roboty, to lepiej kupić starszego 5314 i resztę kasy wydać na naprawy i poprawki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v