Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

claas nie ma juz wielowahacza tylko os zamontowana do 2 tlokow jak jd. te osie wielowahaczowe to byly juz ok 2000 roku np. w mf seri 62xx a w 64 z nich zrezygnowali.

valtra w latach 90tych miala miekka os cos na wzór tylnej osi z ciezarowki na poduszkach powietrznych. Mam takie zawieszenie w obu valtrach obecnie iroznica w jezdzie kolosalna w porownaniu do sztywnej osi nawet w tym samym ciagniku bo poprzednia 6550 miala sztywna os a obecna 6350 ma na poduszkach i jest super nawet po asfalcie sie sporo inaczej jedzie. A w polu to juz w ogole bajka szczegolnie w uprawie czy w prasie gdzie sie smiga ok 15 km/h.

Jak ktos nie jezdzil ciagnikiem z anortyzowana przednią osią to co moze w ogole wiedziec o komforcie jaki daje....

  • Like 1
Opublikowano

Nie do końca. Wczroaj jeździłem nowa 6120M. 

Miękka oś, amortyzowany fotel ALE bez amortyzowanej kabiny. Tragedia... 30 km/h na dziurawym asfalcie nie do osiągnięcia. Ta sama droga ciągnik z amortyzowana kabina 43 km/h bez problemu 

Opublikowano

Czyli historia znów zatacza koło. Warszawski ursus w latach 70 kupił licencję na MF seria 200, i już wtedy pisali że to przestarzała technologia, a teraz nowy ursus będzie sprzedawał ciągniki tej samej linii, tyle że pod inna marka...

Stare mfy i stare fiaty, choć może ma to sens, jakby taki nowy-stary twardy traktor kosztował mniej niż budżetowy farmtrack czy Zetor to może jest to pomysł na wybicie się w górę

https://www.google.pl/search?q=tumosan+tractor&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiL69rDhY7fAhXS-6QKHZy-CxEQ_AUoAXoECAsQAQ&biw=360&bih=504

Opublikowano
42 minuty temu, sumek666 napisał:

Z tamtych Fiatow to pewnie tylko kształt pozostał i nic więcej 

Myślisz? A mi się właśnie wydaje że cała technologia jest bez zmian. Zmieniona co najwyżej może być trwałość, na minus oczywiście

Opublikowano

A w czym one do obecnych Ursusów podobne?

A może by tak nie lecieć na pałę tylko zaznajomić się z tematem z kilku różnych źródeł, nie tylko z strony internetowej.

https://www.agriland.ie/farming-news/trade-focus-its-great-to-just-press-a-button-and-it-works/

Oni ciągle produkują ciągniki oparte na technologii Fiata, jedynie seria Tumosan 9100 Maxima ma układ napędowy Carraro.

http://tumosan.eu/assets/cloud/8100.pdf

http://tumosan.eu/assets/cloud/9100.pdf

Ta technologia Fiata to można powiedzieć przodek dzisiejszych New Hollandów T5 i T4.

 

Opublikowano (edytowane)
19 godzin temu, bratrolnika napisał:

Ale jakby mógł takiego prehistorycznego fiata 70-80KM 4x4 kupić poniżej 85tys.zl brutto, to nawet niech wytrzyma pół tego co stare to będzie się opłacało, nie sądzisz?

Żeby mozna było sprzedawac go w UE każą mu zamontowac silnik z EGR, DPF i Adblue, zeby spełniał obecne bzdurne normy i juz cena skoczy o minimum kilkanaście tysi tak, ze przestanie byc  atrakcyjna.

Edytowane przez nunu85

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v