Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Polmot to mi kojarzy się z Fortschritem i trochę odstąpię od tematu ale i Daewoo. Co za dużo to nie zdrowo. Chociaż fortschmit ma chyba spadkobierce w postaci case?
Opublikowano
10 godzin temu, Agrotron155 napisał:

Andoria padła bo nie było odbiorców na ich produkty a nie dzięki zlej polityce rozwoju jak w przypadku Ursusa.

Sam sobie zaprzeczyłeś. Skoro Andoria nie miała odbiorców na swoje produkty to widocznie miała złą politykę rozwoju.

Ani Ursus, ani Zakłady Mechaniczne ze Starachowic, ani PGR nie upadły  ani przez ówczesne władze, ani przez złą politykę rozwoju. Upadły przez mentalność ludzi żyjących w PRLu gdzie wszystko co państwowe było każdego a zarazem niczyje więc każdy kradł dla siebie ile mógł - od najwyższego szczebla z gabinetów ministrów,  z biur dyrektorskich po sprzątaczkę na hali. Takie firmy jak Case, Massey Ferguson, Fentd czy inne Kvernelandy lub Lemkeny  nigdy nie były w rękach państwowych tylko były zwykłymi firmami ukierunkowanymi na ZYSK przez co musiały spełniać oczekiwania klientów. Nazywanie Ursusa dobrem narodowym - bez jaj panowie - wspomógł polskie rolnictwo bo ówczesna władza na tyle pozwoliła rolnikom, co prawda później była alternatywa w postaci wladimirca ale to też narzucone przez władzę i przyjaźnie polsko - radzieckie. Moim zdaniem ten cały gówniany Ursus nie powinien być nigdy wskrzeszany tylko powinien umrzeć śmiercią naturalną tak samo jak mentalność PRLu.

Opublikowano
20 minut temu, XMK13 napisał:

Tego (i inne) trupy trzeba reanimować, bo nic lepszego nie mamy.

ale kto przepraszam bardzo?

20 minut temu, fenix30 napisał:

Polmot to mi kojarzy się z Fortschritem i trochę odstąpię od tematu ale i Daewoo. Co za dużo to nie zdrowo. Chociaż fortschmit ma chyba spadkobierce w postaci case?

Case przejęło fabrykę ciągników i kombajnów a przyczepy , rozrzutniki itd teraz nazywają się ANABURGER

Opublikowano

@Partyzant85 masz coś jeszcze ciekawego do napisania? Pochwal się chętnie poczytam.albo nie pisz bo dopiero na AF wróciłem i za banem nie tęsknię więc wracaj do swojej ruskie partyzantki.

Opublikowano (edytowane)

Będę miał ochotę to napiszę. Jeśli masz jakieś "ale" do mojej wypowiedzi to zgłoś to do moderatora.

Edytowane przez Gość
Opublikowano
9 godzin temu, Agrotron155 napisał:

Realnie patrząc to rolnicy chcą już skrzyń które są na mokrym sprzęgle i mają biegi zmieniane pod obciążeniem. Ursus sprzedał pare rostych ciągników i na tym rynek tanich ciągników się wyczerpał. Reszta ludzi chce ciągników większych które nie tylko jeżdżą ale są bardziej funkcjonalne i wygodne. Ursus nie sprzedał ani jednego ciągnika powyżej 100 koni. A teraz przecież bardzo chętnie są kupowane ciągniki takie jak np. seria 6m w jd czy odpowiedniki new hollanda który najwięcej ciągników u nas sprzedaje. Ursus nie ma dla nich konkurencji i tyle. Jakby był już vigus to przecież całą serię ciągników mogli na nim oprzeć i sprzedawać dużo więcej ciągników niż do tej pory. Jakim głupcem trzeba być żeby nie policzyć sobie średniej mocy ciągników. U nas na Kujawach jest to około 132 km a takich ciągników ursus w ofercie nie ma. Zrobili małe ciągniczki w oparciu o złą statystykę a mianowicie o to ile mamy małych gospodarstw w kraju. Nic bardziej błędnego ponieważ nikt nie jest tak głupi by kupować za otrzymaną premię samego ciągnika który się nie wróci. Wszyscy wolą kupić kilka maszyn które znacznie ułatwią im prace zamiast jednej w której spędzają i tak mało czasu ze względu na małą powierzchnię jaką posiadają.

A C3110. Swego czasu sporo jego egzemplarzy sprzedali, nawet jak jeszcze był pod oznaczeniem 11054.

Opublikowano

Miał prawo ci się nie spodobać, tylko że ty nie masz najmniejszego prawa wydawać mi jakichkolwiek poleceń bo i tak mam je głęboko w nosie. Czemu mam zmieniać nazwę - bo ci się nie podoba - to twój problem a nie mój i to ty musisz z tym żyć.

Opublikowano
@Partyzant85 napisz mi jak jesteś taki mądry kiedy tego Ursusa wskrzesili? Bo mi się wydaje że On cały czas był. Polskie rolnictwo na ŚWIECIE kojarzy się z Ursusem. A Ty piszesz gowniany? Spiesz... dzia... wstydu se oszczędź.
  • Thanks 1
Opublikowano

Pięknie powiedziane. Co jak co, ale nazwa Ursus to jest tak jakby nasz symbol narodowy, kojarzący się z rolnictwem. A sama próba wskrzeszenia nie była by zła, gdyby nie to, że Zarajczyk poszedł w te ekogówna - Elvi, autobusy. Napodpisywali umów, zamiast faktycznie zająć się Vigusem, gdzie wpompowali 1/4 swojego kapitału. Teraz z tych ciągników na Vigusie by była kasa do opracowania nowych modeli ciągników. Ale autobusy ważniejsze ;)

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

Piszę gówniany bo za takiego go uważam. Tak samo oceniam twoje śmieszne posty w których kreujesz się na pana i władce tego forum. Nie wiem co jest bardziej śmieszne  - twoje wykropkowane  przekleństwa, twoja urojona władza, twoja miłość do gównianego ursusa czy twoje błędne rozumowanie że każdy kto nie kocha ursusa jest dziadem i automatycznie powinien wyprowadzić się z tego kraju :D

Polecam więcej odwagi - bo skoro kreujesz się na takiego fifarafa który każe innym spadać to trochę śmiesznym jest ukrywanie wulgaryzmów coby nie dostać bana :D

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Moim zdaniem Ursus powinien był wybudować fabrykę na zboczu wulkanu, bo o ile wybuch wulkanu podobno daje się przewidzieć to głupoty polskiego parlamentu się nie da. Niech dalej rząd dokłada kolejne podatki i biurokrację a potem się dziwią że wszystko zdycha. Wprowadzają w ciemno wszystkie przepisy z euroburdelu nie zastanawiając się nad ich konsekwencjami. Tak jak z normami emisji spalin. Mniejszemu producentowi ciężej je spełnić lub musi kupować drożej silnik spełniający te normy niż duży producent. Wpływ ceny silnika na cały ciągnik jest coraz większy. Zmniejsza się różnica w cenie między ciągnikiem krajowym a zachodnim i taki rolnik woli wtedy dołożyć do zachodniego. Gorsza jakość krajowego ciągnika nie jest rekompensowana niską ceną.

  • Like 4
  • Haha 1
Opublikowano

Nie ośmieszaj się  człowieczku. W nosie mam ciebie i twoje  śmieszne polecenia :D miło spędzonego czasu na swoim gównianym ursusie :D

6 minut temu, adikpl1 napisał:

Wprowadzają w ciemno wszystkie przepisy z euroburdelu nie zastanawiając się nad ich konsekwencjami.

Wprowadzają bo jako władza muszą to robić bo wybrał ich naród, tak samo jak naród zadecydował w referendum o przystąpieniu do UE.

Opublikowano

Po takim kopniaku to nie jeden do przodu by odskoczył tylko co z tego jak zostaje później wielki ból d**y. 

Opublikowano

Zarówno naprzód jak (infrastruktura) w tył gospodarczo. Dlaczego? Przypomnijmy sobie wprowadzenie limitów buraczanych. Najpierw trzeba było je wykupić potem stopniowo je obcinali a na koniec znieśli likwidując przy tym znaczącą część cukrowni w naszym kraju. Niedaleko mnie w Brześciu Kujawskim  też zlikwidowano mimo iż rejon był zawsze dostatni w buraki cukrowe a cukrownia była rozwinięta na bardzo dobrym poziomie. Najgorsze jest to że zamiast zamknąć cukrownie z kapitałem zagranicznym zamykaliśmy swoje. Mimo że jestem za wolnym rynkiem to nie w takiej postaci jaka jest w UE. Ogranicz się nam środki ochrony roślin a sprowadza się zboże i rzepak z ukrainy i przetwarza w naszym kraju. 

  • Like 2
Opublikowano (edytowane)

UE jest po to by Niemcy zarabiali, po co Hitler, są inne czasy i metody dojenia są inne. UE przed naszym wejściem zalewała nas swoją dotowaną żywnością, a polscy rolnicy musieli produkować bez dotacji. Nasi miłościwie nam panujący postkomuniści wraz z innymi postkomunistami z Solidarności mieli gdzieś polski interes narodowy. Na komisarzy UE wybrano takich którzy wynegocjowali nieuczciwe warunki wstąpienia i innych wybitnych ... Huebener, premier Buzek, czy znany z wzorowej złodziejskiej prywatyzacji Lewandowski. UE daje ochłapy dotacji, a programy inwestycyjne są tak skonstruowane że 90 % kasy wraca do zachodniej Europy. Największe to są tablice propagandowe jak to UE nas wzbogaciła, a jest na odwrót. Środki są tak skonstruowane że są przeznaczane tam gdzie nie są nam potrzebne, tylko np Niemcom - np. budowa sieci dróg wschód zachód, a blokada północ południe. Normy spalania silników nie wprowadza polski rząd, tylko są one odgórnie narzucane całej UE, oczywiście w interesie Niemiec które mają technologię by takie silniki wyprodukować, Ursusy, Zetory i inne słabe ekonomicznie firmy muszą zakończyć produkcję swych silników lub kupować najlepiej dobre niemieckie ...

Edytowane przez tracker
  • Like 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v