Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pronar fajny, z tym że nurtuje mnie jedno zagadnienie, czy w tym ciągniku zastosowali dwumasowe koło zamachowe? W silniku dla Majora Deutz taki wynalazek włożył, nie wiem jak sprawa wygląda w większych...

Opublikowano

Tego akurat sam nie wiem ale jak będzie okazja przy przeglądzie się dopytam.

W sumie dużo ciągników zasila ten silnik po za SDF jeszcze min. Landini 4 i McCormick X4 a od tego roku też Ursusa bedzie.

Opublikowano

Film generalnie bez sensu.

Ten ciągnik to jakiś pokazowy, na testy przywieźli, wrócił z naprawy gwarancyjnej czy pożyczony? Bo chyba nie sprzedali nowego takiego ubłoconego klientowi.

Poza tym maszynę na przedni tuz założyli tyłem do przodu (po co?).

Ujęcia takie, że gimnazjalista z pasją lepsze zrobi.

Opublikowano

To jest Rumunia. :) Może tak tam działają. Zresztą też myślę, że na testy. Bo dziadkowi pokazywali jak się wszystkie wajchy i guziki włącza.

Opublikowano

Kolego @swat24, polski zawód narodowy to kłótnie i prowokowanie innych do nich.

Każdy ma prawo do własnego zdania.

Jeśli napisałem nieprawdę to mnie popraw, a jeśli prawdę to z czym masz problem?

Opublikowano

Ja się nie chce kłócić tylko ci się dziwie, że chce ci się tak dogłębnie analizować film jakiegoś dilera, moje zdanie na temat filmu jest dokładnie takie jak twoje ale po co pisać o tym na Polskim forum to trzeba chyba na rumuńskim, chyba nie myślisz, że w Ursusie mają kontrolować wszystkie filmy o ich ciągnikach bo np. jak kupie c-380 nakręce film kiepskiej jakości w typie reklamowym żeby wyglądał jak oficjalny o moim ciągniku, a ty zaraz na forum będziesz płakał, że firma Ursus tak słabo się reklamuje, ale co taki zarajczyk ma teraz wszystkie filmy sprawdzać na temat Ursusa, jak dla ciebie to nie jest narzekanie żeby ponarzekać to ja nie wiem ale ja myślę inaczej i staram się widzieć też pozytywy :)

Opublikowano (edytowane)

Ursus w styczniu 42 sztuki, o 31% więcej niż przed rokiem. 6 miejsce. Zetor 77, JD 48. 

Ciekawe ile rzeczywiście sprzedali, bo pewnie sporo ludzi kupiło te zarejestrowane w grudniu jako używki.

Edytowane przez lukig
Opublikowano (edytowane)

W tej Rumuni to chyba ten facet kupił tego Ursusa, tam pisze ,,droga do nowego domu / w drodze do nowego domu". Fajnie by było gdyby podawali ile udało im się sprzedać poza granicami naszego kraju.

Edytowane przez bboyUrsus
Opublikowano

Ursus w styczniu 42 sztuki, o 31% więcej niż przed rokiem. 6 miejsce. Zetor 77, JD 48. 

Ciekawe ile rzeczywiście sprzedali, bo pewnie sporo ludzi kupiło te zarejestrowane w grudniu jako używki.

 

taa?? od kiedy te same ciągniki są kilka razy w zestawieniach??

każdy mógłby tak kombinować i po 10 razy sprzedać ten sam ciągnik. tyle było dyskusji że ursus sztucznie nakręca sprzedaż rejestrując ciągniki z powodu wprowadzenia nowych norm, a teraz sztucznie nakręca drugi raz sprzedając te same maszyny tak? zastanów się trochę...

Opublikowano

Koledze raczej nie chodziło o to że zawyżają kupując drugi raz te same ciągniki bo jako "używki" nie wchodzą do tego zestawienia, tylko raczej o to, czy kupiono nowych ursusów de facto więcej niż w tabeli właśnie przez to że kupili jako używki. Tak mi się wydaje :D

Opublikowano

taa?? od kiedy te same ciągniki są kilka razy w zestawieniach??

każdy mógłby tak kombinować i po 10 razy sprzedać ten sam ciągnik. tyle było dyskusji że ursus sztucznie nakręca sprzedaż rejestrując ciągniki z powodu wprowadzenia nowych norm, a teraz sztucznie nakręca drugi raz sprzedając te same maszyny tak? zastanów się trochę...

 

 

To ty się zastanów co piszesz. Zdając sobie sprawę, że rzeczywista liczba maszyn w grudniu, która poszła do rolników nie przekroczyła raczej 50-60 sztuk (przy rejestracji 300 sztuk) zastanawiam się ile rzeczywiście kupili rolnicy w styczniu, bo przecież na placach dealerów stało w grudniu ponad 200 sztuk zarejestrowanych już maszyn. Maszyn nowych, ale już zarejestrowanych, które też można kupić. 

Opublikowano

Co oni tam wypisują o wałku WOM w tym artykule. Jeśli to prawda że od 2018 r automatycznie ma się wyłączać WOM po 7 s jak ktoś wstanie z siedzenia to jakiś absurd. Jak obsługiwać cyklop, mikrusa, czy agregat prądotwórczy? Zaraz po kupnie trzeba będzie odłączyć czujnik z siedzenia a za tą dodatkową elektronikę trzeba będzie zapłacić. W złą stronę to wszystko idzie.  

Opublikowano

Sami chcecie elektroniki w ciągnikach, bo to takie nowoczesne i ułatwiające pracę, a teraz się dziwicie, że pakują nawet to, czego by ludzie raczej nie chcieli? Hajs się musi zgadzać, wiec trzeba coś wymyślić, żeby producenci elektroniki mieli z czego żyć.A jak przy okazji wykosi się jakąś mniejszą konkurencję, to nawet lepiej, nie? W ciągnikach jest i coraz więcej będzie elektroniki, bo to ten sam kierunek, co w autach.Niestety, takie czasy.Ma się psuć i przynosić zysk producentom części zarówno mechanicznych, jak i elektronicznych.Wygodnie się włącza np. biegi (czy tam półbiegi) pod obciążeniem przyciskami w drążku, nie? A jak nawali, to lament.Nie ma nic za darmo.Ja nie mam nic przeciwko nowym ciągnikom, bo wiadomo, ze wygodniejsze, nowocześniejsze itd. ale jestem przeciwko upychaniu w nich elektroniki od wszystkiego.Najlepiej było by to całkiem wywalić, ale skoro to niemożliwe, to ograniczyć do minimum.Wiadomo, że np. wtrysk paliwa w technologii common rail, musi mieć jednostkę sterującą, ale np. wspomniany wyżej patent z WOM-em, to jest jakaś kpina z ludzkiej inteligencji.Po prostu trzeba rozgraniczyć rzeczy, które są niezbędne, ze względu na zastosowaną technologię, jak CR, a te, które są absolutną fanaberią, nie służącą absolutnie do niczego.Jeszcze brakuje kontrolki "serwis" która po zapaleniu wprowadzała silnik w tryb awaryjny, aż do wizyty w serwisie, co zdaje się funkcjonuje w niektórych samochodach?

Opublikowano

Mnie śmieszy praca nad skrzynia biegów: 6 lat... nad czym tu pracować 6lat? Chyba nad dojeniem kasy z uni na projekt :P A doczytaliście kto jest dostawcą rozwiązania ? Bosch lub Siemens, Niemcy coś wymyślili ale nie chciało się sprzedawać no to wprowadzili normę;) To samo jest z normami spalin i wieloma innymi nie potrzebnymi wynalazkami. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v