Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

"Przy prezentowaniu c-380 niektórzy stojąc przy ciągniku z otwartą maską mówili, że silnik jest wolnossący biggrin.png"

 

Dokładnie tak i to potem pisali w gazetach specjaliści, że silnik wolnossący. Taki sam spec może stanąć przy tej skrzyni i nawet wcisnąć, że to przekładnia JD i ktoś co się nie zna zaraz to łyknie bo przecież a targach mówili a inni się nie znają bo na nich nie byli, a może byli i od innego speca coś innego słyszeli?

Edytowane przez swat24
Opublikowano

Adrian_Ursus ty dzieciaku jesteś taki zapatrzony w Ursusa i masz takie doświadczenie, że szkoda gadać.

Ooo cześć BestZetor :) Coś długo cię słychać nie było. Co wróciłeś już z piaskownicy z testów swego zetora w skali 1:50??? Jak było po komunii?? 

 

A tak na poważnie nie ośmieszając kolegów z drugiej klasy podstawówki. 

Jedni wolą URSUSA, inni zetora. Ja osobiście wolę TO CO JEST POLSKĄ MARKĄ.

Gadanie, że URSUS to składak i nie Polski produkt a zetorek lepszy to mnie strasznie denerwuje.

zetory wcale nie są takie oh i eh.

 

Pozdro :D

  • Like 4
Opublikowano

po cześci popieram kolege adriana żaden traktor nie ma wszystkich lub wiekszości cześci z kraju w którym jest produkowany a wy czepiacie się tylko ursusa np. massey ferguson komputer sterujący ehr jest bosch, lampy żarówki niemieckie, opony francuskie a ciągnik angielski.

  • Like 3
Opublikowano

Trochę jest podobna ta skrzynia do tych od ZF a szczególnie podnośnik i jego mocowanie do tylnego mostu jest wręcz identyczne. Może to być jakaś starsza skrzynia ZF którą teraz będzie produkował ursus albo konstruktorzy dość znacznie wzorowali się na produkcie ZF. Silą rzeczy podobieństwa będą widoczne jak w ciągnikach tak i w skrzyniach, bo żeby zrobić coś unikalnego to ci konstruktorzy musieli by siedzieć od małego zamknięć, i na oczy nie widzieć żadnego ze współczesnych ciągników.

Opublikowano

Kolego wyżej, każda skrzynia powershift jest podobna do drugiej ze względu na to że działają na tych samych zasadach. Mocowania TUZ są podobne ponieważ URSUS skorzystał z prostszej drogi przekładając TUZ z U 15014 który miał skrzynie ZF według mnie dlatego to podobnie wygląda. Co można powiedziec że jest w sumie nawet zaletą bo mają wspólne części czyli łatwiejszy dostęp;)

 

Opublikowano

Dobra bez zbędnych emocji koledzy. Wszystko się okaże już niebawem jak to im wyjdzie. Sam trzymam za nich mocno kciuki i liczę, że jako że są polską marką stanął się liderem na naszym rynku. Mało firm zostało w naszym kraju z polskim kapitałem, więc cieszmy się, że jest jeszcze NASZ URSUS!!! Zetor jest dobry swoją drogą a ursus swoją z tym, że ten pierwszy jest na rynku od lat i ma uznanie a ten drugi stara się odbudować w oczach rolnika dobry wizerunek. Dajmy im czas. I tak odkąd firmę przejął Lublin jest mega postęp i myslę, że jak wprowadzą skrzynie z eh rewersem i półbiegami prześcignął zetora ;) Będą mieli nowszą konstrukcję i lepszą kabinę, żeby cena tylko nie była wyższa. 

Na pocieszenie mój filmik z targów w Lublinie :P 

  • Like 1
Opublikowano

Dobre ciągniki to połowa sukcesu, druga połowa to marketing, sieć dilerska i promocje :) Z marketingiem ruszyli z kopyta, ale dealerów nadal mało. W mojej okolicy jest tylko jeden i to 25 kilometrów ode mnie, a Zetor ma w mojej najbliższej okolicy trzech. No i kredyt fabryczny- do mojego ojca dzwonią co najmniej raz w miesiącu z BGŻ-tu i próbują mu wcisnąć zetora. Ursus też by mógł pójść w ich ślady(tylko mniej nachalnie :D )

Opublikowano

po cześci popieram kolege adriana żaden traktor nie ma wszystkich lub wiekszości cześci z kraju w którym jest produkowany a wy czepiacie się tylko ursusa np. massey ferguson komputer sterujący ehr jest bosch, lampy żarówki niemieckie, opony francuskie a ciągnik angielski.

 Ale kolego dowaliłeś przykład, czyli według Ciebie jak w MF prawie cały ciągnik jest angielski tylko żarówki i inne pierdoły inne to to samo jak w Ursusie prawie cały ciągnik nie jest polski tylko żarówki i inne pierdoły są polskie? :D

 

Co do opon, tu mnie już zaczynają denerwować te stosowane przez Ursusa, z marką Cultor nie miałem styczności więc się nie wypowiadam, ale z Petlasami tak i uważam, że to są chyba najgorsze opony na rynku. Np. ostatnio na 11024 widziałem (czyli ciągnik około 2 lat miał) a wykruszeń miały tyle, jakby ktoś do nich strzelał. 

Na prawdę tak ciężko im założyć np. Dębicę albo jakieś inne normalne opony? Przecież nikt nie wymaga Michelin.

 

Już nie chodzi nawet o same opony tylko o ich podejście, jak są tacy pazerni że szkoda im dołożyć te kilkaset złotych na normalne opony to ile innego dziadostwa musi siedzieć w tych ciągnikach bo też chcieli kilkadziesiąt złotych więcej zarobić. 

Opublikowano

Dębica - he. W Polsce nie ma polskiego producenta opon rolniczych. Jest tylko Michelin, a oni oferują praktycznie najdroższe opony na rynku.Gdyby chociaż zostawili markę Stomil i dalej produkowali dobre opony w dobrej cenie, ale nie. Petlasy są raczej kiepskie. Cultory są lepsze i oblecą. Jedynie Mitasy Ursus mógłby zakładać, ale są one czeskie, a jak wiadomo z Czechami Ursus ma na pieńku.

  • Like 2
Opublikowano

Racja, ale to mniej reprezentatywna marka i do tego tańsza od Mitasa. A jakość jest w miarę. Do tego na rynku opon w średniej cenie są tylko czeskie, tureckie i azjatyckie. Wybór jest więc ograniczony.

Stomilki były najlepsze :)

Opublikowano (edytowane)

Dobrze wiedzieć, że to "Made in Poland". Mają kiepską reklamę. Ale i tak cenę mają jak markowe Michelin - czyli o niebo większą od np. Mitasów.

Edytowane przez XMK13
Opublikowano

 

Co do opon, tu mnie już zaczynają denerwować te stosowane przez Ursusa, z marką Cultor nie miałem styczności więc się nie wypowiadam, ale z Petlasami tak i uważam, że to są chyba najgorsze opony na rynku. Np. ostatnio na 11024 widziałem (czyli ciągnik około 2 lat miał) a wykruszeń miały tyle, jakby ktoś do nich strzelał. 

Na prawdę tak ciężko im założyć np. Dębicę albo jakieś inne normalne opony? Przecież nikt nie wymaga Michelin.

 

 

 

A tak z ciekawości dla porównanie: jakie opony zakładają w Majorze, Farmtacu i innych budżetowych seriach ciągników?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v